2026-05-24, 19:08
Medlem

Ja. Intresset för urin gick inte att ta miste på.
Undrar om han gick igång på sin egen bild med ölglaset, som med lite fantasi (eller verklighet i #782s fall), skulle kunna vara ett gigantiskt urinprov?!
Citera
2026-05-24, 19:18
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
#782 Den här killen är livsfarlig. Åtminstone kommer han att bli extremt farlig. Han ser väldigt ung ut och använder både det och hela sitt manipulativa mjuka feminina känsloregister för att försöka gråta och gnälla sig ur situationen. Det här är typen som går med i feministiska organisationer och hetsar om "vita män" för att få en bakdörr in till känslomässigt sårbara kvinnor som han sedan kan manipulera efter eget behag. Ge honom femton år att odla sina böjelser och vi kommer att ha en person som hamnar på löpsedlarna. Det här klippet på fyra minuter visade allt vi behöver se för att förstå vad det här är för en. Det här är en haj som håller på att växa till sig.

Precis så. En ny vilma andersson
Citera
2026-05-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Ok, tack - men eller och
Länkar till dessa ?

Testat att kolla själv?
Citera
2026-05-24, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiert-Munning
#782 Den här killen är livsfarlig. Åtminstone kommer han att bli extremt farlig. Han ser väldigt ung ut och använder både det och hela sitt manipulativa mjuka feminina känsloregister för att försöka gråta och gnälla sig ur situationen. Det här är typen som går med i feministiska organisationer och hetsar om "vita män" för att få en bakdörr in till känslomässigt sårbara kvinnor som han sedan kan manipulera efter eget behag. Ge honom femton år att odla sina böjelser och vi kommer att ha en person som hamnar på löpsedlarna. Det här klippet på fyra minuter visade allt vi behöver se för att förstå vad det här är för en. Det här är en haj som håller på att växa till sig.

Nej, du har fått allt fel. Han är ju bara en pojke enligt "tipsexperten".

Jag tycker du har helt rätt!
Citera
2026-05-24, 19:25
Medlem
En av de jobbigaste konfrontationerna att se tycker jag. En ojämnt mogen kille som hamnat snett, ensam och vilsen, eventuellt autist, genuint ångerfull. Han har gjort bort sig, absolut, men om en förhärdad gubbtjyv i varselväst får vad han förtjänar i en uthängning känner jag att det här var betydligt jobbigare att bevittna. Hoppas han får en lagom näsbränna som inte knäcker honom totalt, och gott stöd av prästen.
Citera
2026-05-24, 19:47
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
En av de jobbigaste konfrontationerna att se tycker jag. En ojämnt mogen kille som hamnat snett, ensam och vilsen, eventuellt autist, genuint ångerfull. Han har gjort bort sig, absolut, men om en förhärdad gubbtjyv i varselväst får vad han förtjänar i en uthängning känner jag att det här var betydligt jobbigare att bevittna. Hoppas han får en lagom näsbränna som inte knäcker honom totalt, och gott stöd av prästen.
Du ser inte hur han försöker manipulera sig ur situationen? Hur tårarna börjar komma tills han förstår att det inte hjälper, då stänger han tårkranen direkt? Hur han hävdar att han är "missförstådd", att han har haft en "svår barndom". Hur han inleder med att berömma dumpens arbete för att avväpna dem och få dem att bli mer tillmötesgående? Han är som en schackspelare som försöker med än den ena öppningen, än den andra för att se vad som öppnar låset. Det här är en person som kör över svaga och naiva människor direkt och han måste hanteras med hårda nypor. Det finns säkert en personlighetsstörning i bakgrunden men det är absolut inte en förmildrande omständighet. Tvärtom gör det honom farligare. #782
Citera
2026-05-24, 19:57
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
#782 är 25 år gammal. Kan han vara den yngsta gäddan hittils?

En har varit 20 vid publiceringen och en annan varit 22. De två yngsta vad jag kan komma på.
Citera
2026-05-24, 20:35
Medlem
Varför filmar dem med en potatis kamera på senaste. Dumpen är grottmänniskor när det kommer till teknik.
Citera
2026-05-24, 20:54
Medlem
BrunkeMundts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tipsexperten
Jag försvarar inte vad han gjort, men stackars pojk. Hela hans liv är förstört.
Detta kan ändå inte vara rätt. Tycker ens Sara och Patrik det själva?

Du tror inte att det var ett skådespel? Initialt kan det kännas som att han var genuin och ångerfull, men det förklarar inte varför hans "egentliga" intention var att träffa Sara och Patrick för sitt beteende. Sen var det märkligt att han ställde frågan till Sara och Patrick ifall övergrepp i ens tidigare liv kan föranleda till man blir en förövare själv i ett senare skede. Kändes lite som en desperat efterhandskonstruktion för att rättfärdiga sitt agerande.

Skulle inte kalla en man i 25-årsåldern för pojke direkt. I den åldern är man kapabel till att ta sina egna beslut, såvida man inte är utvecklingsstörd.
Senast redigerad av BrunkeMundt 2026-05-24 kl. 20:56.
Citera
2026-05-24, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
https://dumpen.se/2026/05/24/gaddan-som-tjatade-om-kiss-i-goteborg-782/

Gäddan som tjatade om kiss - dvs Carl 25 år

Han borde heta PisskKalle från och med nu, och - jag vet inte om han vet det än eller om han förnekar sin sexualitet - han är inte ute efter småflickor i min värld, han tar det han får för sina perversiteter.

Hela kroppspråket skriker ju Gay. Ingen heteroperson flaxar sådär med sina armar, ingen.

Det kan vara så att han ej kommit ut ur garderoben än, det är väl därför han raggar högt och lågt och tillåtet och inte.

Du PissCalle - kom ut ur garderoben och sluta fantisera om kiss med småtjejer så mår du nog bättre
(om du eller någon av dina vänner läser detta)

Förtydligande, jag struntar i om folk är gay bi eller vadsom, men när folk raggar på barn - det struntar jag inte i

782 - PissCalle (och troligtvis gay)

Han är nog inte gay, bara en soj-pojke som har växt upp i feministiska Sverige och antagligen inte gått utanför dörren speciellt mycket under sin uppväxt.

Men hela 25 år är han! Han han ser mer ut som 17. Undra om utseendet är ett medvetet val för att locka till sig barn?

Bra att Dumpen fångade upp denna gädda, han är relativt ung och kan svänga om livet om han söker hjälp. Han ska vara tacksam att Dumpen var där.
Citera
2026-05-24, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tipsexperten
För att jag tycker det är hemskt att förstöra livet för en 25-åring. Inte ok, vi har ett rättssystem i det här landet. Lynchmobbar hör 1800-talet till.

Suck, men det är bättre att en 13-årig tjej som redan är trasig, blir våldtagen?

Det är alltså bättre att han får fortsätta med sitt vidriga beteende för "det är så syyynd om honom"? Hur gammal måste han bli innan hans handlingar medför konsekvenser? 30? 35?

Du vet redan om att rättssamhället i detta land inte gör något för att förebygga planering av våldtäkt på barn, och dessa äckel har fått härja riskfritt tillräckligt länge.

Nej det är inte ett dugg jävla synd om denna "man". Hen satte sig själv i denna sits, hen t.o.m kände till dumpen men ändå ville hen våldta en flicka så pass mycket att hen hamna där hen hör hemma, bland alla andra vider. Så skyll inte på Dumpen för hens vidriga beteende, hen har sig själv att skylla, enbart hen. Du hör hemma i den andra (peddo)tråden, inte här för här diskuterar vi gäddorna, varken Sara, Patrik eller huruvida Dumpen i sin helhet gör rätt eller fel.

Hen ska snarare vara glad som inte befinner sig i USA där hen, förutom att bli publicerad på nätet / tv, även skulle få spendera årtionden i fängelse för exakt just en sådan handling som hen begick här.

Ett avslutande ord bara, hen #782.
Senast redigerad av Nudelpaj 2026-05-24 kl. 21:39.
Citera
2026-05-24, 21:44
Medlem
Adelaides avatar
Ojojoj, här har vi en enorm fallhöjd.

25 år och redan på Dumpen - lycka till med framtida karriären och att hitta vänner/seriösa partners. De flesta gäddorna är ju typ 50-60 och kan oftast pensionera sig.
Denna kille har ju mycket mer att förlora om vi säger så.

Jag får intrycket att han redan har massa psykiska problem sen innan. Tror på självmordskandidat här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in