2026-05-21, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Finns det andra partier än Ambition Sverige som drogtestar sina politiker? Jag kan inte hitta några exempel att jämföra med.

Nej. Ambition för Sverige är ett haveri och kollektiv av riksdårar. Två vildar från SD varav den ena är en kriminell knarkare har ett parti ihop. Ska vi gissa att de lyckas kuppa in någon ledamot i fullmäktige i en kommun utan framtid?
Citera
2026-05-21, 01:22
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Har inte Liberalerna haft samma?
Sverigedemokraterna har åtminstone haft Katja.
Citera
2026-05-21, 01:25
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sviskonboll
Frågan är om Katja gått med på drogtesterna eftersom det är omöjligt att inte göra det, men att hon om några månader kommer med nåt svepskäl för att dra sig ur, eftersom hon egentligen inte vill sluta med drogerna?
Jag tror inte Katja klarar av att kissa rent. I ett så kaotiskt parti som Ambition Sverige blir det nog en liten storm i ett vattenglas när det händer.

Kanske inte ens Riks rapporterar när Katja torskar som knarkare igen.
Citera
2026-05-21, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Tack för svar. Ja det är så med missbrukare. Kanske därför hon påriktigt trott att hennes bortförklaringar ska rädda henne?

Så hon har inte bara festknarkat utan hon är riktig missbrukare som gör det i vardagen också?
Är det därför hon ser så sliten ut här?:
https://kvartal.se/nyheter/artiklar/sd-vill-entlediga-katja-nyberg-fran-flera-insynsrad/cG9zdDo0NzYwOA

Helt klart. Hon skriker vardagsknarkare. Ryckiga rörelser, levande händer och hud som ser flera år äldre ut samt bristande sömn som man ser i ansiktet.

Det jag också reagerat på är hennes beteende när expressen tog henne på bar gärning, yviga och hetsiga rörelser. Skulle inte förvåna mig om hon va i ruset där, då försvinner all konsekvenstänk.
Citera
2026-05-21, 16:35
Medlem
Riksreptilens avatar
Välkommen till partiet Ambition R, det sista står inte för revolutionärerna utan Rehab.

https://www.tv4.se/just-nu/4cNs6vNxccHObvyWNGeC02/katja-nyberg-ska-gora-regelbundna-drogtester-i-nya-partiet?utm_source=tv4.se&utm_medium=shared_link

" Nyberg var tidigare medlem i Sverigedemokraterna, men har på senare tid verkat som politisk vilde i riksdagen. I mitten av april gick hon med i nystartade partiet Ambition Sverige.

Nu har partiet gått ut med ett uttalande i samband med åtalet mot Nyberg. Där skriver de att partistyrelsen ser allvarligt på situationen, men att de varken ”kan eller vill” döma henne innan rättsprocessen är klar.
Citera
2026-05-21, 20:43
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Nej. Ambition för Sverige är ett haveri och kollektiv av riksdårar. Två vildar från SD varav den ena är en kriminell knarkare har ett parti ihop. Ska vi gissa att de lyckas kuppa in någon ledamot i fullmäktige i en kommun utan framtid?
Jmf deras politikers bakgrund mot M, S och SD så har de mer erfarenhet och kompetens?
Citera
2026-05-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino

Ett pajasparti som läggs ner efter valet. Vad ska Katja göra då? Sitta hemma och knarka på heltid?
Citera
2026-05-21, 21:50
Medlem
1754s avatar
Hon är verkigen en skam för Sverige. Är det någon som har drogat ner henne så hon blev fast i knarkträsket, eller valde hon att börja knarka själv?
Citera
2026-05-22, 06:36
Medlem
SweKingCalles avatar
Citat:
Är det bara jag som är chockad att en äldre kvinna på 55 år är ute på stan och drar ladd? Och som dessutom är polis och politiker?
Jag menar bara just det att hon är en äldre kvinna? Liksom vem är det hon festar med?

Säljs ju tonvis med droger i Sverige så nej jag är inte chockad om någon använder skiten oavsett de är 13år eller 55år, poliser eller brevbärare ?

Vi har ju facit i USA hur det ser ut I deras samhällen när drogerna tar över.
Citera
2026-05-22, 14:49
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Säljs ju tonvis med droger i Sverige så nej jag är inte chockad om någon använder skiten oavsett de är 13år eller 55år, poliser eller brevbärare ?

Vi har ju facit i USA hur det ser ut I deras samhällen när drogerna tar över.
Det är sant. Har hon knarkat ensam eller tillsammans med någon och isåfall vad är det för slags umgänge?
Citera
2026-05-23, 20:58
Medlem
Spider-Girls avatar
Nu står inte Katja med som en av Ambition Sveriges politiker, vad innebär detta? Att hon inte är kvar eller att de inte vill skylta med det?

https://ambitionsverige.se/politiker/
Citera
2026-05-23, 22:51
Medlem
Citat:
Tack för svar. Ja det är så med missbrukare. Kanske därför hon påriktigt trott att hennes bortförklaringar ska rädda henne?

Så hon har inte bara festknarkat utan hon är riktig missbrukare som gör det i vardagen också?
Är det därför hon ser så sliten ut här?:
https://kvartal.se/nyheter/artiklar/sd-vill-entlediga-katja-nyberg-fran-flera-insynsrad/cG9zdDo0NzYwOA

Förutom att hon ser väldigt sliten ut så är pupillerna stora så kan vara påtänd på den bilden. Även i den här videon https://www.youtube.com/watch?v=EQABCqYYL0E
är pupillerna stora på henne, blicken överallt och kan inte stå stilla osv så kan vara påtänd även här.

På övre bilden här ser hennes pupiller mer normala ut.
https://www.aftonbladet.se/tagg/katja-nyberg
Senast redigerad av Rotel 2026-05-23 kl. 22:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in