2026-05-24, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Printscreen? Eller var kommer den infon ifrån? Och vad ska hon göra för operation?

Infon kommer från hennes mun på Snap
Citera
2026-05-24, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagofbricks
Infon kommer från hennes mun på Snap

Då ska de väl snart bombarderas med betalda inlägg om det likt när hon bytte tänder. Vad ska hon göra denna gången?
Citera
2026-05-24, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Eller så kan hon skaffa sig ett riktigt jobb som oss andra...
Jag tror att det är svårt när man är van att bara vara hemma, hon är ju närmare 40år. Då väljer hon uppenbarligen att jobba med det hon kan hemifrån istället. Det är förstås mest synd om barnen som blir mobbade på grund av hennes val.
Citera
2026-05-24, 18:26
Medlem
Citat:
Då ska de väl snart bombarderas med betalda inlägg om det likt när hon bytte tänder. Vad ska hon göra denna gången?
Frågan är väl mer vad hon inte ska göra. Det var inte bara en grej.
Citera
2026-05-24, 20:59
Medlem
Citat:

Turkiet tror jag det va hon sa.
Citera
2026-05-24, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Frågan är väl mer vad hon inte ska göra. Det var inte bara en grej.

Brösten? Butt-lift?
Citera
2026-05-25, 13:30
Medlem
Citat:
Brösten? Butt-lift?
Hon har nämnt att hon vill göra båda men det går inte att göra samtidigt. Jag har inte lyssnat så noga, men jag tror det är brösten och magen(?) den här gången.
Citera
2026-05-25, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Hon har nämnt att hon vill göra båda men det går inte att göra samtidigt. Jag har inte lyssnat så noga, men jag tror det är brösten och magen(?) den här gången.

Det stämmer nog bra det. Har för mig med hon ta bort extra skinn och större tuttar.
Citera
2026-05-25, 16:57
Medlem
Undra hur en sån kvinna resonerar…. Knappast leva spec fett, ojämn inkomstkurva…

Och ska kasta ut pengar på skönhetsingrepp när ekonomin redan haltar… och ett kommande åtal emot sig med. Musiken blir hon aldrig rik på…
Citera
2026-05-25, 20:35
Medlem
Citat:
Undra hur en sån kvinna resonerar…. Knappast leva spec fett, ojämn inkomstkurva…

Och ska kasta ut pengar på skönhetsingrepp när ekonomin redan haltar… och ett kommande åtal emot sig med. Musiken blir hon aldrig rik på…

2 rättegångar.

Jag drar till med en killgissning på att hon ser sin chans nu att göra dom ingreppen innan hon får kronofogden efter sig. Säkert därför hon ber folk betala på of för att chatta med henne.
Hon har ju bara sitt yttre för att få in pengar. Hon är ju oduglig på allt annat.
Citera
2026-05-27, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagofbricks
2 rättegångar.

Jag drar till med en killgissning på att hon ser sin chans nu att göra dom ingreppen innan hon får kronofogden efter sig. Säkert därför hon ber folk betala på of för att chatta med henne.
Hon har ju bara sitt yttre för att få in pengar. Hon är ju oduglig på allt annat.

Två rättegångar? Finns FUP eller åtalet ute publikt?

OF - Har hon börjar posta nytt eller låter den bara vara öppen så folk kan köpa hennes gamla material?
Citera
2026-05-27, 14:21
Medlem
Citat:
Två rättegångar? Finns FUP eller åtalet ute publikt?

OF - Har hon börjar posta nytt eller låter den bara vara öppen så folk kan köpa hennes gamla material?

Åtalet mot sitt ex och sen (FB) Skånsk influencer som sålde porr på Onlyfans begick grovt skattebrott - riskerar böter

Tror bara hon öppnat upp den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in