Citat:
Ursprungligen postat av
Ronlemmy
Gammal tråd, men jag har också börjat fundera på det där med glasögonbågar. Jättefina bågar som knappt är använda slängs i soporna eller lämnas för att man ska återvinna materialet. Man kan ju tycka att glasögon firmorna borde kunna tjäna pengar också på att köpa tillbaka dom billigt?
Varför tror du att det är så många jättefina bågar som slängs? Bågarna slits som allt annat.