Jag vill tro att vi vänder detta men något måste till. Stanley blir ju nästan garanterat såld i sommar så varför inte spela med en etablerad vänsterback!? Sen borde någon form av offensivt byte till, duger inte att försöka försvara sig till en seger mot detta Sirius