2026-05-29, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Han pratar om att han är nån hjälte som ska dräpa monster i skogen hahaha har han psykos eller?
Vid 13:38
https://youtu.be/G20d-AjAN8k

Han lyssnar mycket på Jordan Petterson, det är metafor han pratar. Tycker dock det är lite ironiskt hur han hela tiden pratar om att bemöta rädslor, "stora drakar" osv se hårda sanningar osv osv men stänger av 90% av de som kommenterar.
Citera
2026-05-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedissweet
Han pratar om att han är nån hjälte som ska dräpa monster i skogen hahaha har han psykos eller?
Vid 13:38
https://youtu.be/G20d-AjAN8k

Tror han konsumerar mycket "motivational content" sen så ska han återberätta det han har hört, fast sätta sin egen benjoo spin på det

Idag är han på sin hero's journey och ska "slay the monsters in the woods", iförrgår så var transor det bästa som fanns och så var han orolig för en ny Hitler

Den mannen lever verkligen i sin egen värld asså
Citera
2026-05-29, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Tror han konsumerar mycket "motivational content" sen så ska han återberätta det han har hört, fast sätta sin egen benjoo spin på det

Idag är han på sin hero's journey och ska "slay the monsters in the woods", iförrgår så var transor det bästa som fanns och så var han orolig för en ny Hitler

Den mannen lever verkligen i sin egen värld asså

Sorry jag älskar att hata på Benjoo som alla andra här men du är verkligen off i varenda post. Dina analyser är helt åt helvete.
Citera
2026-05-29, 22:48
Medlem
Tror nog Benjoo tog åt sig av min kommentar att han bör komma hem till Sverige
Citera
2026-05-29, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Sorry jag älskar att hata på Benjoo som alla andra här men du är verkligen off i varenda post. Dina analyser är helt åt helvete.

Hur är jag off i varenda post? utveckla gärna
Citera
2026-05-29, 22:59
Medlem
Citat:
Hur är jag off i varenda post? utveckla gärna

Två senaste jag reagerade på: du säger att han röker på varje dag. Säga vad du vill om Benjoo men det är så uppenbart att han inte röker på varje dag.

Sen säger du att att vi "övertalat" honom att åka hem när han säger i videon att han definitivt inte vill göra det. Vem som helst fattar väl att han aldrig kommer åka tillbaka. Han dör hellre än att sluta roida.

Du är inte så bra på att läsa mellan raderna verkar det som.
Citera
2026-05-29, 23:00
Medlem
Citat:
Två senaste jag reagerade på: du säger att han röker på varje dag. Säga vad du vill om Benjoo men det är så uppenbart att han inte röker på varje dag.

Sen säger du att att vi "övertalat" honom att åka hem när han säger i videon att han definitivt inte vill göra det. Vem som helst fattar väl att han aldrig kommer åka tillbaka. Han dör hellre än att sluta roida.

De va ju jag som sa att Benjoo röker på varje dag 😂
Citera
2026-05-29, 23:02
Medlem
Citat:

Tar du folk på FB seriöst är du fan lika hjärndöd som Benjoo själv xd
Citera
2026-05-29, 23:05
Medlem
Citat:

Du verkar ju fan vara helt jävla bäng själv, blandar dessutom ihop vem som har sagt vad

Jag skrev efter att jag inte hade sett hela hans video när jag skrev den kommentaren

"Jaha du har nog rätt då, jag har inte sett hela videon än"

Man misstänker ju nästan att du är benjoos brorsa eller nåt, eller så är du bara jävligt korkad du också 😂
Citera
2026-05-29, 23:09
Medlem
Citat:
Du verkar ju fan vara helt jävla bäng själv, blandar dessutom ihop vem som har sagt vad

Jag skrev efter att jag inte hade sett hela hans video när jag skrev den kommentaren

"Jaha du har nog rätt då, jag har inte sett hela videon än"

Man misstänker ju nästan att du är benjoos brorsa eller nåt, eller så är du bara jävligt korkad du också 😂

😂😂 Fan vad sjukt när folk attackerar varandra i tråden man kan ju tro Benjoo är inne i tråden nu
Citera
2026-05-29, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
😂😂 Fan vad sjukt när folk attackerar varandra i tråden man kan ju tro Benjoo är inne i tråden nu

Ja verkligen, benjoo har skickat in folk i tråden för att kontra oss 😂
Citera
2026-05-29, 23:17
Medlem
https://youtu.be/2H_lL92f9To

Tror ni Benjoo har en förbannelse över sig.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in