Citat:
Ursprungligen postat av
MuppetMinnieMe
Oj jag missade det hela kan du citera eller är det så att du än en gång vill smutskasta HBTQ-världen och RFSL genom påståenden du dragit ur stjärten?
På tal om att topic är vad folk har problem med HBTQ? För dig är det Kjell Rindar eller RFSL eller STH Pride eller RFSL Stockholm eller PAG som inte ens finns? #snömos
För att citera dig i ditt självspeglande #201 inlägg "Men ditt närminne sitter väl i förhuden."
För övrigt är jag för yttrandefrihet för jag vill inte se personer som skriver osanningar och ljuger på Flashback i fängelse.
Du har en del fokus på rumpan? Men sant är att det problem jag ser med HBTQ-rörelsen handlar om barn, hur man historiskt lobbat för att få ligga med barn, helst ingen åldersgräns alls, fram till hur man idag vill involvera sig med barn i förtäckta sagostunder. “Sagostunderna är ju bara mysig, de gulliga små knoltingarna älskar det” - säger någon, kanske du? Men varför en drag-queen
skall tillåtas trycka upp sina uppumpade lösbröst i ansiktet på små barn är helt obegripligt, här måste samhället ingripa. Föräldrar måste ta sitt ansvar och polisen måste gripa pedofilen. Så är det bara.
Frånsett olagligheter med barn så har jag faktiskt ingen synpunkt alls på HBTQ. Folk får göra vad de vill så länge de inte skadar andra tycker jag, det gäller även HBTQ.