2026-05-21, 15:40
Avstängd
Psysations avatar
Nu har Jockiboi tagit bort videon som heter "VÅRT STÖRSTA PROJEKT NÅGONSIN" från kanalen.
Videon som handlar om "mördarna"

TV4 börjar ta avstånd från dvärgen & låter honom inte ta förrädarna-konceptet.
Citera
2026-05-21, 15:40
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Nån av er som kommer ihåg när Jocke och Anjo var i luven på varann i början av anjos karriär? Jocke hotade nätverket med att lämna om inte Anjo lämnar. Det blev ju samma retorik sedan när Verz uttryckte åsikter som jocke inte gillade.

Japp - och till slut så foga sig Anjo och blev en av Jockibois allra värsta sykofanter.
Citera
2026-05-21, 15:52
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag tror han ljög om båda. Boken är i alla fall rakt igenom hittepå. Det har ju TEMU redan bevisat. Sexköpen ..ja. Han har köpt sex- men inte just vid de tillfällena. Det är iaf vad jag tror. Men vi kan agree top disagree. Jag ser dig som en ljusarbetare!

Hur var det i Sundsvall? Kan ingen insatt berätta om det, för jag vill gärna veta mera. Att det har hänt vet jag men gärna mer om det
Citera
2026-05-21, 15:57
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Hur var det i Sundsvall? Kan ingen insatt berätta om det, för jag vill gärna veta mera. Att det har hänt vet jag men gärna mer om det
Hur vet du att nåt hände i Sundsvall? Är också intresserad
Citera
2026-05-21, 16:07
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psysation
Nu har Jockiboi tagit bort videon som heter "VÅRT STÖRSTA PROJEKT NÅGONSIN" från kanalen.

Hahah visst blev det inget av hans förrädare kopiering överhuvudtaget, TV4 hotade honom med stämning
Den kopierande förtalsmytomanen
Citera
2026-05-21, 16:20
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:

Man kan hoppas TV4 klippt med Jockiboi nu.
Citera
2026-05-21, 16:28
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hahah visst blev det inget av hans förrädare kopiering överhuvudtaget, TV4 hotade honom med stämning

Dom har nog inte hotat med någon stämning. Jag tror mer på att dom har haft ett allvarligt samtal. Sen kan man ju alltid hoppas att detta bara är första steget från TV4
Citera
2026-05-21, 16:29
Medlem
Ludans avatar
Hur många anti jocke Lundell skall på Grönan? Frågar åt en kompis
Citera
2026-05-21, 16:34
Medlem
Fred Friendlys avatar
Döma av vad Cissi Wallin lagt upp söker han upp folk som skriver kritiskt om honom på Instagram. Jävla luffare.
Citera
2026-05-21, 16:47
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Man kan hoppas TV4 klippt med Jockiboi nu.
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Dom har nog inte hotat med någon stämning. Jag tror mer på att dom har haft ett allvarligt samtal. Sen kan man ju alltid hoppas att detta bara är första steget från TV4
Hoppsan! Kan det vara så att den juridiska avdelningen på IDTV/All3Media Group varit i kontakt med Joakim eller Stefan Hallgren, kanske t.o.m. TV4 också, och att "någon" därefter insåg att det här kanske inte var en så smart idé.

TV4 kan ju heller inte lova Joakim (som Joakim påstod) att få göra en kopia av ett koncept som de själva inte äger, det är IDTV/All3Media Group som bestämmer det.

Hade allt varit grönt juridiskt hade serien redan varit ute. Joakim lovade ju själv att betalande medlemmar skulle få se "Mördarna" redan den 1 april, detta sa han i den nu borttagna videon som publicerades i slutet av februari.

Så frågan är varför de tog bort videon och vad som händer nu med alla betalande medlemmar som kanske blev just medlemmar på grund av "Mördarna"?

Det börjar likna falsk marknadsföring om folk blivit medlemmar specifikt för att få tillgång till ett koncept som sedan kanske aldrig kommer dyka upp.

Om "Mördarna" inte kommer visas, hur mycket pengar har denna produktion kostat Jocke & Jonna AB och kommer vinnaren få sina utlovad 100 000 kr, även om programmet inte får visas?

"Man måste sparka mot plånboken"
Citera
2026-05-21, 16:51
Medlem
Deimos01s avatar
Jocke har ju hotat med att söka upp folk och göra en dokumentär om hans "hatare" (=alla som inte dyrkar marken han går på) i 2 års tid.

Han har påstått sig ha 2 olika tvbolag bakom sig, folk ifrån troll jägarna skulle delta, en gång var det Anjo som skulle göra den serien på youtube.
Och trots det har denna dokumentär där han söker upp folk aldrig kommit ut.

Jag tror att det bara är tomma hot ifrån Jocke i ett försök att tysta alla människor som inte dyrkar marken han går på.

Jocke är riktigt jävla sjuk.
Citera
2026-05-21, 16:53
Medlem
LGDs avatar
Kommer Cluee släppa intervjun med Cissi ikväll eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in