Citat:
Ursprungligen postat av
bataclan
Tänker precis samma. Det är en lunk som paketeras tjusigt för bloggen men det är fortfarande en lunk.
Ja samma här. Fast att hon går på otroliga och fantastiska restauranger varje dag så verkar allt så… tråkigt? Kanske därför alkoholen behövs så ofta.
Och när det gäller den höga konsumtionen så tycker jag att den syns tydligast på Björn, som nästan alltid ser liksom svullen ut. Sandra verkar inte alls påverkas på samma sätt.