Citat:
Ursprungligen postat av
Vadoadoa
Hur var det nu? Trump är så rik att han inte behöver någon lön. Han kommer inte att berika sig själv eller familjen då han rik. Han kommer dränera träsket i Washington.
Åldras som färsk mjölk i solsken.
Och det vanliga; men andra begår ju också brott. Vilken bra ursäkt! Guldstjärna till detta resonemang.
donalds är en bondfångare och jag trodde aldrig på detta och för jag vet de mest bara ljuger.
Och man förstod att presidentskapet var mest för berika sig själv, och hen märkte det blev inte så mycket med sänka skatten för de stackars rika som det är så synd om och skita i resten.
Och det har accelererat och misstänker vi kommer få se en del åtal senare för korruption.
Och där donalds fansen kommer skrika sig hesa om att det är politiskt, och som jag säger varje gång vid brott.
Det är att man måste få pröva det om det gått igenom åklagare, åtalsjury och till rättegång.
Men fascism är sån här, de försöker projicera bort sina brott på andra, och när det blir för överväldigande, så försöker dom ropa om det är politiskt istället.
Men brott är brott och de ska prövas i domstolen, och det är så vi vet att donalds är en felon.