Citat:
Ursprungligen postat av
Purplepanic
Det ska ha skett i en bostad har jag citerat från hela Gotland och inte inom arbete eller i familj.
Jobbar hon på HVB hem? (Har vi ens något sådant på ön längre?) annars är det extremt ovanligt att ha flera personer under 15år på ett LSS hem (och på SÄBO/DEBO har man såklart inga)
Inga HVB hem på ön nej.
I alla fall inte vad jag vet, efter att Tors tyvärr stängde.
Jag tänker också att det borde va inom äldrevården hon är.
Så SÄBO/DEBO (och kanske även att de kallar sig för boendeassistent inom hemtjänsten om man inte är undersköterska?) och alltså inte där hon hittat offer.
Men det säger ju visserligen tidningen med i stort sett.
Jag såg att hon har syskon med. Känns troligt att barnen känner hennes syskon eller liknande.
Men om hon nu varit aktiv på dejting sidor så vem vet. Kanske att barn under 15 sitter på såna led nu?