2026-05-25, 07:52
Avstängd
https://www.hd.se/angelholm/simon-24-blev-sextrakasserad-av-sin-42-ariga-chef/
Citat:
Under en utbildningsresa med sin arbetsplats blir Simon, 24, från Ängelholm sexuellt ofredad av sin kvinnliga chef. Hon är nästan dubbelt så gammal som han och blir senare dömd. Trots det tvingas han idag att jobba flera pass med henne.
Vem är chefen?
Citera
2026-05-25, 08:01
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.hd.se/angelholm/simon-24-blev-sextrakasserad-av-sin-42-ariga-chef/

Vem är chefen?

När man läst artikeln så tänker man varför drabbas aldrig jag av en sugen tant ?

Men. Lite klent att inte kunna säga ifrån utan gnälla med polis, psykolog och bli ett offer.
Citera
2026-05-25, 08:06
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
När man läst artikeln så tänker man varför drabbas aldrig jag av en sugen tant ?

Men. Lite klent att inte kunna säga ifrån utan gnälla med polis, psykolog och bli ett offer.

Själv hade man varit rädd för att säga ifrån. Hade ju mycket väl kunnat komma en anmälan från kvinnan, och vips så är man skyldig, då det tas för givet att kvinnors ord är sant.
Citera
2026-05-25, 08:08
Medlem
Limma skinkbits avatar
Citat:

Skulle du på riktigt vilja bli det, av en dubbelt så gammal kvinna?

I mitt fall skulle det typ handla om en hundraåring. Nej tack...
Citera
2026-05-25, 08:15
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:

Hon kanske är fet? Det tänkte du inte på va.
Citera
2026-05-25, 08:18
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Själv hade man varit rädd för att säga ifrån. Hade ju mycket väl kunnat komma en anmälan från kvinnan, och vips så är man skyldig, då det tas för givet att kvinnors ord är sant.

Han hade ju hennes samtal inspelat. Så. Han kunde ju bara sagt, lägg av eller så blir det tingsrätten.

Funderar på vilket företag det är i ängelholm.
Citera
2026-05-25, 08:23
Medlem
Vet inte vem chefen är.

Men jag har blivit sextrakasserad av fler kvinnor än jag kan räkna. Själv har jag mig veterligen aldrig ofredat en kvinna.

Brukade ha ett jobb som inspirerade till beundran från tjejer och kvinnor. Det var oerhört vanligt med skamlösa förslag, hårda grepp om kuken eller röven oprovocerat.

Otaliga tjejer som dyker upp toppless mitt i natten och tror det är ok att bara krypa ner i sängen och börja suga. Hade ingen dörr där jag sov som gick att låsa.

Jag har dock bara sagt ifrån oftast. Ibland ställt upp. Men det är en jäkla dubbelstandard. Kvinnor kommer undan med det mesta.
Citera
2026-05-25, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Vet inte vem chefen är.

Men jag har blivit sextrakasserad av fler kvinnor än jag kan räkna. Själv har jag mig veterligen aldrig ofredat en kvinna.

Brukade ha ett jobb som inspirerade till beundran från tjejer och kvinnor. Det var oerhört vanligt med skamlösa förslag, hårda grepp om kuken eller röven oprovocerat.

Otaliga tjejer som dyker upp toppless mitt i natten och tror det är ok att bara krypa ner i sängen och börja suga. Hade ingen dörr där jag sov som gick att låsa.

Jag har dock bara sagt ifrån oftast. Ibland ställt upp. Men det är en jäkla dubbelstandard. Kvinnor kommer undan med det mesta.
Sen vakna du
Citera
2026-05-25, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengrova
Sen vakna du
Nej, true story. När det händer vecka efter vecka så är det inte så drömlikt som du fantiserar att det är.

Kvinnor kan vara absoluta schwein. Speciellt med lite alkohol i kroppen på utlandssemester med tjejgänget.

Gnäller man om det blir man utskrattad.
Citera
2026-05-25, 08:41
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karatematch
Visst är det synd om Simon. Den lilla bögen.

Bög eller ej.

Men kanske soyapojke...

Lite ängslig när en tant uppvaktar hen.

Citat HD.

" Trots att han dagligen är rädd för att bli konfronterad på jobbet och behöva förklara sig kring det som hänt, så mår han bättre idag.

– Jag tror också att det har en del att göra med att jag har lärt mig att acceptera det som har hänt, säger Simon."
Senast redigerad av Mullret 2026-05-25 kl. 08:50.
Citera
2026-05-25, 08:49
Medlem
Citat:
Bög eller ej.

Men kanske soyapojke...

Lite ängslig när en tant uppvaktar hen.
Snubben hade guldchans att få en lönestege som heter duga om han skött sina kort.
Citera
2026-05-25, 09:38
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Skulle du på riktigt vilja bli det, av en dubbelt så gammal kvinna?

I mitt fall skulle det typ handla om en hundraåring. Nej tack...
I mitt fall en 122 åring, nej tack. Däremot när jag var runt 20-25 avreagerade jag min sexlust på just 40-45 åriga tanter, rätt lätta att få. Tog dock inte lång tid innan jag upptäckte man skall inte göra det med de man arbetar med. Man skall ju som arbeta och fika med dem ett tag framöver och det blir lätt tryckt stämning, särskilt om man varit på flera.

Tycker ynglingen är en gnällspik, bara fräsa ifrån ifall man inte vill, även om hon var en chef. Eller så straffknullar man henne i röven.
Senast redigerad av Onanikrem 2026-05-25 kl. 09:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in