Citat:
Ursprungligen postat av
notme12
"Han gillar inte sociala medier"
Samtidigt har han varit med i två poddavsnitt samt att dom försökte få med honom i ett avsnitt om förlossningen
Ja, här går V emot sig själv en smula även om J & N ligger på i bakvattnet och önskar ha honom med för att få upp tittar/lyssnarsiffrorna.
Minns när de i ett poddavsnitt med V pratar om TV-pucken så säger J: "Du verkar vara lite tv-k.t ändå, varpå V svarar "Ska du säga".
Vem/vilka som söker mest bekräftelse i offentlighetens rum av N , J och V råder det ingen tvekan om men det blir rätt så märkligt av N att plötsligt använda orden:
"V har tagit bort sitt IG- konto/app för att han inte gillar sociala medier som om det är ett huvudskäl, trots att V själv har, som tidigare sagts oerhört många fans, lagkamrater, vänner etc. och en betydande roll i SHL där SM tydligt ingår.
Säger inte att det är så men när en förändring sker så där plötsligt som i detta fall så kan nog grundorsaken vara en annan än att "inte gilla SM".
Om V nu har så mycket emot SM så varför har han då IG och eller inte tagit bort sin IG app tidigare?
Mitt intryck/känsla är att N krävt/ställt ett ultimatum att V ska vila/ta bort appen från IG efter alla florerande otrohetsrykten och att V sedan gått med på N:s krav för att bevisa för henne att SM ev. saknar betydelse för honom?!
N har redan visat tendenser på kontrollbehov gentemot V och den ådran har säkerligen förstärkts efter rykten om otrohet.
Ex. i podden så kan man höra i förbifarten att N vädjar om att V ska säga hur vacker och bra hon är istället för att bara låta det komma från honom själv spontant 🙈 .
"Älskar du mig" (i skickade sms).
"Så du tyckte inte att jag såg bra ut"
"Jag hoppas iallafall fall att du tyckte jag var lite fin". Osv......
Och det N sa i MB senaste avsnitt att:
Vet du hur oskyldig jag är till allt?? när ämnet "drama" fördes på tal är bara pinsamt.
Hoppas inte men:.
Om N blir den partnern som ständigt
*Bestämmer vem V får träffa/prata med etc.
*Kräver ständig rapportering från honom när han ej är hemma.
*Använder tydliga egna regler, ilska eller ger V dåligt samvete/använder "rykten" mot honom för att få sin vilja igenom.
*Förmedlar att det bara är V som ska känna sig ansvarig för allt som sker.
Hur kommer det då att sluta???