2026-05-21, 20:19
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Det hade ju såhär i efterhand varit bra om Jocke själv kanske gjorde en video med sin förklaring eller ställa upp hos Cluee, istället för att skicka fram ”sin version” genom sina hundar. Och sen springa och hota privatpersoner i DM tyder på att vad som visades i klippet från 2019 kanske var hela sanningen ändå?
Han hotade ju så fint Marika Sjelin också, det framkom ju i Raskumentären.
Citera
2026-05-21, 20:20
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Jockiboi: ”Jag har betalat för prostituerade vid två tillfällen. Men jag har bara haft sex med en av dom”.
Citera
2026-05-21, 20:21
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Han hotade ju så fint Marika Sjelin också, det framkom ju i Raskumentären.
Finns mycket sånt som aldrig visats offentligt. Detta har pågått i flera år.
Citera
2026-05-21, 20:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Det kommer såklart finnas utgivartillstånd och allt annat som pressetiska publiceringar har. I stark kontrast till den talibanskäggade mytomanen och onlyfans slampans dokumentär
Vad är "pressetiska publiceringar" för något?
Vad är ett utgivartillstånd?
Citera
2026-05-21, 20:26
Medlem
Telepatisks avatar
Varför är Jocke så jävla korkad asså? Om någon poängterat att han haft ett klipp uppe där han säger att han köpt sex, TA BORT KLIPPET DÅ och GÅ VIDARE? Varför ska han själv göra det till en större deal än vad det är?

Han ska alltid indirekt eller direkt svara mot varje minsta kritik som kommer på honom, så jävla korkat asså.. Jag fattar verkligen inte varför han inte verkar vilja bibehålla det han har byggt upp?
Citera
2026-05-21, 20:33
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Är det någon mer än mig som kommer ihåg att En Arg Blatte Talar på Youtube hade en video om Jockiboi där han visade prints på deras messenger-konversation där det kom fram att Jockiboi stöttar och röstar på Sverigedemokraterna? Någon mer som minns det? För hittar ingen video på EABTs kanal nu. Tänker om han blev tvingad ta bort videon pga Jockiboi?
Citera
2026-05-21, 20:38
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Är det någon mer än mig som kommer ihåg att En Arg Blatte Talar på Youtube hade en video om Jockiboi där han visade prints på deras messenger-konversation där det kom fram att Jockiboi stöttar och röstar på Sverigedemokraterna? Någon mer som minns det? För hittar ingen video på EABTs kanal nu. Tänker om han blev tvingad ta bort videon pga Jockiboi?
Haha sjukt bra minne! Nästan att jag har funderat på att göra någon liten kollektion i kronologisk ordning över sjuka Jockeboi-grejer Fast samtidigt har han en familj så det känns inte moraliskt/etiskt eftersom barnen blir äldre en dag och kommer att se all skit som finns på nätet.

Hade det varit som så att Jocke slutat äckla sig för 10 år sedan så hade jag verkligen inte brytt mig, men han fortsätter ju med i princip samma äckliga beteende..
Citera
2026-05-21, 20:41
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Sen skriver jag TILL Jockiboi, för jag vet han läser.
Han måste ju gå på något för att orka sitta här och läsa för jag är också helt övertygad om att han läser i princip varenda inlägg här. Det måste ju kännas stressande som fan för honom att känna att han hela tiden behöver läsa vad som skrivits här. Så åter igen, jag fattar verkligen inte varför han bryr sig -_-
Citera
2026-05-21, 20:41
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha sjukt bra minne! Nästan att jag har funderat på att göra någon liten kollektion i kronologisk ordning över sjuka Jockeboi-grejer Fast samtidigt har han en familj så det känns inte moraliskt/etiskt eftersom barnen blir äldre en dag och kommer att se all skit som finns på nätet.

Hade det varit som så att Jocke slutat äckla sig för 10 år sedan så hade jag verkligen inte brytt mig, men han fortsätter ju med i princip samma äckliga beteende..
Asså, Jockibois största drivkraft är inte att bli omtyckt. Det är att vara känd. Och det gjorde han till varje pris. Därav starta han sin blogg. Som ett startskott för att få folk att prata om honom. Därför är jag rädd för vad som kommer hända med familjen hans nu när han blir utkastad ur finrummen. Han kommer dra till drastiska åtgärder för att det ska pratas om honom.
Citera
2026-05-21, 20:42
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Han måste ju gå på något för att orka sitta här och läsa för jag är också helt övertygad om att han läser i princip varenda inlägg här. Det måste ju kännas stressande som fan för honom att känna att han hela tiden behöver läsa vad som skrivits här. Så åter igen, jag fattar verkligen inte varför han bryr sig -_-
100% att han gör!
Citera
2026-05-21, 20:45
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Asså, Jockibois största drivkraft är inte att bli omtyckt. Det är att vara känd. Och det gjorde han till varje pris. Därav starta han sin blogg. Som ett startskott för att fåfolk att prata om honom. Därför är jag rädd för vad som kommer hända med familjen hans nu när han blir utkastad ur finrummen. Han kommer dra till drastiska åtgärder för att det ska pratas om honom.
Haha håller med, obehagligt!

Är inte helt övertygad om att han åker ut från finrummet dock, han har blivit alldeles för känd (för värdefull för medierna). Och det verkar som att i princip alla som följer honom fortfarande tror på hans lögner om att han skulle ha social fobi och mår dåligt o.s.v.

Vem fan med social fobi kletar in sig i bajs samtidigt som han runkar och lägger upp det på en blogg!?

EDIT: Angående det sistnämnda, vem gör ens det?
Citera
2026-05-21, 20:46
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Asså, Jockibois största drivkraft är inte att bli omtyckt. Det är att vara känd. Och det gjorde han till varje pris. Därav starta han sin blogg. Som ett startskott för att få folk att prata om honom. Därför är jag rädd för vad som kommer hända med familjen hans nu när han blir utkastad ur finrummen. Han kommer dra till drastiska åtgärder för att det ska pratas om honom.
Jockibois största förebilder är familjen Hilton (Paris Hiltons familj). Hon föddes framför en kamera och det är ingen slump att Jockiboi gjort lika mot sina barn. Kändisskapet är hans mål i livet. Skitsamma hur han blir känd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in