2026-05-24, 13:36
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Högstadiekillarna är en bortglömd och utsatt grupp men det är dom som vinner mest på Dumpens framfart eftersom att svenska fjortisar gått bananas.
I början trodde jag inte på Saras stories men efter snart 800 uthängda vrak på Dumpen så är jag övertygad om att hon har helt rätt, synd bara att det inte går att hitta en (1) enda dom som styrker Dumpens påståenden om Lisa 14 som förför mongo-farfar online och inte tar in ett nej av gubben. Skönt med nya lagar där båda åker in några år.

Har alltid trott att tantsnusk med unga killar skulle vara betydligt lättare att få till i verkligheten, inte fan hade jag tackat nej till mormors väninna när jag gick i högstadiet men det hade jag aldrig berättat för Sara eller morsan för då hade det blivit enorma problem.
Sant. Pantertanter ska man nog inte förakta, dom är nog minst lika sugna som gäddorna om inte värre.
Citera
2026-05-24, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Sant. Pantertanter ska man nog inte förakta, dom är nog minst lika sugna som gäddorna om inte värre.

Tanterna får inte tro att dom lever i en falsk trygghet, Sara tar fram baseballträet där också. Helvete vad snyggt Sara tog hand om kärringen "Hongäddan" i telefon.

Varför i helvete kan man inte få köpa en hoodie med emblem där Sara poserar med ett baseballträ i högsta hugg? Den här damen är nog det coolaste Sverige kan skaka fram och fantastisk fin är hon också då allt blivit bättre sen Dumpen presenterades för svenska folket.
Citera
2026-05-25, 00:06
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tanterna får inte tro att dom lever i en falsk trygghet, Sara tar fram baseballträet där också. Helvete vad snyggt Sara tog hand om kärringen "Hongäddan" i telefon.

Varför i helvete kan man inte få köpa en hoodie med emblem där Sara poserar med ett baseballträ i högsta hugg? Den här damen är nog det coolaste Sverige kan skaka fram och fantastisk fin är hon också då allt blivit bättre sen Dumpen presenterades för svenska folket.
Sara försvarade 2020 Paolo Roberto för sexköpet, hon som har deal med Jimmy på SD, kan hon inte lobba för att sexköpslagen tas bort. Jag vill köpa sex, så hon skulle få mitt gillande om hon gjorde det nu?
Citera
2026-05-25, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Sara försvarade 2020 Paolo Roberto för sexköpet, hon som har deal med Jimmy på SD, kan hon inte lobba för att sexköpslagen tas bort. Jag vill köpa sex, så hon skulle få mitt gillande om hon gjorde det nu?

Redlight district i Gamla stan, ja varför inte om det hjälper barnen? Dumpen har visat att allt är tillåtet så länge man gömmer sig bakom barnens skydd. Det skulle vara så fruktansvärt mycket bättre om gubbarna satte på horor än barn liksom. AI kan säkert skriva ihop något kreativt som går hem i stugorna och klämma in Dumpen så våra vänner får cred.

Jag har flaggat för 200 upprepningar i skolan om att inte svara Svullo 78 online men om det fortfarande inte går fram så ryker telefonen och utegångsförbud gäller till 18-års dagen.
Citera
2026-05-25, 11:58
Medlem
https://dumpen.se/2026/05/25/fem-ar/

Tiden går fort. Nu har Dumpen funnits i fem år.

Patrik skriver att de inte har några tankar på att sluta på väg mot 800 gäddor.
Citera
2026-05-25, 15:32
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

Hans tankar är högst irrelevanta i verkligheten dock.
Citera
2026-05-25, 16:47
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Hans tankar är högst irrelevanta i verkligheten dock.
När Sara är otillgänglig kommer uthängningarna minska eller upphöra, Patrik har inget eget driv, han är för slö, dricker helst öl.
Citera
2026-05-25, 18:22
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Ja, dom har hoppats/trott på nedstängning av Dumpen i 5 år nu.
Ja precis, tillräcklig skada skedde första månaden, för att påvisa problemet hade räckt med ett halvår. Minns en av de första, Sara skrek i hysterias, jag har aldrig hört någon så arg, vilket visar att detta inte är ett sunt avvägande utan är främst personligt. Killen tog sitt liv därefter, jag förstår honom, inte bara uthängningen utan att drabbas av Saras raseri måste vara hemskt, med denna energi i raseriet.

Och hon som kan bedöma personers suicidrisk.

Det jag undrar över, ingår det i utgivningsbeviset att informera arbetsgivare kränkande information. Varför har polis skickat över detta till JK, det är inget som JK har på sin rygg. Tror polisen missbedömt sitt uppdrag.
Citera
2026-05-25, 18:23
Medlem
Citat:

Det är vad jag och andra sa till dig när du påstod att Dumpen var ett "tillfälligt projekt" med mera.

De skulle inte sluta om de fick igenom alla de lagar de pratar om och polisen börjar aktivt fiska och människor döms. De skulle bara hitta någon ursäkt till varför de skall fortsätta.

Sålänge mer pengar kommer in än som går ut och staten inte aktivt säger att de de gör inte är ok så kommer de inte att sluta. Eller ja, då lär de ändå fortsätta tills de av någon anledning inte fysiskt kan.
Citera
2026-05-25, 18:27
Medlem
Citat:

Klart dom inte kommer sluta då det är mycket pengar dom får in på swish
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Det är vad jag och andra sa till dig när du påstod att Dumpen var ett "tillfälligt projekt" med mera.

De skulle inte sluta om de fick igenom alla de lagar de pratar om och polisen börjar aktivt fiska och människor döms. De skulle bara hitta någon ursäkt till varför de skall fortsätta.

Sålänge mer pengar kommer in än som går ut och staten inte aktivt säger att de de gör inte är ok så kommer de inte att sluta. Eller ja, då lär de ändå fortsätta tills de av någon anledning inte fysiskt kan.

Det beror väl på hur man definierar ett tillfälligt projekt? Min gissning var kring 1000 gäddor.
Men jag kanske har fel. Inte mig emot om de fortsätter dock. Det verkar ju definitivt finnas ett behov av deras existens.

Vi får vara tacksamma att de trålar nätet på gäddor så de slipper utsätta tänkbara barn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja precis, tillräcklig skada skedde första månaden, för att påvisa problemet hade räckt med ett halvår. Minns en av de första, Sara skrek i hysterias, jag har aldrig hört någon så arg, vilket visar att detta inte är ett sunt avvägande utan är främst personligt. Killen tog sitt liv därefter, jag förstår honom, inte bara uthängningen utan att drabbas av Saras raseri måste vara hemskt, med denna energi i raseriet.

Och hon som kan bedöma personers suicidrisk.

Det jag undrar över, ingår det i utgivningsbeviset att informera arbetsgivare kränkande information. Varför har polis skickat över detta till JK, det är inget som JK har på sin rygg. Tror polisen missbedömt sitt uppdrag.
Ditt sista stycke rör nog en förvirring eller att man inte riktigt vet vart man i ärendet skall dra gränsen för vad som rör vad eller att allt bakas in i samma ärende som då är JKs.
Alltså vad som skall utredas av vem, kanske en sammarbetsmiss att ärendet skall skötas av ena.

Men som du säger att de medlar till chef om vad de tänker göra eller vad deras anställda gör ligger utanför ramen om vad som skyddas av utgivningsbeviset.
Kan också vara så att det är ett läge som är svårt att bevisa, se domen ifrån februari.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in