2026-05-24, 23:51
Medlem
Leevancleef11s avatar
Så dåligt spelat av Halil, Amadeus och Lasse! Hade de verkligen velat ha ut Jonas får de ju ljuga och säga att de ska rösta på Aza så han känner sig trygg och sedan hugga honom i ryggen. Särskilt när de visste att han satt på en immunitet också.
Citera
2026-05-24, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeppJohnny
Är det bara jag som spyr på Jonas dialekt? Den är så fruktansvärt bonnig.

Göteborgska va?
Citera
2026-05-24, 23:55
Medlem
Puma006s avatar
Korkat att rösta ut Aza då han inte är något hot, hade varit smartare att rösta ut Halil som inte har en hemlig immunitet.

Förväntar mig att det blir fler korkade drag framöver. Många verkar inte vilja vara med för vinna i en final om de lyckas ta sig dit..
Citera
2026-05-25, 00:01
Medlem
Varför trodde Lasse att han skulle bli utröstad?
Citera
2026-05-25, 00:28
Medlem
En av de tråkigaste säsongerna på länge? Sämre än säsongen Aron vann till och med. Varför vågar ingen göra nåt kontroversiellt längre? Typ rösta på någon i sin egna ”pakt”. Varför är alla så veka och hoppar av efter bara några dagar? Varför bor de i hus på gränslandet? Varför får de aldrig levande hönor i pris längre? Varför alla dessa läggmatcher? Varför blir man utkastad av att äta blommor, men inte av att lägga sig i tävling?!

Tur att Aza, Aydin, Lasse, Carro och Melina var med så man fick lite underhållning denna säsong i alla fall. Robinson går utför… inte kul att se på ett gäng tråkiga svenssonkaraktärer som delar ett kg ris på en strand. Jonas, Anna och Marie får priset som årets sömnpiller, även Sonja. Hur tänkte produktionen när de castade dem?
Citera
2026-05-25, 00:50
Medlem
__Alez__s avatar
Har kanske inte mycket övers till Ola men har så otroligt svårt för alla i Nord. Jonas, Sonia och Ike... Tål inte dem tre.

Hoppas det blir någon twist att någon där åker.
Citera
2026-05-25, 00:51
Medlem
fonders avatar
Ormen Sonja påstår att hon aldrig skulle sikta på Lasse och Jonas, jo tjena.

Dagens tävling riggades av produktionen för att låta ormen Jonas vinna, varför annars nollställdes det när han ju hade fått två av sina tavlor prickade?! FUSK.

Positivt att Caroline vann fördelen på Gränslandet, förhoppningsvis bättre chans att hon då tar sig in igen.
Citera
2026-05-25, 01:05
Medlem
fonders avatar
Enligt Amadeus själv så är han bra på i princip allt, men han är i själva verket bara en annan variant på Lasse som tror det ena och det andra om sig själv.

Amadeus, du är inte bra på ett skit, varifrån har du fått ditt storhetsvansinne?
Citera
2026-05-25, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Ormen Sonja påstår att hon aldrig skulle sikta på Lasse och Jonas, jo tjena.

Dagens tävling riggades av produktionen för att låta ormen Jonas vinna, varför annars nollställdes det när han ju hade fått två av sina tavlor prickade?! FUSK.

Positivt att Caroline vann fördelen på Gränslandet, förhoppningsvis bättre chans att hon då tar sig in igen.

Soffexperter och tvärsura ”förlorare” brukar köra med taktiken ”där orden tar slut där tar nävarna vid” argumentation!
Beprövad dålig taktik, sedan urminnes 😂
Senast redigerad av MzMoneyPenny 2026-05-25 kl. 01:53.
Citera
2026-05-25, 01:17
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MzMoneyPenny
DU som frekvent gillar att strössla skit lite här och där har INTE missat det ständigt pågående tjafset sida upp och sida ned om spoilers.
Så då tycker du då why not och drämmer till med en till? Förmodligen med vilje….

SKAFFA er en EGEN JÄVLA TRÅD!!!
…..

Jag har följt reglerna och inte spoilat något alls då jag inte ens har Plus, frågan är vad du gör här när inte ens de som saknar Plus får skriva?
Citera
2026-05-25, 01:34
Medlem
Marie är litet lik Helena Bergström tycker jag, och det är ju inte fel. Dessutom har hon säsongens vackraste bröst. Så med uppsatta flätor är hon ganska oemotståndlig.

Musik skall byggas utav glädje inte avslöja vem som vinner en tävling. Starkt jobbat av produktionen.

Ingen mer än jag som reagerade på att vi fick se, när Halal fick prata med sin familj, hur alla hans kvinnliga släktingar frivilligt är klädda i hucklen och filtar så att allt utom händer och ansikten är täckta medan de manliga släktingarna hade normala kläder på sig?
Litet ironiskt när Halal tillbringar nästan hela sin robinsonvistelsen bland mestadels blonda kvinnor i bikini.
Undrar vad han tänker och muttrar tyst för sig själv när ingen hör?
"Jävla luder, små horor är de. Gå omkring helt skamlöst utan att skyla sig och utsätts mig och min kuk för ständig frestelse. Pappa och mamma hade rätt, de vill bara ha det!"
Citera
2026-05-25, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag har följt reglerna och inte spoilat något alls då jag inte ens har Plus, frågan är vad du gör här när inte ens de som saknar Plus får skriva?

S O R R Y!! Pudlar och ber om ursäkt! 🙏
Satt och jobbade och heeelt missade att det hade hunnit passera midnatt med råge!
Och då var skadan redan skedd.

Iom man inte kan radera inlägg editerade jag texten istället med förhoppningen att du inte skulle ha hunnit läst…. Vilket du naturligtvis hann göra iaf 😉
Senast redigerad av MzMoneyPenny 2026-05-25 kl. 02:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in