2026-05-24, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GotlandCity1
Gissar vilt om det stämmer det är ali*e att hon gjort något på jobbet då hon är boendeassistent

Det ska ha skett i en bostad har jag citerat från hela Gotland och inte inom arbete eller i familj.

Jobbar hon på HVB hem? (Har vi ens något sådant på ön längre?) annars är det extremt ovanligt att ha flera personer under 15år på ett LSS hem (och på SÄBO/DEBO har man såklart inga)
Citera
2026-05-24, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guderian99
Om man är rädd och hatar det så tror jag inte den går upp!

Nu är det ju inte enda sättet att våldta en man (eller pojke) genom att ge honom stånd.

Men det finns också väldigt gott om forskning och bra källor online för er som inte kan förstå att det kan ske för er att läsa.
Citera
2026-05-24, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutinDaAzz
Är det en 5-poängare eller högre? I så fall är det inget att tjafsa om, annars blir det tjära och fjädrar för henne.
Väldigt snygg tjej bor strax utanför Visby i en liten byhåla
Citera
2026-05-24, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Väldigt snygg tjej bor strax utanför Visby i en liten byhåla

Väldigt snygg ? Haha, nja 3 poängare av 10 i bästa fall.
Citera
2026-05-24, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Vad vill du ens ha sagt med det där?
I Sverige har vi 15 som byxmyndig ålder - i usa har dem 18.

Det är en pandemi i USA just nu där unga tjejer ligger med tonårskillar.
Vet inte vad som hänt men sedan 2024 har detta exploderat.
Citera
2026-05-24, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Väldigt snygg ? Haha, nja 3 poängare av 10 i bästa fall.
Har du ens kollat henne??
Citera
2026-05-24, 16:41
Medlem
Citat:
Vad vill du ens ha sagt med det där?
I Sverige har vi 15 som byxmyndig ålder - i usa har dem 18.

I USA har man 16 - 18 års ålder beroende på stat.
Citera
2026-05-24, 16:46
Medlem
Citat:

Hon är verkligen inte ”väldigt snygg”
Citera
2026-05-24, 16:50
Medlem
Citat:

Yes, på Badoo och på facebook. Bara för att hon är ung o har stora tuttar är inte detsamma som att hon ser bra ut.
Senast redigerad av Mr Magoo21 2026-05-24 kl. 17:04.
Citera
2026-05-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Yes, på Badoo och på facebook. Bara för att hon är ung o har stora tuttar är inte detsamma som att hon ser bra ut.

Håller med.
Tycker snarare att det ser ut som att hon kanske inte riktigt har alla hästar hemma..? Eller åtminstone någon nivå av autism eller liknande. Inte för att det syns på alla, det är verkligen inte vad jag menar. Menar bara att på vissa syns det och hon ser ut som en av dem
Citera
2026-05-24, 22:33
Medlem
Citat:
Det ska ha skett i en bostad har jag citerat från hela Gotland och inte inom arbete eller i familj.

Jobbar hon på HVB hem? (Har vi ens något sådant på ön längre?) annars är det extremt ovanligt att ha flera personer under 15år på ett LSS hem (och på SÄBO/DEBO har man såklart inga)

Inga HVB hem på ön nej.
I alla fall inte vad jag vet, efter att Tors tyvärr stängde.

Jag tänker också att det borde va inom äldrevården hon är.
Så SÄBO/DEBO (och kanske även att de kallar sig för boendeassistent inom hemtjänsten om man inte är undersköterska?) och alltså inte där hon hittat offer.
Men det säger ju visserligen tidningen med i stort sett.

Jag såg att hon har syskon med. Känns troligt att barnen känner hennes syskon eller liknande.
Men om hon nu varit aktiv på dejting sidor så vem vet. Kanske att barn under 15 sitter på såna led nu?
Citera
2026-05-25, 10:45
Medlem
Skillnaden är väl ganska stor men synd att du inte förstår vad du sitter och skriver .

Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Nästan varannan vecka kommer det ut artiklar från USA där unga kvinnliga lärare (20-30 år) åker dit för att haft sexuella relationer med elever(14-17 år).
Skillnaden är att om det är en kvinnlig gärningsman så är det synd om henne. I kommentarsfälten på Facebook är männen ofta avundsjuka och skriver något i stil med "vart var dessa lärare när jag gick i skolan?" Är det en manlig gärningsman så är det aldrig talan om psykiska ohälsa utan han ska bara dö eller låsas in permanent.
Lagen ska vara blind heter det, jo tjena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in