2026-05-24, 06:57
Bannlyst
Att media vägrar skriva om jockiboi köpt prostituerat visar att jockiboi som maktfaktor inte ska granskas

Hade det varit vem som helst hade man skrivit influencer köpte prostituerad i Argentina

Varför kommer jockiboi undan allt? Som med negerrunken man såg på HATET eller han skrev på gruppchatten att han vill avrätta Linnea offentligt?

Eller att han chattar med 16 åriga tjejer?

Varför kommer han undan?`Varför får han sina spelningar?

Hade Anis Don Demina hade man drevat!
Citera
2026-05-24, 08:55
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Jag ska inte ljuga, det är jockiboi

https://imgur.com/a/8r918MF

Skulle lätt kunnat vara skrivet av Magmys-Micke och jag antar att dom inte ligger helt långt från varann varken i intelligens eller kvinnosyn.
Citera
2026-05-24, 09:34
Medlem
Hans fru ser ut som ett mongo. Är hon det? Har det smittat vidare till barnen eller är dom normala? Stackars barn, psyko till farsa och mongo till mamma.
Citera
2026-05-24, 09:37
Medlem
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Hans fru ser ut som ett mongo. Är hon det? Har det smittat vidare till barnen eller är dom normala? Stackars barn, psyko till farsa och mongo till mamma.

Hon ser ut som något som en crackhora klämpt ur sig.
Citera
2026-05-24, 09:50
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Paret lundell har bekräftat att den äldste sonen har grov adhd
Citera
2026-05-24, 09:58
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten

Det finns inget som heter Grov ADHD
Citera
2026-05-24, 10:00
Medlem
Citat:

Då hade han ju en jävlar tur som slapp sin morsas inavlade utseende.
Citera
2026-05-24, 10:00
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Jag ska inte ljuga, det är jockiboi

https://imgur.com/a/8r918MF
My lord! Här faller pusselbitarna på plats en efter en ...Hur många lik i garderoben har den blonderade mytomanen, tillika dvärgen- egentligen?

Här staplas extremt klandervärda saker på trave. Kan det bli tillräckligt för fängelse? Jag börjar fan tro det!
Citera
2026-05-24, 10:04
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Jag tror att det som nämndes tidigare i tråden var hypertelorism, vilket innebär att man har ett större avstånd mellan ögonen än genomsnittet. Det är ett utseendedrag som ibland kan förekomma tillsammans med olika genetiska tillstånd och missbildningar, men också hos helt friska personer. Jag tror inte att hon är "efterbliven" alls, även om det kan förekomma hos folk med hypertelorism. Jag tycker att hon verkar bra mycket vettigare än Jockiboi!
Citera
2026-05-24, 10:20
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag tror att det som nämndes tidigare i tråden var hypertelorism, vilket innebär att man har ett större avstånd mellan ögonen än genomsnittet. Det är ett utseendedrag som ibland kan förekomma tillsammans med olika genetiska tillstånd och missbildningar, men också hos helt friska personer. Jag tror inte att hon är "efterbliven" alls, även om det kan förekomma hos folk med hypertelorism. Jag tycker att hon verkar bra mycket vettigare än Jockiboi!
Jag kanske missminner mig men är hon inte född med gomspalt? eller var det nått annat som hade hänt i det området?
Citera
2026-05-24, 10:53
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Jag kanske missminner mig men är hon inte född med gomspalt? eller var det nått annat som hade hänt i det området?
Vet inget om gomspalt men det skulle kunna vara så. Jag tror att hon ser deformerad ut på grund av fillers som gått snett.
Citera
2026-05-24, 13:34
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Ska inte ljuga
Dra mig baklänges vilket fantastiskt bra gräv!
Tack Stefanmallgren för att sanningen äntligen kryper sig inpå den blonderade mytomanen!

Så lite så! Det är dags att klä av den lille mannen. Det är väl tur för alla att han dokumenterat sitt liv så väl att allt han säger kan och kommer hållas emot honom. Tyvärr har han ju öppnat upp sig lite väl mycket.... napalm är snart här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in