2026-05-24, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KennethOfficial
Nån som har FUP?
Fortfarande så begriper inte folk, likt dig, och alla andra nötter, att FUP kommer aldrig att finnas om inte ett åtal är väckt.
Citera
2026-05-24, 14:43
Medlem
Det är våldtäkt han är häktad för, inte skattebrott som vissa verkar tro.

I GP står följande:

Nu är Asme häktad, misstänkt för ett brott som ska ha skett på ett hotell i Stockholm på valborgsmässoafton.
Citera
2026-05-24, 15:26
Medlem
Jag tycker det verkar vara hotell-våldtäkter påfallande ofta nuförtiden. Vadan detta?

Citera
2026-05-24, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KennethOfficial
Nån som har FUP?
De kan du glömma. han blev precis häktad.
Citera
2026-05-24, 18:03
Medlem
Borde blivit gripen 20e maj då.
Citera
2026-05-25, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-H
Jag tycker det verkar vara hotell-våldtäkter påfallande ofta nuförtiden. Vadan detta?

Efterfest på hotell efter uppträdande?

Lättlurade tjejer vill umgås med "artisten "
Citera
2026-05-25, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Asme är Sveriges största rap och hiphop artist..

Nu är ju jag 40+ och jag vet vem Asme är. Alltså som artist. Det är inte enbart 12--13-åringar som lyssnar på honom som jag såg någon nämna här i tråden. Det finns många 25-40-åringar som lyssnar på den mannen. Hans musik spelas flitigt av intagna på anstalter runt om i Sverige så att han skulle va okänd utanför Gbg är ju en osanning. Han gör grymma musikvideos och jag har sett hans kortfilmer, även dom är riktigt bra gjorda.
Det är fel av döma honom innan vi ens vet om denna anklagelse stämmer.
Citera
2026-05-25, 14:02
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACalcioMilan
Det är våldtäkt han är häktad för, inte skattebrott som vissa verkar tro.

I GP står följande:

Nu är Asme häktad, misstänkt för ett brott som ska ha skett på ett hotell i Stockholm på valborgsmässoafton.
Vem tror skattebrott? Står ju våldtäkt redan på sida 1.
Citera
2026-05-25, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brakfesten009
Det KAN ju vara en pank brud som vill sätta dit en rik rappare för att få ut ett saftigt skadestånd, jag säger inte att det är så men fenomenet förekommer..
Det där fenomenet är mer en skröna än verklighet. Däremot kan våldtäkter vara svåra att bevisa.
Citera
2026-05-26, 01:24
Medlem
Ceesy är ett mänskligt misslyckade och borde inte andas längre enligt vissa, enligt mig kan dom sätta han på Samhall, inte supersmart snubb!! Men han är oskyldig till det här! Rätt ska va rätt

QUOTE=Bellerina|95027850]
Joakim Lundell glorifierar Alex men ingen som säger nåt om det ?!. Jävligt sjukt och konstigt. Han var ju hemma hos Lundellfamiljen han å hans kriminella polare.

Alex har ju snackat om det där gripandet det var misshandel på fulla killar som var kaxiga mot han.
[/quote]
Citera
2026-05-26, 01:28
Medlem
Haha… du får kanske lära dig korrekt svenska, innan du ger dig på andra 🤣 du vet inte en vad lekman betyder men svänger dig med ordet, vilket blir så löjligt fel och avslöjar din intelligens! Den är låg…
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Han heter Aden och albumet som han gästade Asme på är det minst streamade på samtliga plattformar. Håll dig till Mc Tim i stället och sluta agera lekman i ämnen du inte behärskar.
Citera
2026-05-26, 02:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martingson
Enligt polisen greps han för ett brott begånget på ett hotell kvällen innan konserten = Han våldtog en tjej för att hon inte ville ha sex med ett äckel...

Det är inte första gången artister eller idrottsstjärnor anklagas för våldtäkt. Här har du en annan kille som helt uppenbart var oskyldig (nedlagd förundersökning)

(FB) Våldtäkt utreds efter Kylian Mbappés 2024-10-14 (Förundersökning nerlagd)

Du verkar inte förstå att rapparen är endast misstänkt i nuläget. Du får invänta förundersökningen innan du kan uttala dig men att det existerar påhittade historier vet man sen tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in