2026-05-30, 09:01
Medlem
LKKINGENs avatar
Kvinnor vägrar alternativt kan inte se kopplingen mellan tillresta, våldtäkt, rån, misshandel, allmän otrivsel, befolkningsutbytet, islam och samhällets förfall.
Ni ska se att fittstimmet får in MP i regeringen i höst.

Ofta är det samma kvinnor som är pro immigration som flyttar till någon kranskommun när ungarna ska börja skolan och som ser ner på thailändskor.

Det är aldrig fråga om logik bara tyckande.
#Metoo har förstört så mycket, fan för kvinnlig rösträtt.
Citera
2026-05-30, 09:03
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Para.Bellum.
Majoriteten av kvinnorna är totalt blinda för vad som komma skall. Med andra ord; Kvinnor i dagens samhälle har lika lite framsynthet som en neger.

Båda nöjer sig med en rejäl banan så är livet bra.
Citera
2026-05-30, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Tips: Se det här avsnittet av "The Big Bang Theory". Det illustrerar fenomenet jag pratar om ganska väl. Och då är det i det avsnittet bara en ny kvinna som kommer in i ekvationen, inte 20.

https://www.imdb.com/title/tt1256029/

Tidiga TBBT var ganska träffsäkert när det gällde såna här saker. Innan det blev PK och mer började likna dina romcoms och Disneyflum.

Ta lärdomar av det avsnittet, och applicera sedan logiken i en kontext med massinvandring av unga attraktiva kvinnor till Sverige, så kommer du förstå varför kvinnor inte direkt skulle jubla om något sådant blev verklighet.

Lilla du. "Big bang theory" är skrivet av män.
Du vill att jag ska "ta lärdomar" av amerikanska manliga manusförfattare fördomar om kvinnor.

Vad är det mer du vill att jag ska "ta lärdomar" av? Porr skapad av manliga producenter?

Manliga producenter skapar givetvis sådant de som män vill ha eller tror att det är. Det har inget att göra med hur kvinnor funkar att göra .
Du får nog tänka till lite.
Citera
2026-05-30, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Jag tror inte att svenska kvinnor generellt bryr sig om hur kvinnor har det i Mellanöstern.

År 2015 sökte 35 369 ensamkommande barn asyl i Sverige. Av dessa var 31 385 pojkar.

De flesta av de ensamkommande pojkarna kom från Afghanistan. Många svenska kvinnor demonstrerade för att de ensamkommande pojkarna skulle få stanna. Var det någon som någonsin hörde svenska kvinnor säga att det är de ensamkommande pojkarnas systrar som är de verkliga offren i Afghanistan? Det är systrarna som vi måste hjälpa? Därför att kvinnor och flickor inte behandlas som människor i Afghanistan?

Nej! Därför att svenska kvinnor inte bryr sig om hur andra kvinnor och flickor har det i länder långt borta. Däremot vill många av dem gärna ha hit vackra pojkar från Mellanöstern!

Källor på att det var många svenska kvinnor som höjde rösten för de ensamkommande. Jag minns en afghansk kvinna som höjde rösten för afghanska ensamkommande. Den afghanska kvinnan var med på länk i något debattprogram.

Jodå! Det är ju kvinnor och barn i krig som svenska kvinnor vurmar för! Men efter flyktingkrisen 2015 svalnade det vurmandet. Men det finns absolut de som med varm hand har välkomnat ukrainska kvinnor!
Citera
2026-05-30, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Kvinnor vägrar alternativt kan inte se kopplingen mellan tillresta, våldtäkt, rån, misshandel, allmän otrivsel, befolkningsutbytet, islam och samhällets förfall.
Ni ska se att fittstimmet får in MP i regeringen i höst.

Ofta är det samma kvinnor som är pro immigration som flyttar till någon kranskommun när ungarna ska börja skolan och som ser ner på thailändskor.

Det är aldrig fråga om logik bara tyckande.
#Metoo har förstört så mycket, fan för kvinnlig rösträtt.
Kan du visa lite källor på att kvinnor skulle se ner på thailändskor?
Citera
2026-05-30, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och? flertalet av dessa lär vara döda eller är inte kvar i Sverige. Då det är 7000 fler utrikesfödda kvinnor än utrikesfödda män i Sverige. Också siffror från SCB, från 2025.

Jag frågade AI hur många av de ensamkommande som är kvar i Sverige efter 2015 och fick detta svar:

Citat:
Av de drygt 35 000 ensamkommande barn som sökte asyl i Sverige 2015 fick cirka 20 000 uppehållstillstånd. Mer än 90 procent av dem – närmare 19 000 personer – är fortfarande kvar i Sverige.

Den här artikeln från SCB innehåller statistik:

https://www.scb.se/hitta-statistik/artiklar/2025/litet-overskott-av-25-ariga-man-tio-ar-efter-flyktingvagen/
Senast redigerad av Egna-tankar 2026-05-30 kl. 09:25.
Citera
2026-05-30, 09:22
Medlem
Citat:
Jag frågade AI hur många av de ensamkommande som är kvar i Sverige efter 205 och fick detta svar:

Nu är det inte bara afghanska utrikesfödda i Sverige. Sammantaget så är det närmre 7000 fler utrikesfödda kvinnor än utrikesfödda män i Sverige.

Tråden handlar inte bara om afghaner.
Citera
2026-05-30, 09:26
Medlem
Det är nog inte hela sanningen men kvinnors beteende gällande Sveriges enorma invandring är oförklarlig. Sure, vi vet redan att vissa äldre svenska kvinnor har utnyttjat invandring till att knulla män från Mellanöstern då svenska män inte vill ha dom men det gäller inte alla.

Jag tror mer det har med intelligens och logik som dom flesta kvinnor inte besitter samt deras ointresse för politik. Bara kolla på intervjuer när dom inte kan förklara varför dom hatar vissa partier.
Dom har liksom inte förmågan att se vissa kopplingar mellan män från extremt religiösa länder skulle se ned på kvinnor samt vara orsaken till våldtäkter, bomber, förnedringsrån, hot mot sociala instanser som sjukvård, skola, polis, brandmän osv, klaner, mord osv.
Citera
2026-05-30, 09:28
Medlem
Citat:
Nu är det inte bara afghanska utrikesfödda i Sverige. Sammantaget så är det närmre 7000 fler utrikesfödda kvinnor än utrikesfödda män i Sverige.

Tråden handlar inte bara om afghaner.

Det stora antalet utrikesfödda kvinnor i Sverige lär komma från Ukraina. Jag ser inga problem över huvud taget med att de är i Sverige.

Problemen kommer från annat håll.
Citera
2026-05-30, 09:34
Medlem
Citat:
Det stora antalet utrikesfödda kvinnor i Sverige lär komma från Ukraina. Jag ser inga problem över huvud taget med att de är i Sverige.

Problemen kommer från annat håll.

Ukrainska kvinnor som har flytt hit har redan etablerat sig en hel del. Iaf de jag känner till. De har integrerat sig bra.
Citera
2026-05-30, 09:37
Medlem
Citat:
Källor på att det var många svenska kvinnor som höjde rösten för de ensamkommande. Jag minns en afghansk kvinna som höjde rösten för afghanska ensamkommande. Den afghanska kvinnan var med på länk i något debattprogram.

Jodå! Det är ju kvinnor och barn i krig som svenska kvinnor vurmar för! Men efter flyktingkrisen 2015 svalnade det vurmandet. Men det finns absolut de som med varm hand har välkomnat ukrainska kvinnor!

Allt engagemang för flyktingar har givetvis inte sexuella motiv.

Men just när det gäller de afghanska ensamkommande så var det ju helt uppenbart att de mest engagerade i frågan drevs just av någon sorts skruvad sexualitet.

Vet inte hur mycket som finns kvar 10 år senare av twittertrådar, facebookgrupper, "Vistårinteut" med mera. Men om du var med på den tiden så var det ju omöjligt att inte notera.
Citera
2026-05-30, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Nej, batikhäxorna var de som protesterade när deras kommuner sa stopp till invandringen.

Här har vi en då 17-årig tjej som kämpade för ensamkommande.
https://www.youtube.com/watch?v=fAedhkeOuno

Är det henne du ser som en "batikhäxa"?

Exakt noll och inga svenska kvinnor syns på bilderna från sitt-demonstrationen för ensamkommande afghanska tonårskillar. Kolla klippet.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-05-30 kl. 09:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in