Citat:
Du menar kanske anti-krigspropaganda, käre svagbegåvade psykopat? 85-åriga Ljudmila är emot kriget och vill ha fred. Krigspropagandan och ryska diktaturens lögner stog du för, inte Ljudmila.
Citat:
Neutral vill jag vara i gammal svensk anda men det går inte längre utan allt är svart eller vitt, antingen eller och krig måste vi ha. 2 miljoner döda och skadade ukrainare idag är ingen omöjlighet och vi gissar bara eller hur? Oberoende granskningar av BBC och Mediazona sätter dödsfallen vid 300 000 ryssar och det är ju synd eller kanske praktisk att man inte undersöker Ukraina. Ukrainska uppgifter från GUR säger 1,3 miljoner ryssar så hur många ukrainska dödsfall, mer eller mindre? För två tre år sedan gissade jag på en miljon dödade och skadade soldater och idag närmar det sig troligen två miljoner och vad baserar jag mina spekulationer på; amputerade människor, kyrkogårdar, ständig ukrainsk mobilisering, jagande av män på gator och torg, utväxlade döda, data från sociala medier, desertörer, ryskt vapenövertag etc.
Du är en riktigt svagbegåvad mytoman i Team Putin som inte ens kommer ihåg vad du blåljuger om i tråden käre mytoman.
Bara för att påminna dig om vilken undermålig mytoman och psykopat du är så uppskattade du ukrainska förluster till minst 2 miljoner redan 2024. Två år senare kommer du med 2 miljoner igen, dvs 0 ukrainska förluster på två år enligt dig själv. Dina inlägg håller undermålig nivå, inte ens i ryska kloaken är ryska pissluffarna så här undermåliga.