2026-05-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500
Han har ju pratat om hur manlig osv han känner sig på tren, unstoppable osv, är nog därför..

Problemet med alla dessa droger är att (jag gissar) man kommer aldrig känna likadant utan dem, enligt mig är det bättre att vara natty och leva på endorfinerna från träningen osv, de kommer alltid finnas där och hållbarare i längden.

Benjoo pratar ju precis som en missbrukare som försöker rationalisera sitt bruk.
Jag gissar att Benjoo aldrig kommer sluta med bola(droger).
Det verkar inte vara lätt att sluta om man en gång börjat.
Citera
2026-05-29, 11:34
Medlem
Känner på mig att Benjoo kommer ut med en riktig banger idag, kan vara allt från en highpoint att livet är tillbaks på topp eller att allting kraschat igen, men bra blir det säkert!

Och fan va många visningar han hade på tiktok, är rädd att han går ditt mer och skiter i youtube, men han kanske inte tjänar så mkt på tiktok? Tänker sj aldrig gå ditt nämligen.
Citera
2026-05-29, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Känner på mig att Benjoo kommer ut med en riktig banger idag, kan vara allt från en highpoint att livet är tillbaks på topp eller att allting kraschat igen, men bra blir det säkert!

Och fan va många visningar han hade på tiktok, är rädd att han går ditt mer och skiter i youtube, men han kanske inte tjänar så mkt på tiktok? Tänker sj aldrig gå ditt nämligen.

Ja vi får hoppas på det. Jag tycker dock de var mer underhållande när han bodde i Sverige.
När Måns jagade honom. Det verkade som alla var efter honom.
Det blev som en interaktion med tittarna då alla försökte lista ut var han tränade. För att tipsa.
Han blev kickad från typ fem gym.
Plus att polisen kom hem till honom två gånger.
Citera
2026-05-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja vi får hoppas på det. Jag tycker dock de var mer underhållande när han bodde i Sverige.
När Måns jagade honom. Det verkade som alla var efter honom.
Det blev som en interaktion med tittarna då alla försökte lista ut var han tränade. För att tipsa.
Han blev kickad från typ fem gym.
Plus att polisen kom hem till honom två gånger.

Haha ja lovar det ska bli ett till Måns samtal, kommer ha hela samtalet på min kanal med. Måste bara få Benjoo att svara!
Citera
2026-05-29, 12:53
Medlem
Citat:
Haha ja lovar det ska bli ett till Måns samtal, kommer ha hela samtalet på min kanal med. Måste bara få Benjoo att svara!

Jag skrev lite kommentarer under pseudonymen "Måns" på hans tik tok 😂
Citera
2026-05-29, 13:19
Medlem
Har Benjoo lagt på sig några muskler dem senaste 2 åren ens.? Vad tror ni han väger.?

Tänk Endå 3.5 gram bola sen tillväxt. Hade vi i tråden kört de hade jag inte varit förvånad om vi la på oss 10 kg muskler på 16 veckor.
Citera
2026-05-29, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Han blev av med kortet för han blev stannad och pissade positivt på gräs.
Men samtidigt åkte han också på dopingbrott. Eftersom han va dömd för doping innan och polisen ser det i sitt system så testade dom honom för det igen (och gjorde husis och hittade grejerna).
Och för att få tillbaka körkortet krävde transportstyrelsen ren från narkotika OCH doping ett bra tag, vilket är problemet för honom.
Han kan nog hålla sig från att röka i ett år eller nått, men inte vara ren från doping i ett år. Så han kan inte få tillbaka kortet därför.
Kostnaden för det skiter trafikverket i det är ju han som får betala sina egna tester i det läget..

Benjoo berättade direkt för polisen att han var dopad, så han hade åkt oavsett registerslagning eller inte, så dum är han.

Benjo tror dessutom att om han inte hade gett polisen sitt fysiska körkort så hade han fått behålla det, hans tips är att identifiera sig med annat vid eventuell kriminalitet så polisen inte kan ta körkortet, det säger en del om vilken nivå herr 2% ligger på intellektuellt.
Citera
2026-05-29, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Benjoo berättade direkt för polisen att han var dopad, så han hade åkt oavsett registerslagning eller inte, så dum är han.

Benjo tror dessutom att om han inte hade gett polisen sitt fysiska körkort så hade han fått behålla det, hans tips är att identifiera sig med annat vid eventuell kriminalitet så polisen inte kan ta körkortet, det säger en del om vilken nivå herr 2% ligger på intellektuellt.

När det handlar om narkotikabrott har polisen inget val än att dra körkortet. Doping är väldigt sällan dem Drar in körkortet. Första gången han åkte ditt drog dem ju inte kortet.
Citera
2026-05-29, 14:25
Medlem
Citat:

Själv är man ju blockad på hans tik tok (trots att jag typ bara har lämnat en enda mild kommentar för skit längesen

Det är bara en tidsfråga före han börjar bedriva häxjakt på alla som kommenterar där också

Känns som han försöker hitta genvägar bara, precis som med IG, han tänker väl att det är mycket mer chill att posta 10 sec klipp istället för riktiga videor, tråkigt att han har blivit så lat, det är väl för att han röker på och är bäng hela tiden

Tror dock inte han får behålla sin tik tok särskilt länge, dom är stenhårda mot konton som nämner Reta/Retatrutide
Citera
2026-05-29, 14:39
Medlem
Jag har noterat att han har tagit bort alla sina shorts på YouTube, och därav har hans video antal sjunkit från 5000+ till runt 1000

Undra varför? Är detta ett försök till att snygga till siffrorna för att han förstod hur totalt katastrofal ration var mellan 5000 videor och 9000 prenumeranter?

Hoppas inte han är så lat att han vill ompublicera allt på tik tok för att slippa producera nytt content, det hade varit sjukt illa och höjden av lathet
Citera
2026-05-29, 16:22
Medlem
Killen har inte växt ett enda skit på 1 år 3.5g bola nu

Helt sjukt att han inte kan växa.
Citera
2026-05-29, 16:31
Medlem
Tycker senaste videon nu var rätt sorglig någon som inte är bannad från att kommentera ta upp Diana, och fråga varför han inte bara valde henne.

Tycker också det är konstigt att han ser sig själv som en high value man, genuint alltså, han var ju i en bättre position i livet för 10 år sen. Han är fan hopplös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in