2026-05-29, 19:42
Medlem
Erbjud sex
Citera
2026-05-29, 19:45
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Jag är så sjukt kär i en kille jag jobbar med. Vi jobbar tätt ihop även om vi befinner oss i olika delar av landet. Har fträffats ett par gånger irl. Vår kontakt sker mest över Teams. Han verkar blyg men ibland skrattar vi och har flow och det känns som mer än kollegialt beteende.

Kan inte ni killar som är blyga berätta hur ni är om ni är intresserade/kära, hur kan man tolka er och vad är bästa sättet att ta relationen vidare?

Finns inget rakt svar.
Du får fråga honom om han vill ta en öl nån gång. Säger han Ja är han troligen intresserad
Citera
2026-05-29, 20:11
Medlem
fittfrossas avatar
Jag är genuint nyfiken, vad ser du i en blyg kille?
Citera
2026-05-29, 20:12
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roar.Hansen
Nej det behöver du nog inte. Visar han inget intresse då så är du inte hans typ.
Hans typ kanske inte är en tjej som säger "hej, jag vill suga din kuk och svälja din sperma" utan att ens ha pratat utanför jobbet.
Citera
2026-05-29, 20:14
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Du är kvinna och så lär du vara något äldre än 25 så jag förstår inte att du inte har klurat ut killar än. Det är enklare att förstå killar än dagismatte.
Du kanske inte ska utgå från att alla män är likadana och exakt likadana som du. Det där är ju bara barnsligt trams, töntigt att hålla på och harva om att killar är enkla och uniforma varelser.
Citera
2026-05-29, 20:15
Medlem
karlgunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittfrossa
Jag är genuint nyfiken, vad ser du i en blyg kille?

En fördel är ju att han högst troligt inte kommer flirta med andra tjejer och kanske vara otrogen, sedan kan jag tänka mig att TS i detta fall finner honom vacker också. Men vad vet jag.
Citera
2026-05-29, 20:20
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memmajemma
Ja du har faktiskt rätt, men just den biten är så svår. Ett avvisande skulle vara förödande.

Om killen är en bra kille, så kommer han att ta ditt närmande som en komplimang - om det är respektfullt och tydligt.

Om killen inte är en bra kille, då är det väl ingen jätteförlust tänker jag?

Men det verkar vara en bra kille, så jag tror att du kommer att göra någon väldigt glad ifall du beslutar dig för att göra det…
Citera
2026-05-29, 20:23
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Du kanske inte ska utgå från att alla män är likadana och exakt likadana som du. Det där är ju bara barnsligt trams, töntigt att hålla på och harva om att killar är enkla och uniforma varelser.

På gruppnivå är män extremt enkla vad det gäller att nappa på inviter av det motsatta könet. Om du inte har förstått det eller sannolikhetslära får du ta och gå om grundskolan.
Citera
2026-05-29, 20:23
Medlem
tänker inte säga ett skit

Och till alla er snuskiga tjejer som vill mig nåt lämna mig ifred nästa jävla kärring som kåt visslar när jag är ute kommer få en smäll på käften.

🖕
Citera
2026-05-29, 20:27
Medlem
karlgunnars avatar
Citat:
På gruppnivå är män extremt enkla vad det gäller att nappa på inviter av det motsatta könet. Om du inte har förstått det eller sannolikhetslära får du ta och gå om grundskolan.

Finns gott om autistiska män också som mest är livrädda för det andra könet, och det känns som autism bara blir vanligare och vanligare, speciellt hos män.
Citera
2026-05-29, 20:29
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Män är olika. Gillar olika, tänker olika. En blyg kille kanske inte gillar att kollegan kommer och ber att få suga av honom. En mindre blyg kille kanske gillar det.
Citera
2026-05-29, 20:31
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlgunnar
Finns gott om autistiska män också som mest är livrädda för det andra könet, och det känns som autism bara blir vanligare och vanligare, speciellt hos män.

Jo visst, men samtidigt så är gruppen autistiska män eller personer som inte förstår kvinnlig invit ändå låg. De som agerar på det ändå utan att vara douchebags är säkert majoriteten.

Och nu är det inte precis som att ts skulle kunna hamna i någon typ av trubbel av "överdrivet utforskande om snubben ville ta det ett steg längre".
Senast redigerad av Full-Retard 2026-05-29 kl. 20:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in