Citat:
Ursprungligen postat av
GoggeGogelius
Har aldrig träffat henne men har en (mkt) god vän som har, ska tydligen vara en hemsk bitch av vidriga proportioner. Han brukar inte överdriva så...

Jag tänker att Clara är en sådan person som kan vara hur trevlig som helst när hon behöver vara det. Men hon är ingen som anstränger sig för att bli omtyckt om hon inte har något att vinna på det själv. Hennes naturliga sätt är antagligen rakt, burdust och lätt överlägset. Personer som kan matcha det blir hon vän med (Erika, Malin osv), men hon kan även anstränga sig för att vara mjuk och bli vän med vänare personligheter om hon har något att vinna på det (hennes gymnasiegäng, Susanne, Fröken Frida).
Vid tillfälliga möten, där hon inte vinner på att anstränga sig för att vara mjuk, så kör hon den bitchiga och burdusa stilen.