Citat:
Ursprungligen postat av
gunter73
Hos mig ringer det rättshaverist och att detta inte blir hennes sista strid.
Det är beklagligt att så många ”pushar” henne att köra in i kaklet då hon uppenbart kommer förlora.
Roade mig med att gå igenom hennes facebookinlägg igår när jag satt på tåget och inte hade nåt bättre för mig. Hon ser verkligen inte att hon har gjort något minsta lilla fel själv överhuvudtaget samtidigt som hela världen gaddat ihop sig mot henne och alla ljuger. Rättshaverist är nog bara förnamnet.
Till hennes försvar har jag dock mer än en gång sett hur verksamhet inom staten/region inte drar sig för att blåljuga i processerna när de bestämt sig för att bli av med någon till vilket pris som helst