2026-05-28, 21:07
Medlem
Schweizarna kör mycket på att vara fysiska, även in i spelavbrotten. Det är bara för Tre Kronor att köpa det och hålla huvudena kalla. Till sist kommer hemmanationen kliva över gränsen någon gång och så får vi PP. Hoppas spelarna tänker så också och inte provoceras av deras mentala spel.
Medlem
TheAlamos avatar
Helt ok spel ändå jämfört med tidigare. Är mest rädd för den klassiska svenska sosse-beta-mentaliteten som kan slå in när som helst när alla är tydligen ska sluta anstränga sig och våga ta ansvar. Var låga odds på Sverige innan matchen och jag hade inga förväntningar direkt men det här går absolut att vinna.
Medlem
RudyardKiplings avatar
Två rejäla smällar på Stenberg. Garanterat ingen slump. Vi ska ta det med oss när schweizarna tar med en ung lovande spelare nästa gång. Kan vara värt en femma + match.

Vissa klagar på att det inte blev utdelning på femman. Det blev det ju faktiskt. Osis med 1-1 målet men bra skott. Viktigast av allt är att de klev ut på isen med bra inställning. De kan GARANTERAT vinna mot ostarna om de fortsätter så här. Bara fortsätt mata så kommer nerverna på schweizarna fälla dem. Antingen individuella misstag eller PP.
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Det borde även finnas kameror placerade uppe i burtaket för såna här svåra situationer.
2026-05-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Så du vill att Tre Kronor ska förlora för att du inte gillar Hallam? Låter bängt. Bättre att hoppas på att de vinner. Fatta vad det gör med de 13 debutanterna om de slår Schweiz i kvarten. Förlorar de och sedan läser att fansen hoppades att de skulle förlora kommer ju låta konstigt.

Ibland måste man kalla en spade för spade, men fortsätt med dina hallucinationer du.
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Schweizarna kör mycket på att vara fysiska, även in i spelavbrotten. Det är bara för Tre Kronor att köpa det och hålla huvudena kalla. Till sist kommer hemmanationen kliva över gränsen någon gång och så får vi PP. Hoppas spelarna tänker så också och inte provoceras av deras mentala spel.

ÄÄÄÄÄÄGGSAGT!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Andrighetto och Ken Jäger går nog ut på krogen efter matchen.
Kukan hänger på....
2026-05-28, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Jag ska inte avslöja mera, jag kör med två skärmar...du har inte missat några mål iallafall...
😂 Du kanske inte ska avslöja sånt heller 😅
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Sa till min kompis: ”Hellberg kanske växer fram till ett monster”

En sekund senare: 1-1 Schweiz.

Nu lägger jag ut dig på Älgarås-blocket!
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Andrighetto och Ken Jäger går nog ut på krogen efter matchen.

Ken tar en amaretto och Sven en jägerbomb. Sedan blir det slaskbögerier på herrtoan.

Dessvärre tror jag man kommer att få anledning att fira.
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalcolmVanhorn
Ibland måste man kalla en spade för spade, men fortsätt med dina hallucinationer du.

Jag kallar en spade för en spade. Såvida det inte är en skyffel, skovel eller grävdon. Tittar du ens på matchen?
2026-05-28, 21:11
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Målet borde inte blivit bortdömt, helt uppenbart på klubban.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in