2026-05-24, 21:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nudelpaj
Suck, men det är bättre att en 13-årig tjej som redan är trasig, blir våldtagen?

Det är alltså bättre att han får fortsätta med sitt vidriga beteende för "det är så syyynd om honom"? Hur gammal måste han bli innan hans handlingar medför konsekvenser? 30? 35?

Du vet redan om att rättssamhället i detta land inte gör något för att förebygga planering av våldtäkt på barn, och dessa äckel har fått härja riskfritt tillräckligt länge.

Nej det är inte ett dugg jävla synd om denna "man". Hen satte sig själv i denna sits, hen t.o.m kände till dumpen men ändå ville hen våldta en flicka så pass mycket att hen hamna där hen hör hemma, bland alla andra vider. Så skyll inte på Dumpen för hens vidriga beteende, hen har sig själv att skylla, enbart hen. Du hör hemma i den andra (peddo)tråden, inte här för här diskuterar vi gäddorna, varken Sara, Patrik eller huruvida Dumpen i sin helhet gör rätt eller fel.

Hen ska snarare vara glad som inte befinner sig i USA där hen, förutom att bli publicerad på nätet / tv, även skulle få spendera årtionden i fängelse för exakt just en sådan handling som hen begick här.

Ett avslutande ord bara, hen #782.
Hen? Vad snackar du om?
Citera
2026-05-24, 21:45
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrunkeMundt
Skulle inte kalla en man i 25-årsåldern för pojke direkt. I den åldern är man kapabel till att ta sina egna beslut, såvida man inte är utvecklingsstörd.

Jag hade ju gissat på gymnasieåldern på han, 17 år kanske. Han verkar köra sin slingriga teknik men fattar väl ändå att han gjort fel, även om krokodiltårarna inte var långt borta. Svårt avgöra hur mycket hårda nypor en sådan behöver tas med. Jag undrar alltså om det inte varit Sara och Patrik där utan några mindre bestämda personer, hade han agerat bossigt och hotfullt då?

Han verkar intelligent på något vis ändå, men som någon skriver ojämnt mogen. Då antar jag det är just det förhållandet som avses, intelligent med omogen personlighet. Jag förväntar mig iaf mera av en 25 åring.
Senast redigerad av Hegamon 2026-05-24 kl. 22:07.
Citera
2026-05-24, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tipsexperten
Hen? Vad snackar du om?

Nej det är inte ett dugg jävla synd om denna "man". Han satte sig själv i denna sits, han t.o.m kände till dumpen men ändå ville han våldta en flicka så pass mycket att han hamna där han hör hemma, bland alla andra vider. Så skyll inte på Dumpen för hans vidriga beteende, han har sig själv att skylla, enbart hen. Du hör hemma i den andra (peddo)tråden, inte här för här diskuterar vi gäddorna, varken Sara, Patrik eller huruvida Dumpen i sin helhet gör rätt eller fel.

Han ska snarare vara glad som inte befinner sig i USA där han, förutom att bli publicerad på nätet / tv, även skulle få spendera årtionden i fängelse för exakt just en sådan handling som han begick här.

Ett avslutande ord bara, han #782.
Citera
2026-05-24, 21:51
Medlem
Skyhög suicidrisk på #782. Antagligen redan innan konfrontationen.
Citera
2026-05-24, 21:59
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamemeritus
Skyhög suicidrisk på #782. Antagligen redan innan konfrontationen.

Suicid... chans? (Men det var en sak jag inte förstod med konfrontationen, var det den 25-åriga mannen eller den 13-åriga flickan som var med i filmen?) Nej, tyck inte synd om detta lilla äckel, han kör samma "det är synd om mig"-taktik som de 60-åriga tjockisarna med ostkuk och varselväst. Men han här är lika farlig och beräknande, även Thomas Quick var en 16-årig pedofil som utnyttjade 11-åringar en gång.
Citera
2026-05-24, 22:02
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag hade ju gissat på gymnasieåldern på han, 17 år kanske. Han verkar köra sin slingriga teknik men fattar väl ändå att han gjort fel, även om krokodiltårarna inte var långt borta. Svårt avgöra hur mycket hårda nypor en sådan behöver tas med, jag undrar alltså om det inte varit Sara och Patrik där utan några mindre bestämda personer. Hade han agerat bossigt och hotfullt då?

Han verkar intelligent på något vis ändå, men som någon skriver ojämnt mogen. Då antar jag det är just det förhållandet som avses, intelligens med omogen personlighet. Jag förväntar mig iaf mera av en 25 åring.

Ja, han ser väldigt ungdomlig ut. Skulle nog nästan påstå att han ser väldigt feminin, nästan till gränsen att betraktas som en transman i mina ögon.

Det är nog mycket möjligt att han hade agerat om det var andra personer än S & P. Men återigen, det här ska vara en 25-årig man. Man blir lite mållös över denna persons enorma dumhet.
Citera
2026-05-24, 22:09
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Pojk? Han är 25 år. Då är man vuxen! Varför vill du förminska honom, och ifrågasätta Sara och Patrik?

Vill du verkligen kalla denne omogne psykiskt instabile och uppenbart traumatiserade yngling vuxen?

Vuxen är inget man automatiskt blir när man uppnår en viss ålder.
Citera
2026-05-24, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Vill du verkligen kalla denne omogne psykiskt instabile och uppenbart traumatiserade yngling vuxen?

Enligt svensk lag är han myndig. Omogen eller inte, så hade han skadat den 13-åring (han trodde han chattade med och skulle träffa). Men ja, enligt svensk lag är han vuxen.
Citera
2026-05-24, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt

Tycker du att det är okej att skriva på det sättet som han gjorde i chatten, även om han är enligt dina ord " omogen psykiskt instabil och uppenbart traumatiserade yngling" till vad han tror är ett barn? Isåfall så vill jag fråga dig en sak. Varför riktar du inte fokuset på barnen som är offer för såna som han?
Citera
2026-05-24, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-Satan
Det är ändå förvånande hur många som ännu fångas av Dumpen, trots att de uppenbarligen känner till sajten. De verkar liksom tänka:

"Hundratals före mig har åkt fast på just det här viset, jag ser ut som en gammal, egyptisk mumie som varit med om en trafikolycka men jag har nog tur och har precis träffat en kvinna som vill att jag sätter på hennes barn/en 12-åring som tänder på mig och vill ha mig i sängen (dvs precis vad jag fantiserat om i åratal - men jag anar inga ugglor i mossen utan gasar på)."

Är de så jävla kåta på barn att kåtheten gör dem helt dumma i huvudet, eller är de dumma i huvudet?
Det där har jag funderat på sedan dumpen startade. Jag är fan försiktigare när jag ska köpa en cykel på Blocket än vad gäddorna är när de ska träffa ett barn att våldta. Det är helt ofattbart hur pantade de är. Men det får en ju också att undra hur många av de lite smartare gäddorna som aldrig går i fällan. Vi ser bara de som är dumma nog att åka fast, inte de som ”skulle” åkt fast men förstod att det var Dumpen.

#782 var riktigt slug i chatten. Han försöker ge henne illusionen av valfrihet, men sakta men säkert så får han det ändå att låta som att de har bestämt att hon ska filma när hon kissar.

”Du behöver inte filma när du kissar i stallet, du kan filma när du kissar någon annanstans istället” - Det ser på ytan ut som att han är snäll och säger åt henne att hon inte behöver göra det hon känner tvekan över, men alternativet är inte att inte filma, alternativet är bara att filma vid ett annat tillfälle.

Skyhög suicidrisk!
Citera
2026-05-25, 00:08
Medlem
782

Fått ett fint jobb i pappas företag. Fått bostadsrätt.

Välkommen till dumpen.
Citera
2026-05-25, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Ojojoj, här har vi en enorm fallhöjd.

25 år och redan på Dumpen - lycka till med framtida karriären

Fått ett fint jobb i pappas företag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera