2026-05-28, 20:24
Medlem
Rakshasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBusiness
Borde varit minst det dubbla.
Det är fördelat på många år, inte ens 13.000 per svensk dvs kaffepengar. Någon hundring i månaden för att slippa hotet från ryzzhelvetet.
Folket i Ukraina betalar ett ohyggligt pris för att försvara vår demokrati.
"Ryzzhelvetet", vad fan yrar du om? Ni låter ju för fan som amerikanska sionister. "Israel håller islam stången" eller liknande idioti. Du kan ju knappast på den här skiten själv eller
Citera
2026-05-28, 20:31
Medlem
[quote=Faudy|95065373]
De senaste nyheterna talar sitt tydliga språk:
Ukraine Seeks Israel’s Help to Trace Private Jet Loaded with 800kg of Gold, Cash, and Corruption Suspect Tied to Zelensky
https://haaretz24.com/ukraine-seeks-israels-help-to-trace-private-jet-loaded-with-800kg-of-gold-cash-and-corruption-suspec t-tied-to-zelensky/

Zelenskyjs hälsning på svenska: ”Tack Sverige”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1467921

Den luriga Zelenskyjs bästa fynd: naiva

100% naiva och blinda
Citera
2026-05-28, 20:32
Medlem
[quote=Mephmiga03|95066369]
Citat:
Ursprungligen postat av Faudy
De senaste nyheterna talar sitt tydliga språk:
Ukraine Seeks Israel’s Help to Trace Private Jet Loaded with 800kg of Gold, Cash, and Corruption Suspect Tied to Zelensky
https://haaretz24.com/ukraine-seeks-israels-help-to-trace-private-jet-loaded-with-800kg-of-gold-cash-and-corruption-suspec t-tied-to-zelensky/

Zelenskyjs hälsning på svenska: ”Tack Sverige”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1467921

Den luriga Zelenskyjs bästa fynd: naiva

100% naiva och blinda
om du läser mina inlägg så förstår du vad jag menar.
Citera
2026-05-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlgunnar
Vad får dig att tro att sanktioner från väst skulle ha någon som helst påverkan på kriget? Ryssland har sitt på det torra tro mig. Det här kriget är något som väst vill ha för att det är i ett "shit hole contry" korrupt utav bara fan så att väst har köpt ledarna i Ukraina att en liten areal av deras land får ha krig. Extrema pengar går rätt in i Ukrainas elit och väst får ha ett krigsmaskineri man är desperat efter nu när alla jobb annars skulle försvinna till AI, all tillverkning är ju borta sedan länge så vad ska vi jobba med liksom... Allt är ett spel, precis allt som händer i världen.

Äntligen nån vettig som vet vad den pratar om
Citera
2026-05-28, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Ok Soros lilla knähund, ska försöka. Har noll koll på hur ni betalda skribenter tänker. Svårt att hänga med i svängarna när ni, koksade till max, förstör varenda vettigt samtal här på flashback.

Gäller både ryssar och Ukrainare. Alla förstår att ni måste sköta krigspropagandan. Ni för er så osnyggt bara.

Tror vi behöver en tråd där bara vanliga medlemmar från Sverige får diskutera kriget. Ur Svensk synvinkel..

Nja, det du verkar efterfråga är från rysk synvinkel. Då får du nog flytta till mer efterblivna länder för att hitta en dylik infallsvinkel.

Och vem fan är Soros?
Citera
2026-05-28, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
nej men att skicka dit materiel som är avsett att användas i krig i krigförande land är en krigshandling , snart blockar jag dig,

Nej, det är inte en krigshandling att stödja angripna länder. Det fattar alla utom efterblivna ryssapor och deras knähundar. Du får gärna blocka mig, lille vän
Citera
2026-05-28, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Nej, det är inte en krigshandling att stödja angripna länder. Det fattar alla utom efterblivna ryssapor och deras knähundar. Du får gärna blocka mig, lille vän
att skänka stridsflyg till ett krigförandeland är en krigshandling
Citera
2026-05-28, 20:54
Medlem
Citat:

Nej, min efterblivne vän. Ukraina för inte krig. De försvarar sitt land. Eller har du missat att ryssråttorna invaderar Ukraina?
Citera
2026-05-28, 21:14
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:

Det är inget krig vatnik, det är en SMO!

Med din logik så har Sovjet/Ryzzland begått krigshandlingar mot i princip alla länder i världen genom att sälja/skänka AK-47r till kreti och pleti runtom i världen..
Citera
2026-05-28, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av momsavdrag
Om alla dessa trådar genom åren bevisar något, så är det att vårt stöd svider på rätt ställen. Varje krona till Ukraina är en ren vinstaffär för svensk säkerhet 👍
Ehh nej, de helt fel.
Citera
2026-05-28, 21:26
Medlem
Citat:
Kände du dig träffad, vännen?😉

Faktum kvarstår att majoriteten av befolkningen står bakom vårt stöd till Ukraina. Deal with it.
Så majoriteten står bakom det. Vart har du fått de ifrån? Va kanske så för ett år sedan
Citera
2026-05-28, 21:29
Medlem
Citat:
Varför ljuger du, ryssjävel? Ukraina styrs inte av nazister.
Tyvärr så gör dom ju det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in