2026-05-29, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Märkligt. Asylinvandringen ligger på ca: 75% män

Förmodligen är det fler invandrande män som: dör, utvisas eller flyttar ifrån Sverige.
Och ser man till invandring över lag, så är siffrorna väldigt jämna. Vissa år har det varit 50% vardera. Andra år har det varit mellan 46-49% kvinnor och 51-54% män som har invandrat. År 2024 var det 52% kvinnor och 48% män som invandrade.

Av de invandrare som blir kvar, så är kvinnor i en liten majoritet. Med närmre 7000 personer.
Citera
2026-05-29, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleskaviare
Ja så är det, dom vill ha många bollar i luften och med många män som går runt letar kvinnor har dem många fördelar så är det finns egentligen inget att debattera om på detta bögforum men nu har ni läst detta iallafall.

Tänk om invandring var bara kvinnor ? Satsen va batik häxorna hade gått nazist läge och stått med sina ut med invandrare plakat

Detta är dessutom en post typ 30 år för sent att ens debattera om det stämmer eller ej är redan passé

Känner otroligt många kvinnor som utnyttjar dessa mäns situation! Att jämföra med Tailand är lite samma sak! Då dom ger varandra en form av kärlek eller utnyttjande! Svenska kvinnan tjock och äcklig som ingen svensk man ens skulle ta med tång! får lite kuk av umpa umpa tror att det kan vara en prins....jaja hon är inte bara ful hon är korkad också..negern ser sin chans att få stanna kvar får dessutom en unge med wt kvinnan...han får uppehåll hon en unge till. Socialbidraget efter 5 ungar med 4-5 olika fäder skjuter i höjden aldrig mer jobb bara vara hemmafru (ensam såklart) men klarar sig utan att jobba är det viktigaste....halva norrort lever på det sättet....sen säger dom att horor är olagligt? Patetiskt när halva stockholms kvinnor är horor...
Citera
2026-05-29, 18:54
Medlem
proconsuls avatar
Kan vi inte slippa de här jävla incelinläggen? Man undrar ju om inte Flashback har en överrepresentation av oknullade och bittra unga män som måste göra ner kvinnor eftersom de inte kan få någon.

Du kan väl börja med att verifiera att kvinnor älskar invandring innan vi går vidare. Ungefär 10–15 procent av svenskarna anser att Sverige ska ta emot fler flyktingar, även om vi låtsas att alla är kvinnor (vilket det naturligtvis inte är) så är det ändå bara 10-15 % av en befolkning där fördelningen män och kvinnor är ca 50-50. Du kan räkna eller?
Citera
2026-05-29, 18:57
Medlem
Är väl bara fula white trash kvinnor som är attraherade av svartskallar? Så jag tror inte på den teorin.
Citera
2026-05-29, 19:00
Medlem
Hade vi fått hit 100 000 tals Filipiner och Thailändskor hade männen varit överlyckliga och kvinnorna vara emot xD
Citera
2026-05-29, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konstkuk
Hahahahaha, försöker du ruinera samhället på annat sätt än invandring nu eller?

Haha nejdå, skulle bara bli bättre. Allmänt less på män.
Citera
2026-05-29, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Är väl bara fula white trash kvinnor som är attraherade av svartskallar? Så jag tror inte på den teorin.
Är det verkligen så fortfarande? Jag är tveksam. Jag som hänger mycket på TikTok ser motsatsen.

https://www.tiktok.com/@interraciallove1/video/7532140266476686598?is_from_webapp=1&sender_device =pc&web_id=7584047381366769174

Bland Gen Z verkar det inte vara kontroversiellt. Bland
Citera
2026-05-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Har jag lärt mig något nytt idag

Roligt att höra!

Hela denna tråden faller platt, mot denna vetskap.
Eller: om nu kvinnor "älskar invandring", så är det uppenbarligen för att de får hit fler eventuella väninnor som också stannar kvar i Sverige.
Citera
2026-05-29, 19:11
Medlem
För det första har det förekommit ett flertal opinionsundersökninhar som visar att jämfört med männen så röstar kvinnor i betydligt högre utsträckning på rödgröna partier. Den första invändningen man kan göra här är att åberopa det faktum att folk röstar inte endast utifrån frågan om invandringen- det finns ofta flera andra aspekter som är personligt mer relevanta och avgör vilket parti man stödjer.
Det är dock en tydlig kontrast mellan hur unga kvinnor reagerade under den så kallade flyktingskrisen 2015 och när kriget i Ukraina bröt ur 2022. När arabiska män vällde in på den europeiska kontinenten stod unga kvinnor på rad med enorma urringningar på tågstationerna med skyltar med frasen "refugees welcome". Det var ju rena hysterin kring arabiska/afghanska män och det var alltid unga kvinnor i nästan samtliga reportage som förfasades över vad som skulle hända om flyktingarna blev utvisade. Något sådant lika hysteriskt engagemang har inte setts till från unga kvinnor beträffande de ukrainska flyktingarna.
Och vad vill jag säga med detta; var och en får dra sin egen slutsats...
Citera
2026-05-29, 19:34
Medlem
Jag är helt ok med fri invandring för kvinnor under 35. Ingen anhöriginvandring.
Kvinnor skulle vi faktiskt gå med vinst på, vi behöver äkta pensionsräddare.
Citera
2026-05-29, 19:38
Medlem
heliotrops avatar
Öh vem vill ha de männen

En ettrigt cykelbud från Bagladesh som aldrig sett ett par bara kvinnoben
En strängt religiös afghan
En aggressiv brusha med gucci midjeväska och svenskt ordförråd ca 150 ord

Vilka kap
Citera
2026-05-29, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Bor 7000 fler utrikesfödda kvinnor i Sverige, än utrikesfödda män.
Källa SCB.

Bor 7000 fler utrikesfödda kvinnor i Sverige, än utrikesfödda män.
Källa SCB.

– Av de ensamkommande som sökte skydd i Sverige under 2015 var andelen pojkar 92 procent, en ovanligt hög andel som annars brukar ligga på mellan 70 och 85 procent, säger Karin Lundström.
(demograf på SCB.)

https://www.scb.se/hitta-statistik/artiklar/2025/litet-overskott-av-25-ariga-man-tio-ar-efter-flyktingvagen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in