Citat:
Ursprungligen postat av
trazkei
Ok. Han var jäkligt bra idag. Bortsett från dom första aktionerna. Och att han var lite för "läcker" vid friläget.
Vissa av oss kan se in i framtiden på riktigt. Andra får anpassa sig, och det är gott så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenshult
Det var när Bergvall och Stroud kom in som det vände. Hade lätt kunnat bli 2-2 om det fortsatt som tidigare.
Måste säga att jag blev besviken över att det inte blev större uppmärksamhet kring Strouds insats. Tyckte han gjorde ett utmärkt inhopp.
Jag skrev iaf "Mycket bra inhopp av Stroud och Bergvall" i matchtråden

. Men media fokuserar väl i vanlig ordning på målskyttarna? Om en sån som Ayari - som inte är nån stor målskytt i vanliga fall - gör två snygga mål och dessutom har tunisiskt påbrå antar jag att han stjäl de flesta rubrikerna. Att han är muslim och tackar Allah efter målen gör inte saken sämre