2026-05-24, 16:52
Medlem
Jag kan ge honom svårigheten med weight cut och att det borde följts praxis att ge mästaren en split decision i en så jämn match. Alla här på byn vet dock vad det handlar om när det kommer till kritan...

Bara härom natten skrämde jag iväg honom senast och alla snackar om vad det är han ligger bakom. Han gömmer sig bakom "rävar" och "Putins knähund" och fan och hans moster, men vi känner igen lukten av hans kiss här.

Keyyo är från orten och kan skicka en brevduva till hennes omtalade nätverk av spioner för att uppdatera sig kring om hur mycket av lukten som kommer från Khamzat själv och hur mycket han burit med sig från bergsgetterna?

Alexander Gustafsson din landsförrädare,, du får ställa dig emellan och skydda blatten. Det finns bara en väg ut ur det här och det är i oktagonen.

Khamzat och jag. UFC-regler!
2026-05-24, 18:08
Avstängd
Jag kan inte om kampsport men om man lider av inkontinens är det väl blöjor man ska samla på och inte brevduvor?

Men vad vet jag..
2026-05-24, 18:44
Avstängd
Måste vara en av de konstigaste TS jag läst, antar drogproblem ligger bakom efter allt de här snacket i gåtor
2026-05-25, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Antingen droger eller psykisk-sjuk.
Finns inget i detta som ens är trollmaterial. TS är sjuk oavsett och behöver troligen hjälp
Inlägg rapporterat för trams och off topic.
2026-05-25, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
Måste vara en av de konstigaste TS jag läst, antar drogproblem ligger bakom efter allt de här snacket i gåtor
Ja, tänkte samma eller psykos
2026-05-25, 10:09
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas-yi
Keyyo är Khamzats älskarinna som aldrig sviker hans sida i allt han behöver gå igenom. Khamzat är Nordberg från den nakna pistolen. Aktuella politiska strider från runt om världen kan lyftas av skådespelare och kändisar som gör om det till olika typer av intrikata privata draman. Dessa får då kombinera med team Khamzat/Keyyo som bekräftar med nya Nordberg episoder där Keyyos kärlek och egna vedermödor klipps in i spektaklet.

Sök hjälp för fan. Ärligt talat.
Ser du inte själv hur sjukt konstiga saker du skriver? Vågar du ens svara på frågan hur mycket droger du tar eller om du suttit på psyket tidigare?
2026-05-25, 11:16
Medlem
Citat:
Sök hjälp för fan. Ärligt talat.
Ser du inte själv hur sjukt konstiga saker du skriver? Vågar du ens svara på frågan hur mycket droger du tar eller om du suttit på psyket tidigare?
Drack två folköl i fredags och är två veckor in i en kortisonkur på grund av mina tarmväggars överreaktioner mot emulgeringsmedel.

Tillägg: Detta är ämnesrelevant i och med att jag vill spela med öppna kort inför den där tanige tjetjenen.
Senast redigerad av Andreas-yi 2026-05-25 kl. 11:26.
2026-05-25, 11:48
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Drack två folköl i fredags och är två veckor in i en kortisonkur på grund av mina tarmväggars överreaktioner mot emulgeringsmedel.

Tillägg: Detta är ämnesrelevant i och med att jag vill spela med öppna kort inför den där tanige tjetjenen.

Okej. Och du har aldrig knarkar eller varit i kontakt med psykvården tidigare?
2026-05-25, 12:00
Medlem
Citat:
Okej. Och du har aldrig knarkar eller varit i kontakt med psykvården tidigare?
Lämnar sådana frågor till mitt press-team.
2026-05-25, 12:35
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Lämnar sådana frågor till mitt press-team.

Ibland svarar man på frågan genom att inte svara. Då vet vi att du antingen knarkar/knarkat en hel del eller varit i kontakt med psykvården tidigare.
2026-05-28, 23:08
Moderator
Mappings avatar
Väldigt förvirrande trådstart, som jag tror det är lika bra förblir låst.
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in