2026-05-29, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Vem skrev snacksbricka idag? Äts flera gånger i veckan hos Hanna 🤣

D var min gissning. Who knew
Citera
2026-05-29, 21:51
Medlem
Haha va? Hon måste alltid ha något i väskan stt snacksa på efter sin överviktsoperation? Öh varför. Och vem lägger upp en massa bars på en snacksbricka hahhaha orkar inte. Så låg kvalite på hennes reklam o samarbeten. D ena värre efter d andra.
Citera
2026-05-29, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Haha va? Hon måste alltid ha något i väskan stt snacksa på efter sin överviktsoperation? Öh varför. Och vem lägger upp en massa bars på en snacksbricka hahhaha orkar inte. Så låg kvalite på hennes reklam o samarbeten. D ena värre efter d andra.

Tänkte precis fråga samma.
Som övervikts opererad bör man väl INTE ha något att snacksa på i väskan ?
Jisses
Citera
2026-05-29, 22:26
Medlem
Citat:
Vem skrev snacksbricka idag? Äts flera gånger i veckan hos Hanna 🤣
Haha tänkte också på det 😅
Och sist hon lade ut om snacksbricka så skrev hon ju till någon i kommentarerna att "man unnar sig snacksbricka alldeles för sällan." Hur många snacksbrickor är lagom för henne att unna sig i veckan då?? 😅
Citera
2026-05-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det här med tacos till en tvååring kl 05:50 är faktiskt på gränsen till vanvård.
Frukosten ska vara mild och sätta igång magen, inte chocka den till kramper, och nu pratar jag om lilla Lars. Hanna får äta hundskit om hon nu känner för det men hon är vuxen och tar egna val. Det var liksom inte heller en liten tallrik Hanna lastade på till Lars.

Jag har genom mitt yrkesliv stött på en hel del "dåliga föräldrar" och absolut ingen av dessa har kommit på tanken att servera tacos som frukost till en tvååring.

Att stolt visa upp denna frukost samma vecka som Lars varit hemma från förskolan pga ont i magen, alltså jag är mållös.

ja, stackars barn..som sagt inte konstigt att hon får ont i magen.
Förstår mig inte på Hanna för 5 öre. . sinne som en 5-åring
Citera
2026-05-29, 22:50
Medlem
Har Hanna skrivit att Lars har problem med ont i magen?
Citera
2026-05-29, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Haha tänkte också på det 😅
Och sist hon lade ut om snacksbricka så skrev hon ju till någon i kommentarerna att "man unnar sig snacksbricka alldeles för sällan." Hur många snacksbrickor är lagom för henne att unna sig i veckan då?? 😅
Jag kan inte komma på att hon visat upp en enda snacksbricka utan att det varit i samband med ett samarbete!
Citera
2026-05-29, 23:48
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Ja, Lars var hemma från förskolan pga detta tidigare i veckan (eller om det var förra).
Citera
2026-05-30, 01:28
Medlem
Skrivs om Hanna i öppet spår på bloggbevakning ikväll. Om tacosen hon lade upp imorse. Många Hannakramare därinne som försvarar Hannas taco-frukost 😅
Citera
2026-05-30, 07:51
Medlem
Citat:

Ja. De köpte massa chips, glass och saker för att baka men sen blev det inget bak för Lars hade så ont i magen.
Citera
2026-05-30, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Ja. De köpte massa chips, glass och saker för att baka men sen blev det inget bak för Lars hade så ont i magen.

Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Jag kan inte komma på att hon visat upp en enda snacksbricka utan att det varit i samband med ett samarbete!

Viaplay= snacksbricka+ gravsten
Bars =snacksbricka (kom igen..)
Akademibokhandeln '=snacksbricka (en heelt vanlig myskväll *😂
Soffa= snacksbricka

Notera PLASTblomman bakom snacksbrickan 😂😂😂😂
Fantasin är oändlig
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-05-30 kl. 08:32.
Citera
2026-05-30, 08:24
Medlem
Tvn går alltid varm hos familjen ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här