Citat:
Ursprungligen postat av
SloppySeconds
Kvinnan från öster tycks vara en
YT David Guetta - She Wolf
Pengar är viktigt för de flesta speciellt för en "nykomling" som hon är.
Hon behöver någon att utnyttja.
Vad kan hennes faktiska värde vara när hon "hjälper" att stycka för att komma åt det hon egentligen vill ha.
Kanske var lite spänning bara..
Spänning var hennes misstag ?

Pengar är viktigt för de flesta? Jag tror att pengar är viktigt för precis alla, för vissa mer för andra mindre?
Men det var inte M som krävde att G skulle betala allt för henne, eller krävde hon det från första början?
Bara för att M berättat att G lovade guld och gröna skogar betyder väl inte det per automatik att hon var en lycksökerska som vissa tycks vilja vinkla det? De flesta (oavsett kön) vill väl inte ha en fattig looser som pundar ? Så varför M stannade kvar är en gåta än så länge men jag tror ändå att hon var kär i G från början och kunde G lura sin egen mor så var det nog en baggis att lura den unga kvinnan eller skulle det vara svårare ämnat lura A?
Fundera istället på varför G lät henne tro att han hade egna pengar och arbetade med finanser? Varför drogade han M när hon t.o.m. har något problem med hjärtat? Drogade G även sin mor redan i London eftersom hon var snurrig där och inte brydde sig om henne enligt M? Kanske även den gången han vägrade åka med henne i bilen? Jag tror i alla fall inte att A hade något som helst alkoholmissbruk alla fall?
G har visat hela tiden hur han lurat både A och M och jag tycker det är mer troligt att han även styrde dom båda två fullkomligt och bara skyller ifrån sig och dummer sig när han inte minns saker?
Jag säger inte att M är helt fri från skuld men jag tycker ändå att G har mest skuld av olika anledningar, varför får jag inte tycka det?
Vi kanske aldrig tycker och tänker lika och jag påstår inte att jag har rätt men har sagt att jag kommer aldrig tro att G är ett offer på något sätt? G har ett markant övertag, han känner sin mamma väl och utnyttjade även det? Jag tycker inte att jag ska behöva förklara mitt resonemang för varken Taxen eller dig, men jag antar att det kanske jobbigt att ha fel? Eller vad är problemet egentligen?