Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Sök hjälp för fan. Ärligt talat.
Ser du inte själv hur sjukt konstiga saker du skriver? Vågar du ens svara på frågan hur mycket droger du tar eller om du suttit på psyket tidigare?
Drack två folköl i fredags och är två veckor in i en kortisonkur på grund av mina tarmväggars överreaktioner mot emulgeringsmedel.
Tillägg: Detta är ämnesrelevant i och med att jag vill spela med öppna kort inför den där tanige tjetjenen.