2026-05-27, 10:35
  #28741
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
Anjos AI genererade kortfilm på 9 min är väl redan ute?

Skulle kalla det en saga snarare än en dokumentär.
Jag tror det ska föreställa någon form av "trailer" och att de kommer knåpa ihop något mer.
Frågan är väl mer när det kommer. Det tog ju två år att knåpa ihop den misslyckade dokumentären om Antonio Book, så ...
Citera
2026-05-27, 11:05
  #28742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Ja, jag har också fått höra att det är Anjo som ska göra dokumentären.

Det ska bli väldigt intressant att se vilka historier de lyckas få ihop den här gången!

Eller så insåg de att det inte riktigt gav den effekt de hoppats på — och att det ser bättre ut för dokumentären om allt bara kan framställas som “hat”. Då kan JB sitta och gråta i sin tjocka offerkofta och få sympatier från sina korkade följare!
Det där känns som det troligaste scenariot tycker jag. De vet att de flesta inte kommer bläddra bakåt i trådarna och leta efter inlägg som ser ut som beställningsjobb från sheriffen av Norrköping. Om jag får gissa kommer de bara ta upp inlägg som kallar diverse fruar för flodhäst och hålla sig långt ifrån de inlägg som avslöjar lögner de tidigare kommit dragandes med.

Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
Anjos AI genererade kortfilm på 9 min är väl redan ute?

Skulle kalla det en saga snarare än en dokumentär.
Men det måste väl ändå varit någon form av trailer?
Citera
2026-05-27, 11:05
  #28743
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Ja, jag har också fått höra att det är Anjo som ska göra dokumentären.

Det ska bli väldigt intressant att se vilka historier de lyckas få ihop den här gången!

Däremot är jag rätt förvånad över tystnaden från Joakims armé. Så svårt är det ju inte att starta nya konton nu när de flesta är avstängda. Men de kanske laddar för den stora spelningen på Gröna Lund nu när JB ska trycka på knappar och hoppa i otakt igen

Eller så insåg de att det inte riktigt gav den effekt de hoppats på — och att det ser bättre ut för dokumentären om allt bara kan framställas som “hat”. Då kan JB sitta och gråta i sin tjocka offerkofta och få sympatier från sina korkade följare!

Pinsamt att Jockiboi nu anlitat sitt största fan och mest lojala rövslickare Ozempic-Anjo för att göra en dokumentär om hur "elaka alla är mot Jockiboi på internet". Man kunde verkligen inte hitta en mer objektiv fetknopp om man försökte.

Det är alltså samma fetknopp som spenderat år med att slicka röven på Jockiboi i hopp om lite uppmärksamhet eller en medverkan i Spökjakt. Och nu ska grisen plötsligt leka dokumentärskapare (igen) och analysera varför folk kritiserar den blonderade dvärgen.

Det mest absurda är ju att hela "dokumentären" verkar bygga på att horbocken Jockiboi är någon oskyldig martyr som blivit utsatt för Flashback och Temu, trots att det är dvärgen själv som stått för det värsta beteendet av alla. Det är Jockiboi som drevat mot sin mamma och andra familjer, ljugit offentligt och som konstant försökt spela offer.
Citera
2026-05-27, 12:05
  #28744
Medlem
HudHertiginnans avatar
Jag avskyr ju Joakim Lundell men jag gillar Spökjakt. Kollar nu på det sista avsnittet som är tillgängligt för allmänheten. De är på ett slott i Skottland och stöter på demonisk aktivitet. De var vid inspelningsplatsen i december 2025.

Ungefär samtidigt började allt gå käpprätt åt helvete för Jockiboi. Han måste ju ställa sig frågan om han har blivit besatt! Eller att ett negativt väsen ställer till det för honom.

Tror faktiskt att Jockiboi är riktigt rädd. Om han inte var det innan han läser detta, är han det nog nu!

Med vänlig hälsning,
Hertiginnan från Källaren
Citera
2026-05-27, 13:08
  #28745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag avskyr ju Joakim Lundell men jag gillar Spökjakt. Kollar nu på det sista avsnittet som är tillgängligt för allmänheten. De är på ett slott i Skottland och stöter på demonisk aktivitet. De var vid inspelningsplatsen i december 2025.

Ungefär samtidigt började allt gå käpprätt åt helvete för Jockiboi. Han måste ju ställa sig frågan om han har blivit besatt! Eller att ett negativt väsen ställer till det för honom.

Tror faktiskt att Jockiboi är riktigt rädd. Om han inte var det innan han läser detta, är han det nog nu!

Med vänlig hälsning,
Hertiginnan från Källaren

Nä finns imgen anledning till att han ska vara rädd.. Bara erat hitta på ni som bosätter er i denna tråd..
Citera
2026-05-27, 14:04
  #28746
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Nä finns imgen anledning till att han ska vara rädd.. Bara erat hitta på ni som bosätter er i denna tråd..
läste du ens vad jag skrev?
Citera
2026-05-27, 14:50
  #28747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag avskyr ju Joakim Lundell men jag gillar Spökjakt. Kollar nu på det sista avsnittet som är tillgängligt för allmänheten. De är på ett slott i Skottland och stöter på demonisk aktivitet. De var vid inspelningsplatsen i december 2025.

Ungefär samtidigt började allt gå käpprätt åt helvete för Jockiboi. Han måste ju ställa sig frågan om han har blivit besatt! Eller att ett negativt väsen ställer till det för honom.

Tror faktiskt att Jockiboi är riktigt rädd. Om han inte var det innan han läser detta, är han det nog nu!

Med vänlig hälsning,
Hertiginnan från Källaren
Medium och schamaner som i Spökjakt är lurendrejeri.
Utnyttjandet av godtrogna och sökande människor för att tjäna pengar och status är allt annat än harmlöst.

Jag hittade Derren Brown (mentalist/magiker) av en slump genom en YouTube kommentar. Kan verkligen rekommendera!

Att folk går på det här är, precis i fallet Joakim Lundell, för att lögnen är så otroligt ful.

https://youtu.be/Wq-YZJ2CR0I

https://youtube.com/playlist?list=PLAZ27CqbEinZltfxB1J5ZSN94VFc6tLOO&s i=DjMCKRKhfhxmh9hm
Citera
2026-05-27, 14:56
  #28748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Det där känns som det troligaste scenariot tycker jag. De vet att de flesta inte kommer bläddra bakåt i trådarna och leta efter inlägg som ser ut som beställningsjobb från sheriffen av Norrköping. Om jag får gissa kommer de bara ta upp inlägg som kallar diverse fruar för flodhäst och hålla sig långt ifrån de inlägg som avslöjar lögner de tidigare kommit dragandes med.


Men det måste väl ändå varit någon form av trailer?
Jag tror absolut att det här var jot och lögn från Jocke i vanlig ordning.

Anjo kan väl omöjligen vara lättlurad att han skulle gå med på att göra en sådan dokumentär?

Det vore ju som att gräva sin egen grav…
Citera
2026-05-27, 15:03
  #28749
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
Jag tror absolut att det här var jot och lögn från Jocke i vanlig ordning.

Anjo kan väl omöjligen vara lättlurad att han skulle gå med på att göra en sådan dokumentär?

Det vore ju som att gräva sin egen grav…

Vi kan ju hoppas, gräv två och använd en eller hur fan det nu var Jocke räknar
Citera
2026-05-27, 17:17
  #28750
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
Jag tror absolut att det här var jot och lögn från Jocke i vanlig ordning.

Anjo kan väl omöjligen vara lättlurad att han skulle gå med på att göra en sådan dokumentär?

Det vore ju som att gräva sin egen grav…
Anjo känns ärligt talat ganska lätt att styra i det här. Dokumentären kommer ju i höst, och jag är rätt säker på att våra användarnamn kommer dyka upp på ett eller annat sätt. Jocki har redan kartlagt flera av oss — det har jag själv fått bevis för (men inget jag tänker gå in på här).

Det blir också rätt mycket dubbelmoral i hela situationen. Joakim får tydligen bete sig hur som helst, hota folk och försöka skrämmas, men andra får inte ens ha en kritisk åsikt om honom utan att det ska bli “hat” och dokumentärmaterial.

Och helt ärligt — jag tror han är genuint rädd för det där från Skottland. Inte att jag säger att något faktiskt följt med honom hem, men jag kan absolut tänka mig att han själv tror det. Särskilt när allt gått emot honom på sistone, då är det kanske bekvämt att känna att det finns något annat att skylla på.
Citera
2026-05-27, 17:39
  #28751
Medlem
mephedrons avatar
Jockibois ”knarkande”

Har han gått in närmare på det? Jag tvivlar på att han hade något tungt missbruk. Visst, han söp och tog säkert tjack och rökte gräs om tillfället uppenbarade sig, men knappast dagligen.
Droger kostar pengar, han har gått på socialbidrag hela livet. Vilken langare skulle vilja ha en kund som hänger ut allt och alla?
Eller just det, han ”sålde ju sex”, måste vara därifrån pengarna kom…
(För övrigt också en bullshit-historia; en 50-årig horsare skulle alltså betalat honom för sex?
Heroinister är ju kända för att köpa sex, liksom.
Har en heroinist pengar går de till heroin. Varför anstränga sig för en sekund lång orgasm när man kan ta en fix och få samma effekt x100000, på t.o.m. mindre än en sekund?
Han valde verkligen från de grupper som lär vara minst representerade när det gäller sexköp:
Kvinnor.
Heroinister.
Tanter som passerat klimakteriet.)

Varför jag tror att han ljuger om sitt eget knarkande är bland annat att (förutom att han brukar ljuga om nästan allt) sättet han beskrev sin mammas påhittade missbruk när han var liten på.
Det har ju framkommit att det hon använde var smärtstillande som hon fått utskrivet efter en olycka och sedan inte kunde sluta med (väldigt vanligt f ö, sjukvården den ”osynliga inkörsporten” ingen talar om…)
Det var opioider, med andra ord.
Hon ”tog tabletter och blev helt borta, fick vanföreställningar och trodde skräckfilmer var på riktigt”.
Så fungerar inte opiater.

I call BS att Jocki har någon större erfarenhet av tyngre droger.
Men det passar väl hans offerkofta att påstå det…
Citera
2026-05-27, 17:46
  #28752
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Anjo känns ärligt talat ganska lätt att styra i det här. Dokumentären kommer ju i höst, och jag är rätt säker på att våra användarnamn kommer dyka upp på ett eller annat sätt. Jocki har redan kartlagt flera av oss — det har jag själv fått bevis för (men inget jag tänker gå in på här).

Det blir också rätt mycket dubbelmoral i hela situationen. Joakim får tydligen bete sig hur som helst, hota folk och försöka skrämmas, men andra får inte ens ha en kritisk åsikt om honom utan att det ska bli “hat” och dokumentärmaterial.

Och helt ärligt — jag tror han är genuint rädd för det där från Skottland. Inte att jag säger att något faktiskt följt med honom hem, men jag kan absolut tänka mig att han själv tror det. Särskilt när allt gått emot honom på sistone, då är det kanske bekvämt att känna att det finns något annat att skylla på.

Och "bevis" menar du med "här skrev hen såhär, nån annan kommenterade såhär här" ?Nä tveksam till att han har riktiga bevis utan endast fantasier. Men han bygger ju en perfekt förtalsdom mot sig själv iaådanna fall eller ja... fläskfursten som får springa anjos ärenden nu när prouktproduktionsbolaget verkar tagit avstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in