2026-05-28, 23:25
Medlem
JojoRabbits avatar
Folk har fått sparken för mindre saker än att misslyckas i hockeyturneringar med bra spelare i Tre Kronor, frånsett detta VM. MongoSam får flytta hem till sitt gruppboende och få professionellt stöd i sitt fortsatta leverne!
Medlem
ace67s avatar
Finska mutade pissdomare de ska inte döma ngn mer match någonsin jävla smuts.
Avstängd
Tantradyss avatar
Sam Hallam, "man blir granskad även då man vinner" -vaddå!
2026-05-28, 23:26
Medlem
withnonam3s avatar
Främsta bedriften måste vara att ha lyckats torska mot Norge med ett svenskt hockeylandslag
2026-05-28, 23:27
Medlem
All heder åt Ekholm
2026-05-28, 23:28
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Läs gärna mina andra inlägg om Tre Kronor i det här VMet. Tror inte jag skyllt resultatet på domaren i någon annan match, utan då lastat våra egna spelare, tränaren, inställningen osv. När det är befogat måste man kunna peka i rätt riktning och skita i folk som bölar om att man inte kan skylla på domaren. Det är inte sällsynt att domarna avgör matcher, bara titta när Kanada ibland spelar. Det är inte alltid men så ofta att det inte är en hemlighet när man lyssnar på folk högre upp i hierarkin. Jag fattar att man kan missa saker i farten och det går åt båda hållen men när det blir matchavgörande och uppenbart ensidigt så måste det bli konsekvenser.
Jag säger inte att domarna var bra, men oavsett så ska det såklart sitta fler mål i PP. Med Leo Carlsson, Nylander, Zibanejad etc så hade det blivit minst ett par puckar in på 13 min PP. Men nästa år är det Grönborg, kommer blir mycket bättre då.
2026-05-28, 23:28
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Jöjö, Sam Hallam.

Skolad i AIK, det säger väl allt.

Saknad av ingen.
Exakt... Fostrad i självaste Mordor, den orchen!
2026-05-28, 23:29
Avstängd
Tantradyss avatar
Jaha, Ekholm, eller vad du nu heter. Vi blev bortdömda. Nästa man med bortförklaringar upp till rakning.
Senast redigerad av Tantradys 2026-05-28 kl. 23:30. Anledning: rättelse
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
Jag säger inte att domarna var bra, men oavsett så ska det såklart sitta fler mål i PP. Med Leo Carlsson, Nylander, Zibanejad etc så hade det blivit minst ett par puckar in på 13 min PP. Men nästa år är det Grönborg, kommer blir mycket bättre då.

Spela roll. Detta var det laget vi hade.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Tror han blir plockad øver.

Ja han är blott 18 år och NHL kommer "stalka" honom det är en sak som är säker med hans stats såhär i VM 5 mål 5 assist sist jag såg och fler kanske tillkom nu senaste matchen.
2026-05-28, 23:32
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Exakt... Fostrad i självaste Mordor, den orchen!

Precis vad jag pratat om. De flesta här är komplexfyllda bönder och handikappade idioter.
2026-05-28, 23:32
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Spela roll. Detta var det laget vi hade.
En viss roll spelar det då många här inne verkar vara helt uppgivna och förvånade över att detta tunna lag torskade. Har ju inget med ”svensk hockey” att göra som många plebs i tråden tror.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in