2026-05-24, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diskplockaren
Rörande Danijel Reljanovic. Stämmer det att han blev out på order av HA gbg?

Det fanns tre avd i Göteborg när D blev out.
Citera
2026-05-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Det fanns tre avd i Göteborg när D blev out.
Gothenburg?
Citera
2026-05-24, 22:38
Medlem
Citat:
Gothenburg?

När Linus mördades fanns det tre avdelningar i Göteborg.

WRC, GT och Gunnilse.
Tre avdelningar och tre presidenter. Vem som skulle talat om för Cults att D ska sättas i out vet nog bara Cults och dem som sa det.

Mina gissningar är avd i Gunnilse med påtryckningar från GT pga D nära kontakt med Linus och att han själv valde hänga västen.

Man ska även komma ihåg att även D blivit hotad av GT vilket kom fram under rättegången och att GT haft ett nära samröre och vänskap med R som uppenbarligen inte är den gladiator utan slänger med fraser som ”Andreas vänner är farligare än era”!

Pinsammare människor får man leta efter!
Citera
2026-05-24, 22:45
Medlem
Citat:

WRC, GT och Gunnilse.
Tre avdelningar och tre presidenter. Vem som skulle talat om för Cults att D ska sättas i out vet nog bara Cults och dem som sa det.

Mina gissningar är avd i Gunnilse med påtryckningar från GT pga D nära kontakt med Linus och att han själv valde hänga västen.

Man ska även komma ihåg att även D blivit hotad av GT vilket kom fram under rättegången och att GT haft ett nära samröre och vänskap med R som uppenbarligen inte är den gladiator utan slänger med fraser som ”Andreas vänner är farligare än era”!

Ok tack för svar.
Citera
2026-05-24, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LizaLoke
Richard Nahlen sköts med 4 skott i bakhuvudet och han blev inte bergrav i en grusgrop utan i ett skogsområde utanför Heby. Trött på all felaktig information. Om någon vet vem som mördade honom börjar det bli läge att komma fram. Mordet blir aldrig preskriberat. Jag sätter en slant på att fången var en av förövarna

Vem är fången?
Citera
2026-05-25, 09:09
Medlem
Vet inte om jag är rätt ute. Rumell fick aldrig något filthy few-märke att sy fast på västen? Däremot fick han t-shirts och tröjor med filthy few?
Citera
2026-05-25, 16:01
Medlem
Citat:
Vet inte om jag är rätt ute. Rumell fick aldrig något filthy few-märke att sy fast på västen? Däremot fick han t-shirts och tröjor med filthy few?

Som jag fattat det så bestämmer de själva vilka märken de fått som de vill ha synliga på västen.

En del vill se ut som zigenare med massa krims krams och andra vill ha en diskretare ton
Citera
2026-05-25, 16:19
Medlem
Citat:
Som jag fattat det så bestämmer de själva vilka märken de fått som de vill ha synliga på västen.

En del vill se ut som zigenare med massa krims krams och andra vill ha en diskretare ton
Ok, tack för kommentaren.
Citera
2026-05-25, 17:41
Medlem
Citat:

WRC, GT och Gunnilse.

I boken helvetet inifrån så tolkar jag det som att R gav HA-medlemmarna i gunnilse förfalskade rena drogprov. Det är nog därför de har hållit honom så väl om ryggen.
Citera
2026-05-25, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
I boken helvetet inifrån så tolkar jag det som att R gav HA-medlemmarna i gunnilse förfalskade rena drogprov. Det är nog därför de har hållit honom så väl om ryggen.

Det var Mats ”Smulan” Mattsson som gjorde det.
Citera
2026-05-26, 15:01
Medlem
Daloc80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simon.gruber1
Är det någon som har mer information om Glenn Johansson, som tydligen ska vara prospect i HA-avdelningen i Göteborg? Enligt den här videon (https://www.youtube.com/watch?v=D2c05q8FpWQ&t=49s
) ska han ha flera års militär erfarenhet, varit stationerad i krigsdrabbade områden och till och med stridit vid fronten i Ukraina mot ryska styrkor. Efter razzian på Gunnilsegården ska han dock ha dömts till fem års fängelse. Känns som en väldigt intressant profil som man inte hört talas om tidigare.

Här ser man hur desperata HA börjar bli när de tar in Wannabes i organisationen som verkar få det svårare att överleva.
Dvärgen Glenn har ju alltid haft en dröm om att bli någon i den kriminella världen då han misslyckats så i det civila.
Jag har en fråga till dig Blanco. Låtsas du om att Dvärgen inte stod och posade på bilder med ledaren i Bandidios för några år sedan och försökte gå med i BMC?
Eller låtsas du som det är ok för att sedan försöka gå med i HA?
Ser de inte lite lustigt ut?
Vad ska du han han till, har han lurat i HA att han kan få tag i all världens vapen från Ukraina?
Eller ska han förse er med Testo som han får på recept?

Är det inte bätte att lägga ned organisationen är ta in sådana värdelösa stopskott i organisationen.
Stackars lille pöjk som nu får sitta inspärrad fem år. Men smart har ju grabben aldrig varit
Citera
2026-05-26, 18:25
Medlem
Rörande mordet på Linus. Nån som vet när Hovrätten kör igång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in