2026-05-27, 10:03
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Jag tror vi kommer att tappa noll spelare som kommit till praktikantens kännedom. Varför skulle de välja att bränna sin karriär hos det sjunkande skeppet. Hjelmberg har dessutom byggt upp 15 års förtroende i Afrika vilket praktikanten inte har.
Får du också 70 k per månad på din praktik?
Citera
2026-05-27, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
(Till Skogsburkan)
Du vet inte vad du just har skapat. Avsluta denna diskussion asap, är du snäll.
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Och ingen förstår riktigt hur han hamnade i MFF. Inte minst MFF:arna själva.
(Inte för att jag vet vad han hade med Berglunds flytt att göra)
Du tog ju sida med storlögnaren! så inte konstigt att du inte fattade det du skrev i den senare posten

Såklart har Johns flytt till Mff ingenting med Berglund att göra eftersom den hände långt innan Berglund kom till Hammarby
Det skrev jag ju som SVAR på att eternussermo skrev att det inte kan bli några övergångar dit med motiveringen att ingen HTFFare kan tänka sig att gå till Mff, men det stämmer alltså inte. (Jag vet inte om det är några fler tidigare.)
Citera
2026-05-29, 12:10
Medlem
skogsburkans avatar
Rydström vill tillbaka till Allsvenskan och Bajern behöver väl snart ny tränare om man får tro bollklubben, TV4 och fk bla.
Citera
2026-05-29, 14:37
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Rydström vill tillbaka till Allsvenskan och Bajern behöver väl snart ny tränare om man får tro bollklubben, TV4 och fk bla.

Snälla låt det ske!!!
Citera
2026-05-29, 17:12
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Snälla låt det ske!!!
Det måste ske. Det är Guds vilja. Det kommer aldrig någonsin att finnas en tränare som är mer "bajen" än Rydström.
Citera
2026-05-29, 17:47
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Skulle inte han kunna bli aktuell för DIF?
Citera
2026-05-29, 23:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Skulle inte han kunna bli aktuell för DIF?

Dom lär väl inte göra sig av med finnen?
Citera
2026-05-29, 23:51
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det måste ske. Det är Guds vilja. Det kommer aldrig någonsin att finnas en tränare som är mer "bajen" än Rydström.

Jag är mer orolig att Jimmy Thelin eller K&T känner desperation för att få ett nytt jobb och skriver på.
Citera
2026-05-30, 17:37
Medlem
eternussermos avatar
Celina lämnar Solnalaget
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/q6vM5O/celina-det-har-var-nog-min-sista-match-i-aik

Celina har tidigare öppnat för en förlängning men tvärvänder nu efter sina uttalanden. Anledningen ska vara att han fått en annat erbjudande på bordet.

– Jag har fått en möjlighet på ett annat ställe och det är inte ofta man får den chansen.

Han vill inte avslöja vilken klubb det handlar om

Citera
2026-05-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Celina lämnar Solnalaget
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/q6vM5O/celina-det-har-var-nog-min-sista-match-i-aik

Celina har tidigare öppnat för en förlängning men tvärvänder nu efter sina uttalanden. Anledningen ska vara att han fått en annat erbjudande på bordet.

– Jag har fått en möjlighet på ett annat ställe och det är inte ofta man får den chansen.

Han vill inte avslöja vilken klubb det handlar om

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/brighton-forbereder-monsterbud-pa-aiks-yohanna/

Det är dyrt att vara fattig.
Citera
2026-05-30, 22:44
Medlem
Såg nyheten att Brighton skulle vara beredda att buda 250 millar för Johanna. Måste väl vara ett skämt? Bör krävas minst det tredubbla. Vi ser nästa Messi slå igenom med buller och bång och så tänker de skicka ett sånt skambud - direkt pinsamt.
Citera
2026-05-30, 22:46
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mugabelover
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/brighton-forbereder-monsterbud-pa-aiks-yohanna/

Det är dyrt att vara fattig.

Dra på trissor! Då behöver AIK inte ta några fler nödlån.

Frågan är hur kul Allsvenskan kommer att bli, om allt handlar om att värpa svindyra guldägg.

Så dyra att man inte vågar ställa ut dem på planen ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in