2026-05-29, 16:04
Medlem
RondellKonsts avatar
Hej vet nån vad avsnittet dom pratar om synonymer om 2an

Tack i förhand
Citera
2026-05-29, 16:41
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RondellKonst
Hej vet nån vad avsnittet dom pratar om synonymer om 2an

Tack i förhand

Borde vara avsnitt 13 eller 15.

I avsnitt 13 nämns den bruna träporten till Kvarsebo kyrka och 15 är avsnittet om Ica Basic toapapper.
Citera
2026-05-29, 18:08
Medlem
RondellKonsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Borde vara avsnitt 13 eller 15.

I avsnitt 13 nämns den bruna träporten till Kvarsebo kyrka och 15 är avsnittet om Ica Basic toapapper.

Tack så jättemycket ❤️
Citera
2026-05-29, 18:20
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Mia, jag tror det är hon som är lesbisk, sade i dagens avsnitt att hon brukar hänga på finanstwitter. Det ligger i linje med hennes persona. Kan det vara så att hon även röstar på M/SD, stöttar Israel, gillar starkt försvar och kärnkraft samt hatar cyklister? Det borde vara så. Hon verkar rationellt tänkande.

Nu tror jag du fantiserar fritt, hon kanske också gillar kuk innerst inne?! Lika troligt. Hon är nog att beteckna som precis lika vänster som dom övriga. Hon hade knappast skrivit under på Gaza "reklamen" där dom hamrade hem lögnen om ett folkmord om hon stöttat Israel.
Citera
2026-05-29, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Hon hade knappast skrivit under på Gaza "reklamen" där dom hamrade hem lögnen om ett folkmord om hon stöttat Israel.

Vad var detta för något?
Citera
2026-05-29, 18:44
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Vad var detta för något?

Det kördes ett antal veckor en kampanj för barnen i Gaza vill jag minnas, uppmaning till välgörenhet där det minsann påtalades att det rörde sig om ett folkmord och inte ett typiskt asymmetriskt krig.
Citera
2026-05-29, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Det kördes ett antal veckor en kampanj för barnen i Gaza vill jag minnas, uppmaning till välgörenhet där det minsann påtalades att det rörde sig om ett folkmord och inte ett typiskt asymmetriskt krig.

Aha. Är Mia så korkad att hon inte kan skilja ett rättmätigt försvarskrig med få civila offer från ett folkmord?
Citera
2026-05-29, 18:57
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Aha. Är Mia så korkad att hon inte kan skilja ett rättmätigt försvarskrig med få civila offer från ett folkmord?

Eller bara för mesig för att sätta ner foten, kan ha blivit nedröstad av dom andra två om det ens var nåt som kom upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in