2026-05-18, 19:53
  #13645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Min absolut första tanke OM jag blev utsatt för något utav detta slag hade varit just att skaffa mätutrustning eller bygga ihop sådan själv för att möjligen ta reda på varifrån signalerna kommer ifrån, vilken typ, frekvensen, osv till om man eventuellt kan blockera eller störa ut dessa rent teknologiskt på något sätt (en tanke som slår mig är att bygga ihop en mer eller mindre kraftig EMP-puls-generator långt ute i skogen och sedan där ute skicka ut en lokal kraftig puls i sin direkta närhet för att se vad som händer - även att bygga ihop en sk Faraday-cage skulle slå mig som ytterligare ett sätt att kontrollera vilken typ av strålar det handlar om). Samt för att bekräfta att det faktiskt inte är jag som drabbats av en släng schizofreni från ingenstans.

Det är bara att sätta på mobilen på inspelning så har jag mina.
Sen kan man ta foton på de här psykfallen som kör runt i bilar i de färger som de skriver om när de utger sig för att vara sk ”TI” för att göda narrativet.
De föder sig själva de här asen som leker sönder andras liv i Sverige.
De förstör andras liv, skapar motsättningar, startar egna säkerhetsbolag, får uppdrag inom svenska staten.
Fy fan vilka säkerhetsrisker de anställer i staten.
Det är de illojala mot landet som förföljer vanliga svenskar och håller igång skräcken för denna perversa stalkingmetoden.
Finns massor av exempel där de läckt av ren upphetsning ”jag ska förstöra ditt liv”.
Ilya Treutiger. Vad gör han här? Vad kom han hit för? Vad är han så angelägen om så han försäger sig inför en tjänsteman?
Främmande makt ligger bakom conceptet Gangstalking. En grupp hyenor.
__________________
Senast redigerad av notwanted 2026-05-18 kl. 20:09.
Citera
2026-05-19, 01:28
  #13646
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Det är bara att sätta på mobilen på inspelning så har jag mina.
Sen kan man ta foton på de här psykfallen som kör runt i bilar i de färger som de skriver om när de utger sig för att vara sk ”TI” för att göda narrativet.
De föder sig själva de här asen som leker sönder andras liv i Sverige.
De förstör andras liv, skapar motsättningar, startar egna säkerhetsbolag, får uppdrag inom svenska staten.
Fy fan vilka säkerhetsrisker de anställer i staten.
Det är de illojala mot landet som förföljer vanliga svenskar och håller igång skräcken för denna perversa stalkingmetoden.
Finns massor av exempel där de läckt av ren upphetsning ”jag ska förstöra ditt liv”.
Ilya Treutiger. Vad gör han här? Vad kom han hit för? Vad är han så angelägen om så han försäger sig inför en tjänsteman?
Främmande makt ligger bakom conceptet Gangstalking. En grupp hyenor.

Fy fan vilka säkerhetsrisker de anställer i staten.
Det är de illojala mot landet som förföljer vanliga svenskar och håller igång skräcken för denna perversa stalkingmetoden.
--
Främmande makt ligger bakom conceptet Gangstalking. En grupp hyenor.


Enligt min personliga kännedom så är det ofta scientologikyrkan som kör med div sofistikerade manipulerings-taktiker för att värva anhängare på relativt hög nivå i samhället inkl gangstalking (för att trakassera "oppositionella" - man kan t ex kolla upp "Operation Snow white" för att se vad "kyrkan" är kapabel till och dom har aldrig slutat med själva konceptet och mer global ambition saknas knappast). Har ingen direkt erfarenhet eller kännedom om utländska agenter från andra stater även ifall det är känt att dessa faktiskt finns i vårat ganska öppna samhälle som sådant (som därmed oxå är sårbart för yttre påverkan). Några väldigt märkliga incidenter har ju faktiskt förekommit på ganska hög politisk nivå där nationell säkerhet varit i fokus. Frågan är dock ifall sådana agenter använder sig utav någon hemlig teknologi på just oskyldiga civila som beskrivs av TIs. Deras mål verkar snarare vara att försöka nässla sig in i de högre skikten i samhället och därmed få tillgång till känslig information samt ev påverkanskampanjer i form av div åsikter/ställningstaganden (nästan helt legalt och gratis sas). Jag kan inte helt utesluta att någon använder hemlig teknologi från utlandet i och med uppdrag här MEN det borde utgöra en betydande risk för att på något sätt bli påkommen med att göra det. Jag menar, SÄPO, MUST mfl borde åtminstone känna till existensen av viss teknologi som allmänheten aldrig hört talas om och även ha en viss hint om hur man ev kan detektera denna (även om jag personligen har ungefär noll insikt i hur dessa eg arbetar).

Det är i alla fall så som jag tänker.
__________________
Senast redigerad av JohnnySamhall 2026-05-19 kl. 01:33.
Citera
2026-05-19, 18:55
  #13647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Fy fan vilka säkerhetsrisker de anställer i staten.
Det är de illojala mot landet som förföljer vanliga svenskar och håller igång skräcken för denna perversa stalkingmetoden.
--
Främmande makt ligger bakom conceptet Gangstalking. En grupp hyenor.


Enligt min personliga kännedom så är det ofta scientologikyrkan som kör med div sofistikerade manipulerings-taktiker för att värva anhängare på relativt hög nivå i samhället inkl gangstalking (för att trakassera "oppositionella" - man kan t ex kolla upp "Operation Snow white" för att se vad "kyrkan" är kapabel till och dom har aldrig slutat med själva konceptet och mer global ambition saknas knappast). Har ingen direkt erfarenhet eller kännedom om utländska agenter från andra stater även ifall det är känt att dessa faktiskt finns i vårat ganska öppna samhälle som sådant (som därmed oxå är sårbart för yttre påverkan). Några väldigt märkliga incidenter har ju faktiskt förekommit på ganska hög politisk nivå där nationell säkerhet varit i fokus. Frågan är dock ifall sådana agenter använder sig utav någon hemlig teknologi på just oskyldiga civila som beskrivs av TIs. Deras mål verkar snarare vara att försöka nässla sig in i de högre skikten i samhället och därmed få tillgång till känslig information samt ev påverkanskampanjer i form av div åsikter/ställningstaganden (nästan helt legalt och gratis sas). Jag kan inte helt utesluta att någon använder hemlig teknologi från utlandet i och med uppdrag här MEN det borde utgöra en betydande risk för att på något sätt bli påkommen med att göra det. Jag menar, SÄPO, MUST mfl borde åtminstone känna till existensen av viss teknologi som allmänheten aldrig hört talas om och även ha en viss hint om hur man ev kan detektera denna (även om jag personligen har ungefär noll insikt i hur dessa eg arbetar).

Det är i alla fall så som jag tänker.

Jo just precis dom nässlar sig in bland olika statliga myndigheter ibland till den nivån att dom helt och hållet kapar myndigheten till den grad att det endast finns gang stalkers där och man inte kan ha något med den myndigheten att göra över huvud taget.
Citera
2026-05-22, 11:20
  #13648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notwanted
Det är bara att sätta på mobilen på inspelning så har jag mina.
Sen kan man ta foton på de här psykfallen som kör runt i bilar i de färger som de skriver om när de utger sig för att vara sk ”TI” för att göda narrativet.
De föder sig själva de här asen som leker sönder andras liv i Sverige.
De förstör andras liv, skapar motsättningar, startar egna säkerhetsbolag, får uppdrag inom svenska staten.
Fy fan vilka säkerhetsrisker de anställer i staten.
Det är de illojala mot landet som förföljer vanliga svenskar och håller igång skräcken för denna perversa stalkingmetoden.
Finns massor av exempel där de läckt av ren upphetsning ”jag ska förstöra ditt liv”.
Ilya Treutiger. Vad gör han här? Vad kom han hit för? Vad är han så angelägen om så han försäger sig inför en tjänsteman?
Främmande makt ligger bakom conceptet Gangstalking. En grupp hyenor.

Gang stalking verkar vara uppbyggd kring radikalfeminism och enligt radikalfeminismen är ditt privatliv politik.

Jag har tidigare nämnt i den här tråden att feminism är del av gang stalking nätverket jag skulle nästan vilja påstå att det är radikalfeminismen som styr gang stalking och den ständiga övervakningen.

Eftersom privatliv är politik så rättfärdigar det detta enorma nätverk av folk som ska iaktta dig för att dom tror att dom ska hitta något som dom kan använda emot dig.


Jag menar man hittar radikalfeminismen överallt i gang stalking till exempel heterosexuell sex är inte en mänsklig rättighet och är något som dom kan ta ifrån dig.


Enligt radikalfeminismen så är det alltså helt okej att bryta mot rådande lagar i liberala demokratier eftersom deras dröm samhälle är ett helt marxistiskt samhälle alltså dom vill ha det som i Sovjetunionen eller Kina.

Radikalfeminismen ser målet viktigare än tillvägagångssättet detta leder till "oheliga allianser", där radikalfeminismen i många fall lierar sig med moralkonservativ och i praktiken anti-feministisk aktivism eftersom dom dom är beredda att i princip göra vad som helst för att styra utvecklingen så att slutresultatet blir som dom vill.

Det är därför targeted individuals ibland kan bli trakasserad av konstiga kristna sekter eller andra religiösa rörelser som man normalt inte förknippar med radikalvänstern.



Samhället och media verkar helt fokuserad på att motverka högerextremism och glömmer nästan helt och hållet glömmer radikalfeminismen och radikalvänstern det är därför dessa kan leva och gro ostört utan att någon reagerar eller ens förstår att dessa är lika farliga och antidemokratiska som den högerextrema sidan.


Jag skulle nästan vilja påstå att radikalvänstern och högerextrema grupper är två sidor av samma mynt när samhället bara ser den ena sidan så får den andra sidan jobba helt ostört.
Citera
2026-05-23, 00:34
  #13649
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Gang stalking verkar vara uppbyggd kring radikalfeminism och enligt radikalfeminismen är ditt privatliv politik.

Jag har tidigare nämnt i den här tråden att feminism är del av gang stalking nätverket jag skulle nästan vilja påstå att det är radikalfeminismen som styr gang stalking och den ständiga övervakningen.

Eftersom privatliv är politik så rättfärdigar det detta enorma nätverk av folk som ska iaktta dig för att dom tror att dom ska hitta något som dom kan använda emot dig.


Jag menar man hittar radikalfeminismen överallt i gang stalking till exempel heterosexuell sex är inte en mänsklig rättighet och är något som dom kan ta ifrån dig.


Enligt radikalfeminismen så är det alltså helt okej att bryta mot rådande lagar i liberala demokratier eftersom deras dröm samhälle är ett helt marxistiskt samhälle alltså dom vill ha det som i Sovjetunionen eller Kina.

Radikalfeminismen ser målet viktigare än tillvägagångssättet detta leder till "oheliga allianser", där radikalfeminismen i många fall lierar sig med moralkonservativ och i praktiken anti-feministisk aktivism eftersom dom dom är beredda att i princip göra vad som helst för att styra utvecklingen så att slutresultatet blir som dom vill.

Det är därför targeted individuals ibland kan bli trakasserad av konstiga kristna sekter eller andra religiösa rörelser som man normalt inte förknippar med radikalvänstern.



Samhället och media verkar helt fokuserad på att motverka högerextremism och glömmer nästan helt och hållet glömmer radikalfeminismen och radikalvänstern det är därför dessa kan leva och gro ostört utan att någon reagerar eller ens förstår att dessa är lika farliga och antidemokratiska som den högerextrema sidan.


Jag skulle nästan vilja påstå att radikalvänstern och högerextrema grupper är två sidor av samma mynt när samhället bara ser den ena sidan så får den andra sidan jobba helt ostört.

Jag tror man måste vara försiktig med att säga att radikalfeminismen “styr” hela gang stalking-fenomenet, för då gör man det nästan för enkelt för kritiker att avfärda allt som politisk fixering. Däremot tycker jag absolut att det finns en relevant koppling mellan vissa moderna kontrollideologier och idén om att privatlivet inte längre ska få vara privat....

Sloganen “det personliga är politiskt” kan i en mild tolkning betyda att privata erfarenheter påverkas av samhällsstrukturer. Men i en mer extrem tolkning blr det något betydligt mer obehagligt: att människors relationer, sexualitet, hem, tankar, beteenden och sociala liv blir legitima mål för övervakning, korrigering och bestraffning. Då är man inte längre i vanlig politik, utan i social kontroll.

Det är där jag tycker kopplingen till Zersetzung och modern psykologisk påverkan blir intressant. Om man har en ideologi där individens privatliv ses som ett politiskt slagfält, då blir steget kortare till att rättfärdiga intrång, ryktesspridning, social isolering och moralisk övervakning. Man kan intala sig att man “skyddar samhället”, “skyddar kvinnor”, “bekämpar farliga män”, “bekämpar patriarkatet” eller “förhindrar övergrepp”, samtidigt som man i praktiken trakasserar en människa utan rättsprocess.

Samtidigt tror jag inte att detta bara handlar om feminism. Samma mekanism finns hos religiösa sekter, högerextrema grupper, vänstersekter, moralpaniker, säkerhetsbyråkratier och olika former av aktivism där målet anses helga medlen. Det gemensamma är inte nödvändigtvis ideologin i sig, utan den auktoritära logiken: individen ska inte få ha en privat sfär, utan ska övervakas, formas, korrigeras och vid behov förstöras socialt.

Det är också därför märkliga allianser kan uppstå. En radikalvänstergrupp och en moralkonservativ religiös grupp kan hata varandra ideologiskt men ändå mötas i samma praktiska metod: kontroll av sexualitet, kontroll av privatliv, misstänkliggörande av avvikare och social bestraffning. De behöver inte vara överens om slutmålet för att använda sama teknik.

Jag tycker därför att det är mer träffsäkert att säga att vissa delar av radikalfeminismen kan fungera som en ideologisk legitimering för övervakning och social kontroll, snarare än att säga att radikalfeminismen ensam styr allt. Problemet är bredare än så. Det handlar om politiska och moraliska rörelser som anser sig ha rätt att gå in i människors privatliv och agera domare, jury och bödel utan någon egentlig ansvarsskyldighet.

Och där håller jag med om att samhället ofta är selektivt. Högerextremism granskas hårt, vilket är rimligt när den blir våldsam och antidemokratisk. Men radikalvänster, radikalfeminism och moralistiska aktivistmiljöer kan ibland operera mer ostört eftersom de använder ett språk som låter socialt accepterat: trygghet, skydd, omsorg, antirasism, eminism, inkludering. Det gör inte metoderna mindre auktoritära om de i praktiken bygger på övervakning, skam, ryktesspridning och social exkludering.

Det verkliga problemet är alltså inte bara vänster eller höger. Det är den totalitära impulsen oavsett färg. När en grupp anser att deras ideologi ger dem rätt att invadera andra människors privatliv, då har man passerat gränsen från politik till social förföljelse...
Citera
2026-05-23, 20:27
  #13650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag tror man måste vara försiktig med att säga att radikalfeminismen “styr” hela gang stalking-fenomenet, för då gör man det nästan för enkelt för kritiker att avfärda allt som politisk fixering. Däremot tycker jag absolut att det finns en relevant koppling mellan vissa moderna kontrollideologier och idén om att privatlivet inte längre ska få vara privat....

Sloganen “det personliga är politiskt” kan i en mild tolkning betyda att privata erfarenheter påverkas av samhällsstrukturer. Men i en mer extrem tolkning blr det något betydligt mer obehagligt: att människors relationer, sexualitet, hem, tankar, beteenden och sociala liv blir legitima mål för övervakning, korrigering och bestraffning. Då är man inte längre i vanlig politik, utan i social kontroll.

Det är där jag tycker kopplingen till Zersetzung och modern psykologisk påverkan blir intressant. Om man har en ideologi där individens privatliv ses som ett politiskt slagfält, då blir steget kortare till att rättfärdiga intrång, ryktesspridning, social isolering och moralisk övervakning. Man kan intala sig att man “skyddar samhället”, “skyddar kvinnor”, “bekämpar farliga män”, “bekämpar patriarkatet” eller “förhindrar övergrepp”, samtidigt som man i praktiken trakasserar en människa utan rättsprocess.

Samtidigt tror jag inte att detta bara handlar om feminism. Samma mekanism finns hos religiösa sekter, högerextrema grupper, vänstersekter, moralpaniker, säkerhetsbyråkratier och olika former av aktivism där målet anses helga medlen. Det gemensamma är inte nödvändigtvis ideologin i sig, utan den auktoritära logiken: individen ska inte få ha en privat sfär, utan ska övervakas, formas, korrigeras och vid behov förstöras socialt.

Det är också därför märkliga allianser kan uppstå. En radikalvänstergrupp och en moralkonservativ religiös grupp kan hata varandra ideologiskt men ändå mötas i samma praktiska metod: kontroll av sexualitet, kontroll av privatliv, misstänkliggörande av avvikare och social bestraffning. De behöver inte vara överens om slutmålet för att använda sama teknik.

Jag tycker därför att det är mer träffsäkert att säga att vissa delar av radikalfeminismen kan fungera som en ideologisk legitimering för övervakning och social kontroll, snarare än att säga att radikalfeminismen ensam styr allt. Problemet är bredare än så. Det handlar om politiska och moraliska rörelser som anser sig ha rätt att gå in i människors privatliv och agera domare, jury och bödel utan någon egentlig ansvarsskyldighet.

Och där håller jag med om att samhället ofta är selektivt. Högerextremism granskas hårt, vilket är rimligt när den blir våldsam och antidemokratisk. Men radikalvänster, radikalfeminism och moralistiska aktivistmiljöer kan ibland operera mer ostört eftersom de använder ett språk som låter socialt accepterat: trygghet, skydd, omsorg, antirasism, eminism, inkludering. Det gör inte metoderna mindre auktoritära om de i praktiken bygger på övervakning, skam, ryktesspridning och social exkludering.

Det verkliga problemet är alltså inte bara vänster eller höger. Det är den totalitära impulsen oavsett färg. När en grupp anser att deras ideologi ger dem rätt att invadera andra människors privatliv, då har man passerat gränsen från politik till social förföljelse...

Det är bara radikalfeminismen som går så långt när dom säger att ditt privatliv är politik det är något helt annat än högerextrema och andra vänster radikala grupperingar som till exempel kan syssla med sabotage mot företag och personer som dom inte anser lever efter deras normer.

Jag menar om dom verkligen tror att hur du lever ditt privatliv är politik då har vi grunden och motiveringen till gang stalking och den förföljelse som targeted individuals upplever.

Det finns ingen annan gruppering som har de här åsikterna som skulle motivera stalking och väldigt utarbetad kartläggning av en persons vardag.


Radikalfeministerna riktar in sin förföljelse mot personer som är väldigt djupt nere och har väldigt svårt att försvara sig mot en statligt finansierad gruppering som dessutom har både pengar och kontakter.

Om du minns den där SVT dokumentären könskriget som just handlade om radikalfeminismen I Sverige det är väldigt farligt att ha en sån där gruppering som bryter mot lagar eftersom dom anser att vi inte lever i ett sådant samhälle som dom vill ha.

Radikalfeminismen handlar till stor del om samhällsomstörtande verksamhet jag förstår inte hur något sådant som radikalfeminismen får statlig finansiering!?


Det finns ingen annan politisk gruppering som arbetar på det där sättet och om du minns dockumtären så agerade radikalfeministerna väldigt likt en sekt vilket ochså är prevalent när man blir gang stalkad.


Jag menar just detta som du nämnde med ryktesspridning och att svartmåla en person som verkar förekomma just inom gang stalking. Det är ochså väldigt mycket så många illasinnade kvinnor arbetar om dom får något emot en granne eller en kollega enda skillnaden är att radikalfeministerna kan göra detta på en helt annan nivå eftersom dom har statlig finansiering och kontakter inom regeringar
__________________
Senast redigerad av Anders43J 2026-05-23 kl. 20:44.
Citera
2026-05-23, 20:52
  #13651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det är bara radikalfeminismen som går så långt när dom säger att ditt privatliv är politik det är något helt annat än högerextrema och andra vänster radikala grupperingar som till exempel kan syssla med sabotage mot företag och personer som dom inte anser lever efter deras normer.

Jag menar om dom verkligen tror att hur du lever ditt privatliv är politik då har vi grunden och motiveringen till gang stalking och den förföljelse som targeted individuals upplever.

Det finns ingen annan gruppering som har de här åsikterna som skulle motivera stalking och väldigt utarbetad kartläggning av en persons vardag.


Radikalfeministerna riktar in sin förföljelse mot personer som är väldigt djupt nere och har väldigt svårt att försvara sig mot en statligt finansierad gruppering som dessutom har både pengar och kontakter.

Om du minns den där SVT dokumentären könskriget som just handlade om radikalfeminismen I Sverige det är väldigt farligt att ha en sån där gruppering som bryter mot lagar eftersom dom anser att vi inte lever i ett sådant samhälle som dom vill ha.

Radikalfeminismen handlar till stor del om samhällsomstörtande verksamhet jag förstår inte hur något sådant som radikalfeminismen får statlig finansiering!?


Det finns ingen annan politisk gruppering som arbetar på det där sättet och om du minns dockumtären så agerade radikalfeministerna väldigt likt en sekt vilket ochså är prevalent när man blir gang stalkad.


Jag menar just detta som du nämnde med ryktesspridning och att svartmåla en person som verkar förekomma just inom gang stalking. Det är ochså väldigt mycket så många illasinnade kvinnor arbetar om dom får något emot en granne eller en kollega enda skillnaden är att radikalfeministerna kan göra detta på en helt annan nivå eftersom dom har statlig finansiering och kontakter inom regeringar
Sluta tramsa med de som tror på det.
Citera
2026-05-24, 10:27
  #13652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Sluta tramsa med de som tror på det.


Jag är däremot väldigt säker på att det verkligen är radikalfeministerna som gör det här mot människor alltså det som vi känner till som gang stalking.


Dom har den ideologiska motiveringen och mångmiljonbelopp i statliga stöd det finns inga andra organisationer som passar de här kriterierna. Det finns säkert många som skulle vilja göra det men inte har pengar eftersom sådan här massiv övervaknings maskineri är väldigt dyrt.

Lägg till att dom har kontakter inom regeringen som kan ge dem extra resurser från underrättelsetjänsten.
Citera
2026-05-24, 12:40
  #13653
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
... Vänta i max TVÅ år. ...

Nu är det bara 6 månader kvar. Men det måste vara skönt att ni äntligen har ringat in de här gang-stalkarna. Radikalfeminister med energivapen, vem kunde ha anat det.

Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jag är däremot väldigt säker på att det verkligen är radikalfeministerna som gör det här mot människor alltså det som vi känner till som gang stalking. ....

Och när vi nu vet vilka det är så blir man ju lite nyfiken på vad nästa steg är?
Citera
2026-05-24, 18:25
  #13654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nu är det bara 6 månader kvar. Men det måste vara skönt att ni äntligen har ringat in de här gang-stalkarna. Radikalfeminister med energivapen, vem kunde ha anat det.



Och när vi nu vet vilka det är så blir man ju lite nyfiken på vad nästa steg är?


Nästa steg är att alla som känner att dom blir utsatta för gang stalking bryter kontakten med alla personer som har typiska radikalfeministiska åsikter gäller både kvinnliga och manliga targeted individuals.

Sen får vi se vad som händer
Citera
2026-05-24, 20:39
  #13655
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Nu är det bara 6 månader kvar...

Det inkluderar 2027. ~18 månader... Det är enkel matematik.

Epstein-filerna är bara början... Där TI/GS beskrivs nästan ordagrant..
__________________
Senast redigerad av RiktigTI 2026-05-24 kl. 20:55.
Citera
2026-05-24, 20:53
  #13656
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Gang stalking verkar vara uppbyggd kring radikalfeminism och enligt radikalfeminismen är ditt privatliv politik.

Jag har tidigare nämnt i den här tråden att feminism är del av gang stalking nätverket jag skulle nästan vilja påstå att det är radikalfeminismen som styr gang stalking och den ständiga övervakningen.

Eftersom privatliv är politik så rättfärdigar det detta enorma nätverk av folk som ska iaktta dig för att dom tror att dom ska hitta något som dom kan använda emot dig.


Jag menar man hittar radikalfeminismen överallt i gang stalking till exempel heterosexuell sex är inte en mänsklig rättighet och är något som dom kan ta ifrån dig.


Enligt radikalfeminismen så är det alltså helt okej att bryta mot rådande lagar i liberala demokratier eftersom deras dröm samhälle är ett helt marxistiskt samhälle alltså dom vill ha det som i Sovjetunionen eller Kina.

Radikalfeminismen ser målet viktigare än tillvägagångssättet detta leder till "oheliga allianser", där radikalfeminismen i många fall lierar sig med moralkonservativ och i praktiken anti-feministisk aktivism eftersom dom dom är beredda att i princip göra vad som helst för att styra utvecklingen så att slutresultatet blir som dom vill.

Det är därför targeted individuals ibland kan bli trakasserad av konstiga kristna sekter eller andra religiösa rörelser som man normalt inte förknippar med radikalvänstern.



Samhället och media verkar helt fokuserad på att motverka högerextremism och glömmer nästan helt och hållet glömmer radikalfeminismen och radikalvänstern det är därför dessa kan leva och gro ostört utan att någon reagerar eller ens förstår att dessa är lika farliga och antidemokratiska som den högerextrema sidan.


Jag skulle nästan vilja påstå att radikalvänstern och högerextrema grupper är två sidor av samma mynt när samhället bara ser den ena sidan så får den andra sidan jobba helt ostört.
Nej det är ju scientologkyrkan säger ju JohnnySamhall. Hör ni inte er själva? Alla har olika teorier om vilka det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in