Citat:
Ursprungligen postat av
CarlXman
Detta var intressant!
Bacillskräcken är så klart bara en del. Jag tror man får se dessa olika saker som en del av en kommunikation utöver den verbala kommunikationen. I att kyssas ligger också någon form av avsiktsförklaring.
För mig är tröskeln till att slicka en fräsch och nyduschad tjej nog lägre än att kyssa samma tjej.
Vore jag en giggolo och hade en prislista för olika saker skulle kyssarna vara lite dyrare
Jag tänker aldrig på baciller faktiskt. För mig har det med intimiteten att göra. Att kyssas är inte för mig en avsiktsförklaring alls, det är nåt heeeelt annat. Det låter väldigt boxigt och barnsligt att gradera aktiviteter så som du gör.
När jag ligger privat och är så kåt att allt bara brinner så bryr jag mig inte ett dugg om kuken är nyduschad eller har varit ute på en fjällvandring. Då tar jag den i munnen oavsett. Är du en människa som är rädd för kroppslukter/vätskor? Eftersom du pratar om baciller. Är du rädd för handtaget i offentliga lokaler och "ledstången" i rulltrappor också?
Privat så kan jag tycka att det är sjukt hett när min sambo kommer hem efter träning och är alldeles svettig överallt. Då vaknar lilla djuret i mig! 🤪 Med en en kund skulle det vara sjukt onice. Samma är det ju med kyssar tror jag. Svårt att förklara.