2026-05-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Smart och Smart ... Nää inte om man jämför Smart som intelligent. Hon är snarare Gatsmart. Hon försöker se till att Lasse inte störs av hennes närvaro då hon vill fokusera på att stötta gamla Lag Nord så hon får beskydd för att sesan börja plocka männen - en efter en. Hon har redan börjat sin övertalningskampanj med Sonja om att de snart måste även plocka/rösta ut Jonas. Sonja vill inte det alls ... hon måste ju vara totalt Bimbo 😵‍💫🙄

Pinsamt nog har visst Sonja glömt bort att hon tävlar i Robinson. Hon kanske tror att hon är med i Paradise Hotel eller nå't sån't kärleksprogram?🤪😅😂
hallå här gör du bort dig igen hon är inte streetsmart för fem öre din feministvän. hon skapar konflikter där med onödiga sådana och blir klippt direkt.

varför är det intelligent skapa konflikter med andra könet utan någon direkt anledning?

Jag har varit ute i favellorna i brasilien där överlerver inte ens ssvag männisska som iki en timme ens

sedan är inte jag en ytlöig männi9ska men en fulare människaq än iki både utseende mässigt och i ssjälen är svår hitta.

Kan du svara på vad den uppfylkler för funktion i livet? kanske lite svårt för dig ssom anhängare svara på dock
Senast redigerad av Rumpollon 2026-05-28 kl. 22:07.
Citera
2026-05-28, 22:08
Medlem
mensverkets avatar
Ola var den första som fick döskalle på rouletten i örådet. Den hamnade inte mellan duell och döskalle. Riktigt dåligt riggat. Kameran är ju rätt ovanför så man blir inte lurad!
Citera
2026-05-28, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Ola var den första som fick döskalle på rouletten i örådet. Den hamnade inte mellan duell och döskalle. Riktigt dåligt riggat. Kameran är ju rätt ovanför så man blir inte lurad!
ytterligare ett retard som inte förstår regler och spoiling, han skribenten iamlostintheworld har verkligen fått hit hela sitt gäng
Citera
2026-05-28, 22:45
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
ytterligare ett retard som inte förstår regler och spoiling, han skribenten iamlostintheworld har verkligen fått hit hela sitt gäng

Detta var för 2 veckor sedan kanske.
Citera
2026-05-28, 22:57
Medlem
Citat:
Detta var för 2 veckor sedan kanske.
hahahah ola har inte dragit någon dödskalle är du efterbliven eller?
Citera
2026-05-29, 00:05
Medlem
picapicans avatar
Hur mycket Botox och fillers har Marie?
Hon har glidit på räkmacka ända från start.
Citera
2026-05-29, 00:33
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Dubbelmoralsfeministen Iki skulle aldrig kunna rösta ut en tjej, däremot går det alldeles utmärkt att lägga massa vikter på en tjej trots att en kille står bredvid. Jävla äckliga hycklare.

Men verkligen!! 🤢🤮 Såna som henne har ingenting i Robinson att göra. Det är dessutom helt uppenbart att hennes syfte att vara med är någonting helt annat än att vinna. Blä!
Citera
2026-05-29, 00:34
Medlem
Iki är precis lika kåt på Jonas som de andra damerna är det. Vilket bara bevisar att hennes lesbiska svärmerier och misandri bara är en fas. Det som förvånat mig mest är att hon inte försökt klösa ögonen ur Sonja ännu men det kanske kommer. Det hade blivit en skön twist på tv 4:s wokande isf.
Varför kallas hon förresten för Iki? Är det för att hon tror att den brittiska kungafamiljen i själva verket är ödlor?
Citera
2026-05-29, 03:14
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
hahahah ola har inte dragit någon dödskalle är du efterbliven eller?

Läs om, gör rätt. Han var den första att snurra rouletten och fjädern pekade på en döskalle men fick en riggad duell istället.
Citera
2026-05-29, 05:17
Medlem
CS128s avatar
Citat:
hallå här gör du bort dig igen hon är inte streetsmart för fem öre din feministvän. hon skapar konflikter där med onödiga sådana och blir klippt direkt.

varför är det intelligent skapa konflikter med andra könet utan någon direkt anledning?

Jag har varit ute i favellorna i brasilien där överlerver inte ens ssvag männisska som iki en timme ens

sedan är inte jag en ytlöig männi9ska men en fulare människaq än iki både utseende mässigt och i ssjälen är svår hitta.

Kan du svara på vad den uppfylkler för funktion i livet? kanske lite svårt för dig ssom anhängare svara på dock

Meningslöst att ens besvara ditt inlägg men eftersom det är riktat till mig så gör jag det ändå:

1. Iki är inte min vän.
2. Jag gillar inte henne.
3. Kallar inte mig själv feminist.
4. Skrev inte att hon är intelligent, enbart Gatsmart.
5. Resterande av ditt flummiga okonsekventa inlägg är obegripligt så det lämnar jag därhän.
Citera
2026-05-29, 06:43
Medlem
Citat:
Läs om, gör rätt. Han var den första att snurra rouletten och fjädern pekade på en döskalle men fick en riggad duell istället.
riggad duell
Citera
2026-05-29, 08:39
Medlem
Citat:
För det första. Det var en kniv, ingen fjäder.

För det andra. I en vinkel såg det ut som att kniven var på en dödskalle men sedan kom en kort sekvens där man såg hjulet uppifrån och då såg man att den missade dödskallen med någon milimeter.

För det tredje. Trams om riggade dueller är ju bata fånigt. Visst kan produktionen påverka mycket genom att skapa tävlingar som passar vissa bättre än andra men i det här fallet skulle de då vetat om att Ola skulle välja Sonja i duell för att riggningen skulle funka. Och varför skulle produktionen ens bry sig om vem som hamnar i Gränslandet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in