Citat:
Ursprungligen postat av
highstakes
Tragiskt att ingen håller på BP, lite kul i fotbollstudion igår när man fick se Simon Strand åka omkring i bajen tröja. Och han säger att ibland är det så lite folk när BP spelar att det känns som en träningsmatch. Alla som spelar i BP håller på DIF, aik eller bajen, jävla plantskola som inte hör hemma i allsvenskan, tragiskt att dif förlorar mot dom, måste ju vara omgångens största skräll.
Har man ingen publik har man inget i allsvenskan att göra.
Såklart de har. Med de spelare de släppt hade de varit ett topplag.
Inte lika mycket som Hammarby

men om inte Hammarby funnits hade jag antagligen haft BP som favorit, för jag har alltid gillat deras stora ungdomsverksamhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
GerardDepardieu
(Till Allsvenskan)
TFF!
Är det inte troligare med Hammarby TFF?
Om spelare inte hamnat i Hammabys A-lag/sålts hade de kanske redan varit i Allsvenskan om de hade fått...
Vad jag kommer på snabbt bara från senaste åren, nu är de i (inklusive avbytare) :
Målvakt: Championship, allsvenskan.
Försvar: Franska, 4 allsvenskan
Mittfält: Belgien, Italien, Nederländerna, 4 Allsvenskan
Anfall: Tyskland, Portugal, Spanien, Belgien, 2 Allsvenskan
Citat:
Ursprungligen postat av
QuantumQuill
Inte riktigt lika illa som Asoro som kallade er bajsätare. Det måstte kännas tufft att ha en sådan spelare i laget och låtsas som att det inte hänt.
Eller han Sabovic, vad var det han sa nu igen? Påminn mig.
När det gäller Rodics aik-hat så råder det ju ingen tvekan om att det är genuint va?
Det var ännu värre med en lagkompis till mig, som Aik värvade, fastän han var utpräglad Djurgårdarsfan sedan barnsben.
Direkt efter en förlust mot Djurgårn och alla i AIKomklädningsrummet var sura, kom han in och sa glatt:
-Rätt lag vann.
Han fick inte kontraktet förlängt

fastän han t o m ibland överglänsde Sanny Åslund, som spelade i landslaget.