40+
Topplistan:
1. Att jag inte skaffade fler barn och barn tidigare.
2. Att jag inte skaffade ett vettigt och stabilt jobb istället för att harva runt med småjobb och som ”konsult”.
3. Att jag inte ägnade mig mer åt att bli stor, stark, snygg och åt nöjen när jag var ung. Satt mest hemma och nördade tills jag var typ 25. Känner att jag har missat mycket kul, som jag numera längtar till medan andra i min ålder tycker det ”är skönt att de dagarna är över”.
4. Att jag inte började med / fortsatte med någon kul sport/idrott när jag var barn/ung. Det är så lagom dags att komma på att man vill bli bra och tävla i en viss sport när man är i ”pensionerad” ålder.
5. Att jag lyssnade på andra när de dissade mina affärsideer och således aldrig slutförde nåt projekt jag påbörjat. Alltid resulterade det i att någon annan realiserade exakt samma idé något eller några år senare och blev synnerligen framgångsrika.
6. Att jag inte var snällare mot kompisar och folk i min omgivning när jag var barn. Jag minns det som att de flesta var elaka mot varandra från och till, men synd att jag själv inte var bättre än så.
7. Att jag inte köpte Bitcoin när de kostade 10:-/st och en kompis tipsade om det
… kanske inte nödvändigtvis i den ordningen.