2026-05-25, 14:34
Avstängd
Iman2014s avatar
Hej!

Tänkte starta denna tråden här då detta är något jag tänkt på länge nu och vill se hur många som håller med mig här. Och det handlar om döden, och hur ni ser på döden. Vi vet ju alla om att vi lever i ett samhälle där man aldrig pratar eller tänker om döden utan man vill leva i 1000 år princip. Och när någon dör så börjar folk gråta och blir shockade varje gång.

Men tänk efter nu. Tänk på hur livet ser ut och hur samhället i Väst idag ser ut och hur andra människor är och hur andra människor beter sig. Allting är bara ruttet och sjukt och ondskefullt. Man blir ju sjukt irriterad, arg och shockad varje gång man noterar hur samhället ser ut och hur onda och ruttna och sjuka folk är i dagens samhälle. För mig har detta varit något man kunnat notera väldigt klart och tydligt under en lång tid nu.

Det enda som ger en glädje i livet är vetskapen att vi alla kommer dö snart och att döden kommer förinta allting. Allt folk har kommer försvinna så fort hjärnan slutar fungera. Allt folk gör kommer dem sluta att göra så fort hjärnan slutar fungera. För döden är ju den stora jämställaren, den gör allting jämställt. Rika och fattiga, lyckade personer och misslyckade personer, personer som gör "bra" saker och personer som gör "dåliga" saker. Det är endast religion som förändrar detta om man nu tror på ett liv efter döden.

Titta bara på dagens samhälle och hur det ser ut. Det är helt sjukt. Du har kvinnor som horar runt hela tiden och detta har blivit helt normalt. Du har 25 % av kvinnorna som gör abort och dödar sina egna barn bara för att dem vill hora runt med män. Unga fertila kvinnor vill inte skaffa barn längre utan vill leva en hedonistisk livsstil utan barn. Homosexualitet hyllas och glorifieras hela tiden.

Du har idioter som kallar unga kvinnor för barn bara för att dem är under 18 år gamla. Jag har skrivit om detta flera gånger här på FB, om hur sjukt det är att man ser unga fertila kvinnor som barn endast på grund av en ålder politikerna hittat på. Du har massa personer idag som kallar attraktion till alla under 18 års ålder för pedofili och kallar dessa män för "pedofiler".

Allt som är normalt och naturligt i dagens samhälle har man nu gjort till någonting dåligt. Och allt som är dåligt har man gjort till något som är bra. Nu har man även gjort åldersskillnader i förhållanden bland juridiskt vuxna som något dåligt. I dagens ruttna skitsamhälle så förväntar man sig att äldre man ska vara med kärringar och häxor och inte med unga kvinnor. Man ser ner på detta trots att detta är det mest naturliga i livet. Man har gjort det så att det inte går att bli gammal i dagens samhälle, att det är bättre att vara död än att bli gammal.

Man har verkligen gjort det så att livet är helt meningslöst och värdelöst. Folk är verkligen genomruttna och ondskefulla och har accepterat detta samhället vi lever i. Jag känner ett otroligt stort hat mot detta samhället och känner att vi alla förtjänar att dö som lever här. Alla vi som lever i dagens ruttna västerländska samhälle förtjänar att dö. Och döden ger mig glädje i livet.

Jag ser alltså på döden som det vackraste i livet och det som verkligen ger mig glädje i livet, vetskapen att vi alla kommer dö och att alla dessa fruktansvärda, onda och ruttna människor vi ser i samhället kommer snart dö och allting kommer försvinna. Alla deras minnen kommer försvinna i och med att hjärnan slutar fungera. Alla deras känslor kommer försvinna. Allting bara försvinner så fort hjärnan slutar fungera. Allting i vårt liv kretsar kring vår hjärna, när hjärnan slutar fungera försvinner ALLTING och det är något som verkligen ger mig glädje i livet att veta.

När man ser dessa horaktiga kvinnor i string bikini på stranden som medvetet visar nästan hela deras röv för alla män, så känner jag glädje när jag tänker på att dessa kommer vara döda snart. När jag tänker på alla dessa kvinnor som gör abort, så känner jag glädje när jag tänker på att dessa kommer vara döda snart. Och känner samma sak när jag hör alla dessa personer som pratar om hur 15-17 åringar är barn eller när man hör personer demonisera åldersskillnader och attackerar äldre män som är med 18-22 år gamla kvinnor eller även kvinnor runt 25 års åldern.

När jag hör alla dessa idioter och ruttna människor som säger att äldre män ska vara med kärringar och häxor i deras ålder, för att detta är något man "förväntar" sig i dagens samhälle så ger det mig glädje att veta att dessa personer kommer vara döda snart. När man ser alla dessa horaktiga kvinnor lägga upp bilder och videor halvnakna på Instagram eller som har Onlyfans konto eller som bara horar runt i dagens samhälle, så känner jag genuin glädje över vetskapen att vi alla kommer dö snart.

Samma med männen, män är också genuint ruttna och ondskefulla i dagens samhälle. Detta livet är verkligen som ett fängelse och döden är en befrielse från det.

Min fråga är hur många av er som håller med mig här? Och ser döden som något som faktiskt ger en glädje i livet och något som man ska se på som något otroligt vackert i livet. Som exempel, kan jag nämna denna olyckan som vi läste om i Malmö när en 15 år gammal kvinna dödades av en bil. Det gav mig innerlig glädje och lycka och jag ville bara hitta videon där man kunde se henne i en blodpöl döende. Bara tanken att hennes liv avslutades gav mig glädje. För jag tror genuint på att alla vi som lever i dagens sjuka samhälle förtjänar att dö. Vi förtjänar samma öde som Sodom och Gomorra i Bibeln.

Så vad tycker ni? Hur ser ni på detta? Hur ser ni på döden?
Senast redigerad av Iman2014 2026-05-25 kl. 14:37.
2026-05-25, 14:35
Avstängd
Måste du bo i väst då? Är allting bara svart eller vitt för dig?
2026-05-25, 14:48
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Måste du bo i väst då? Är allting bara svart eller vitt för dig?

I dagens samhälle ÄR allting svart och vitt. Det finns inget som är bra i dagens samhälle, bokstavligen. ALLTING som är bra har man gjort till något dåligt. Titta på åldersskillnader i förhållanden. Det mest naturliga och normala i livet, att man som man vara med en ung fertil kvinna, har man nu gjort till något dåligt. Man har gjort vår existens i livet som något dåligt. Vi lever för att kunna reproducera oss och skaffa barn men det pågår en systematisk kampanj av samhället och av alla dessa ruttna folk som lever i dagens samhälle, att göra så att så fort man blir äldre som man så kan man endast vara med kärringar som är för gamla för att kunna få barn.

Detta är bara ett exempel men det är ett extremt exempel. Det har alltid varit normen för oss människor att gifta oss och vara med unga fertila kvinnor. Men nu har man gjort detta till något dåligt och man demoniserar äldre män som vill vara med kvinnor i deras BÄSTA ÅLDER. Man försöker skapa ett samhälle där äldre män endast är med kärringar som är för gamla för att få barn.

Detta gör att livet bokstavligen blir värdelöst att leva i. Vi kan ju alla dö i sådana fall. Vad är poängen då? Varför beter sig folk på detta sättet?

Det hela startade med att man gjorde 14-17 åringar till "barn" och börjar attackera män som vill vara med dessa. Men nu tar man ytterliggare ett steg och börjar demonisera åldersskillnader där kvinnorna är i deras bästa mest fertila ålder. Och vi ser ju ett samhälle där det nu i princip förväntas av folk att vara med kvinnor deras egna ålder. Det innebär att det inte går att leva längre om du är 45 eller 50 år gammal som man då du förväntas vara med kärringar som är väldigt mycket mer oattraktiva än kvinnor mellan 16-25 års ålder. Och som är för gamla för att få barn.

Samtidigt vägrar unga fertila kvinnor i deras bästa ålder få barn. Bland kvinnor mellan 20-24 års ålder låg fruktsamheten på 18 barn per 1 000 kvinnor, det är i princip inga kvinnor under 25 års ålder som föder barn. Hela samhället har gjort livet helt meningslöst och värdelöst.

Jag nämnde detta bara som exempel, men det finns ju många andra exempel som man kan använda för att visa hur fullständigt ruttet dagens samhälle är och hur ruttna, sjuka och onda folk är i dagens samhälle. Titta bara på denna tråden jag skapade innan

(FB) Till er män som börjar bli äldre, hur ser ni på kvinnor och förhållanden nu?

Titta på deras reaktioner här, detta reflekterar samhället. Man förväntar sig att man som äldre man ska vara med kärringar och häxor och man bara accepterar detta. Man ser det som dåligt om man är med en ung fertil kvinna. Folk skriver ju detta öppet i tråden!
2026-05-25, 14:49
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Det finns hjälp för dig också, sök hjälp på vårdcentralen!
2026-05-25, 14:49
Medlem
Det blir lite tjatigt i längden samma samma så de är nog lagom som det är.

Det är ju lite för mycke negativt för att kallas paradis
Tjänar man mycke pengar är det bara för att trycka ner andra
Säger man att man ska gifta sig är det bara för att trycka ner andra .
Titta på mig

Jag är iaf bättre än du , det räcker att leva på

Men vid begravningar är man välkommen

Då ska alla vara med

Annars brydde man sig inte ett skit om varandra
Ingen kontakt på trettio år wow är du död nu , jag vann

Låter hemskt men det är ju sant
Kanske bara jag , får verkligen hoppas att ni andra har helt annat perspektiv på livet.
Senast redigerad av troligengud 2026-05-25 kl. 15:08.
2026-05-25, 14:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
I dagens samhälle ÄR allting svart och vitt. Det finns inget som är bra i dagens samhälle, bokstavligen. ALLTING som är bra har man gjort till något dåligt. Titta på åldersskillnader i förhållanden. Det mest naturliga och normala i livet, att man som man vara med en ung fertil kvinna, har man nu gjort till något dåligt. Man har gjort vår existens i livet som något dåligt. Vi lever för att kunna reproducera oss och skaffa barn men det pågår en systematisk kampanj av samhället och av alla dessa ruttna folk som lever i dagens samhälle, att göra så att så fort man blir äldre som man så kan man endast vara med kärringar som är för gamla för att kunna få barn.

Detta är bara ett exempel men det är ett extremt exempel. Det har alltid varit normen för oss människor att gifta oss och vara med unga fertila kvinnor. Men nu har man gjort detta till något dåligt och man demoniserar äldre män som vill vara med kvinnor i deras BÄSTA ÅLDER. Man försöker skapa ett samhälle där äldre män endast är med kärringar som är för gamla för att få barn.

Detta gör att livet bokstavligen blir värdelöst att leva i. Vi kan ju alla dö i sådana fall. Vad är poängen då? Varför beter sig folk på detta sättet?

Det hela startade med att man gjorde 14-17 åringar till "barn" och börjar attackera män som vill vara med dessa. Men nu tar man ytterliggare ett steg och börjar demonisera åldersskillnader där kvinnorna är i deras bästa mest fertila ålder. Och vi ser ju ett samhälle där det nu i princip förväntas av folk att vara med kvinnor deras egna ålder. Det innebär att det inte går att leva längre om du är 45 eller 50 år gammal som man då du förväntas vara med kärringar som är väldigt mycket mer oattraktiva än kvinnor mellan 16-25 års ålder. Och som är för gamla för att få barn.

Samtidigt vägrar unga fertila kvinnor i deras bästa ålder få barn. Bland kvinnor mellan 20-24 års ålder låg fruktsamheten på 18 barn per 1 000 kvinnor, det är i princip inga kvinnor under 25 års ålder som föder barn. Hela samhället har gjort livet helt meningslöst och värdelöst.

Jag nämnde detta bara som exempel, men det finns ju många andra exempel som man kan använda för att visa hur fullständigt ruttet dagens samhälle är och hur ruttna, sjuka och onda folk är i dagens samhälle. Titta bara på denna tråden jag skapade innan

(FB) Till er män som börjar bli äldre, hur ser ni på kvinnor och förhållanden nu?

Titta på deras reaktioner här, detta reflekterar samhället. Man förväntar sig att man som äldre man ska vara med kärringar och häxor och man bara accepterar detta. Man ser det som dåligt om man är med en ung fertil kvinna. Folk skriver ju detta öppet i tråden!
Nej. Finns gråzoner/gråskalor med. Öppna ögonen och veva igång hjärnan. Det är bara hjärndöda idioter som tror att allt är svart eller vitt.
2026-05-25, 14:53
Avstängd
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Nej. Finns gråzoner/gråskalor med. Öppna ögonen och veva igång hjärnan. Det är bara hjärndöda idioter som tror att allt är svart eller vitt.

Vilka gråzoner? Så fort man ser folk och vad folk säger i samhället blir man chockad. Det är riktigt sjukt vad folk gör i detta livet och hur onda människor är. Titta så ruttet och sjukt samhället är. Allt detta gör att man genuint känner glädje och lycka över döden och att vi alla kommer dö snart. När du ser alla dessa personer så blir du glad över att veta att dessa personer kommer alla vara döda snart. Att döden kommer förinta deras ruttna liv.

Och det finns absolut ingenting dessa personer kan göra för att förhindra detta!

Så ja, min fråga här är om ni också känner samma sak? Ser ni också döden som det vackraste i livet? Som något som ger en glädje och lycka i livet? Någonting som tack och lov kommer avsluta livet på allihopa väldigt snart?
2026-05-25, 15:06
Avstängd
Iman2014s avatar
Ännu ett exempel. När du går till stranden idag så ser du kvinnor i string bikinis som visar 95 % av deras röv. Offentligt!

Kvinnor gillar alltså och njuter att visa upp sig i princip nakna framför främmande män. Framför familjer, barn, äldre, framför allihopa. Man visar upp sin röv för allihopa på stranden och man gör det medvetet. Man känner ingen skam alls!

Och föräldrarna tillåter detta! Och hela samhället har accepterat detta. Man har bara accepterat denna horaktigheten och man ser det som något normalt. Vad är för en sorts människa som kan acceptera detta? Vad är du för sorts människa som kvinna, som visar nästan hela din röv för hela världen på stranden på detta sättet? Det visar bara hur rutten och sjuk du är. Och detta är någonting som stört mig något enormt under många år och det fortsätter ju. Varje sommar ser man kvinnor och tjejer klä sig på detta sättet, utan någon skam alls.

Det är i sådana ögonblick man blir glad och lycklig av att tänka på döden och hur döden kommer förinta alla dessa personer snart. Hade varit bättre om dessa personer inte levt och kunnat dö i någon sjukdom när dem var 8 år gamla eller någonting. Döden blir då det vackraste i livet för det avslutar alla dessa personers eländiga liv.

Därför blir det väldigt konstigt för mig när man ser folk gråta och ledsna när någon dör, speciellt när en ung person i dagens samhälle dör. Det blir en chockerande upplevelse, för man blir då påmind om att folk faktiskt gillar detta ruttna livet och detta ruttna samhället och vill leva här!
2026-05-25, 15:13
Medlem
Onanikrems avatar
Det som ger mig glädje och livslust är att vakna bakom en stor varm stjärt. Vid 10 snåret går hon eller jag upp och lagar en frukost med ägg, bacon/korv (beroende på vad som finns hemma) Kaffe och rostat bröd. Kärlek i dess renaste form.

Brukar varva så ingen blir bir bortskämd och tar den andre för givet.
2026-05-25, 15:49
Medlem
pn222jws avatar
Jag tror på döden som ett slut på lidande (vilket är bra och skönt). Då börjar (förhoppningsvis) en tryggare drömlik evig existens. Sen tror jag däremot att vi på jorden - mänskligheten - i framtiden kan skapa ett lidandefritt evigt liv tack vare vetenskap, materiella förbättringar, högre intelligens och harmoniska pacifistiska samhällen. I den framtiden som våra efterkommande kanske får uppleva finns ingen större poäng med döden.
2026-05-25, 16:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Vilka gråzoner? Så fort man ser folk och vad folk säger i samhället blir man chockad. Det är riktigt sjukt vad folk gör i detta livet och hur onda människor är. Titta så ruttet och sjukt samhället är. Allt detta gör att man genuint känner glädje och lycka över döden och att vi alla kommer dö snart. När du ser alla dessa personer så blir du glad över att veta att dessa personer kommer alla vara döda snart. Att döden kommer förinta deras ruttna liv.

Och det finns absolut ingenting dessa personer kan göra för att förhindra detta!

Så ja, min fråga här är om ni också känner samma sak? Ser ni också döden som det vackraste i livet? Som något som ger en glädje och lycka i livet? Någonting som tack och lov kommer avsluta livet på allihopa väldigt snart?
Gråzoner utanför västvärlden. Du har stirrat dig blind på västvärlden men det finns en värld utanför det med, där det är mindre idioter och det mesta är jävligt mycket bättre.
2026-05-25, 19:29
Medlem
FunAndGamess avatar
När det skrevs om dödsolyckan i slutet av trådstarten trodde jag nästan den skulle användas som ett argument mot livet, vad är det för bra med en värld där nåt sånt kan hända eller nåt i den stilen. Men nej, där hade jag fel, den var istället ett av de små glädjeämnena. Allra helst vill du låsa in femtonåriga tjejer i källaren och våldta dem men annars duger det att de blir ihjälkörda också. Kanske borde du använda åtminstone 10% av din mentala energi till att tänka på nåt annat än att folk inte vill gifta bort sina tolvåriga döttrar till femtioåringar?

Angående frågeställningen är det lite både och, en del är deppigheter det vore skönt att slippa men en del är trevligt. Men det är andra frågor än västerländsk sexualmoral som orsakar mina blandade känslor för livet.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in