2026-05-25, 21:44
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Känns som Jens Gustafsson underpresterar med Häckens trupp, riktigt fint lag. Osar av klass i varje lagdel faktiskt. Borde slåss om guld, men ligger åtta poäng efter. Vad säger Trazke?
Finns inget jävlaranamma i laget där vi kan stänga matcher.
Citera
2026-05-25, 21:57
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Det har vi aldrig kunnat. Tror vi släppt in fler mål på stopptid än under matcherna genom åren. Denna säsong har vi 2 nollor efter 9 matcher. Måste vara nån form av rekord.
Citera
2026-05-25, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Tycker Jens är överskattad. Det var länge sedan han gjorde bra resultat. Byt coach och ni kan spurta ikapp Sirius.

Så många storlag i årets allsvenska med usla tränare.
Citera
2026-05-25, 22:15
Medlem
Vad säger ni om att brommapojkarnas lagkapten går på derbyt iklädd Hammarbykläder och ses sedan åka hem på elsparkcykel därifrån med hammarbyhalsduk.

Om det hade varit ditt lags lagkapten, hade ni tyckt att han skulle fortsätta som kapten, i klubben?
Citera
2026-05-25, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Vad säger ni om att brommapojkarnas lagkapten går på derbyt iklädd Hammarbykläder och ses sedan åka hem på elsparkcykel därifrån med hammarbyhalsduk.

Om det hade varit ditt lags lagkapten, hade ni tyckt att han skulle fortsätta som kapten, i klubben?
Inte särskilt förvånande. Jag har aldrig riktigt begripit mig på BP. Bäst ungdomsfotboll i Sverige (åtminstone förr i tiden) men ingen som supportar laget. Klacken mot Djurgården senast såg ut att bestå mest av tjejer i de nedre tonåren.

Om jag var stockholmare från brommatrakten och hade spelat i BP från det jag var sju till femton och fortfarande hade ett fotbollsintresse efter det så skulle jag känna det som onaturligt att börja heja på Djurgården.
Citera
2026-05-25, 22:36
Medlem
erikp121s avatar
Citat:

Har du ingen egen åsikt i "frågan"? Varför ställa en fråga utan att själv besvara med sin egen tolkning särskillt när det kommer till godtyckliga resonemang som inte har uppenbart rätt eller fel?

Det var bra att Strand gick på länsderbyt i Bajen-utstyrsel, mindre bra att han använde en elsparkcykel.

Om det var min kapten som showade fandom för ett annat lag hade jag bara blivit glad av ärligheten i en värld av posörer och medlöpare. Klart fall av "prestera eller dra" och han presterade ju i sin professionella gärning senaste matchen.
Citera
2026-05-25, 22:51
Medlem
Citat:

Det var ingen hemlighet då BP värvade honom att hans favoritlag är Hammarby,
men han kämpar väl mycket bra även i BP, annars skulle han väl inte vara lagkapten?

Har ingen insiderinfo, men det verkar som att BP och Hammarby har fått mycket bra kontakt sedan BP blev förbannade på Djurgårn p g a fulvärvning.
Har värvat flera från varandra, bl a har två nästan skyttekungar från HTFF gått till BP, tror mer eller mindre gratis.
Citera
2026-05-25, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Det var ingen hemlighet då BP värvade honom att hans favoritlag är Hammarby,
men han kämpar väl mycket bra även i BP, annars skulle han väl inte vara lagkapten?

Har ingen insiderinfo, men det verkar som att BP och Hammarby har fått mycket bra kontakt sedan BP blev förbannade på Djurgårn p g a fulvärvning.
Har värvat flera från varandra, bl a har två nästan skyttekungar från HTFF gått till BP, tror mer eller mindre gratis.

Det är oprofessionellt och respektlöst emot BP:s suppportrar. De är få, men de finns.
Citera
2026-05-25, 23:14
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
Inte särskilt förvånande. Jag har aldrig riktigt begripit mig på BP. Bäst ungdomsfotboll i Sverige (åtminstone förr i tiden) men ingen som supportar laget. Klacken mot Djurgården senast såg ut att bestå mest av tjejer i de nedre tonåren.

Om jag var stockholmare från brommatrakten och hade spelat i BP från det jag var sju till femton och fortfarande hade ett fotbollsintresse efter det så skulle jag känna det som onaturligt att börja heja på Djurgården.
Du förstår inte Stockholm. Det finns tre lag att välja på. De flesta väljer inte ens utan föds in i det eller dras med av polarna. Det finns såklart hundratals klubbar som är mer lokala än de tre stora för de allra flesta. BP är i sammanhanget bara en av dessa. En förening man spelar i inte en förening man håller på.
Citera
2026-05-25, 23:16
Medlem
GerardDepardieus avatar
Om några få säsonger kommer elitklubben TFF tillbaka och visar er bönner och lappjävlar var skåpet skall stå !

TRUE BLUES 💙 TRELLEBORG 🌴

Vi kommer gå som ett jävla formel-1 raketflyg i superettan nästa år, sen ses vi

TFF!

Snart kommer det vara 5-6 skånska lag i Allskånskan
Senast redigerad av GerardDepardieu 2026-05-25 kl. 23:19.
Citera
2026-05-25, 23:18
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Om några få säsonger kommer elitklubben TFF tillbaka och visar er bönner och lappjävlar var skåpet skall stå !

TRUE BLUES 💙 TRELLEBORG 🌴

Vi kommer gå som ett jävla formel-1 raketflyg i superettan nästa år, sen ses vi

TFF!
True Blues är jävligt äkta. Ser gärna TFF tillbaka i Allsvenskan. Bästa bortamatchen på sommaren.
Citera
2026-05-25, 23:22
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
True Blues är jävligt äkta. Ser gärna TFF tillbaka i Allsvenskan. Bästa bortamatchen på sommaren.

Absolut! TFF hör hemma i Allsvenskan.💙🌴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in