2026-05-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kandy19
Alltså, nu tom jag tycker att det är helt sjukt hur mycket skit man kan köpa till ett barn inte ens 3 år. Bara glass, chips, ostbollar och så ska de baka med. Hur har de tänder kvar i familjen?
Hur kan man vara så icke påläst om socker och påverkan på hälsan??? Hur???
Hon är ju uppvuxen på det själv och vet inte bättre. Istället för en quick fix med fetmaoperation skulle hon behövt kostrådgivning och KBT för ätstörning om hon inte kan låta bli fastän hon vet att det är dåligt.

Hon läser ju heller inget vettigt utan kollar på barnprogram och youtube så hon kommer nog inte i kontakt med fakta ens.
Citera
2026-05-20, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
I mars skrev hon fattig ful luffare och syftade på sina följare.

Hon gör sig själv till offer

Haha precis. Ingen har skrivit något om att vara fetto. Men hon har väldigt dåligt minne ..måste va allt sockerätande. Också lite kul att hon försöker vara lite rolig och ironisk, men fiskar egentligen efter kommentarer. men när det gäller allt annat så verkar hon inte ta åt sig, typ uppfostran av hennes egna unge. Men ful o fattig.. ne det ska hon ta upp. För övrigt om någon kallade dig ful och fattig så var det inte för att du är färgat håret ofta utan för att du färgar håret typ hela tiden och förstör håret. Och du ändrar dig och du byter färg och du sliter på håret. Kan det vara det?
Citera
2026-05-20, 15:46
Medlem
Ska de ha tv i ett tredje rum? Svårt att tro att ”chatte” lagt till det i bilden utan instruktion om det…

Och nu ryker skrivbordet! Så bra går det att jobba strukturerat hemifrån. Vad hände med att hon måste stänga in sig för annars kan hon inte jobba pga Lars är så klängig och mammig
Citera
2026-05-20, 16:02
Medlem
dekadentens avatar
Ärligt talat chockad över hur mycket glass man kan köpa på tre personer, varav en av dem jobbar utanför hemmet. Och typ bara barnglass så jag antar att det är till Lara...?
Citera
2026-05-20, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiskussionFlykting
Vilken handling, 14 paket glass, snacks, grejer till att baka massa godsaker o toapapper som kommer behövas efter allt det där! Fattigt fetto fastnade hos henne!

Citat:
Ursprungligen postat av Kandy19
Alltså, nu tom jag tycker att det är helt sjukt hur mycket skit man kan köpa till ett barn inte ens 3 år. Bara glass, chips, ostbollar och så ska de baka med. Hur har de tänder kvar i familjen?
Hur kan man vara så icke påläst om socker och påverkan på hälsan??? Hur???

Jaaaa shit vad mycket glass och chips 😮
Citera
2026-05-20, 16:41
Medlem
Hennes handling…finner inte ord. Jag hoppas verkligen att hon är väldigt noggrann med tandborstningen med L. Jag får ångest av bara tanken hur hennes tandhälsa kommer vara om Hanna fortsätter mata barnet som hon gör. Sen säger Hannas tandhälsa mycket. Hon hade för sin hälsas skull behövt skära ner rejält på sockret. tandhälsan är så viktig och eftersom Hanna redan har problem med den så borde hon verkligen omvärdera det.
Citera
2026-05-20, 17:35
Medlem
Hon får skylla sig själv om hon går upp i vikt precis som innan operationen. Vilken investering operationen verkar ha varit btw…
Citera
2026-05-20, 17:42
Medlem
motyls avatar
Det är som att se ett barn som har skaffat barn…
Citera
2026-05-20, 18:01
Medlem
Bobhallonsafts avatar
NU måste jag skriva trots att jag sa att jag skulle låta bli.

Kan NÅGON förstå vad hon menar med det dom vill göra i sin walk-in-closet? Ska dom ha tv och bäddsoffa i en WALK-IN-CLOSET???? 🤡🤡🤡

Då är det väl för fan ett gästrum med en liten garderob? 🤔
Citera
2026-05-20, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
NU måste jag skriva trots att jag sa att jag skulle låta bli.

Kan NÅGON förstå vad hon menar med det dom vill göra i sin walk-in-closet? Ska dom ha tv och bäddsoffa i en WALK-IN-CLOSET???? 🤡🤡🤡

Då är det väl för fan ett gästrum med en liten garderob? 🤔

Hon vet inte vad en walk in closet är. Det är inte och har aldrig varit en walk in closet. De har ju även haft skrivbord och löpband där inne?
Citera
2026-05-20, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrKen
Hennes handling…finner inte ord. Jag hoppas verkligen att hon är väldigt noggrann med tandborstningen med L. Jag får ångest av bara tanken hur hennes tandhälsa kommer vara om Hanna fortsätter mata barnet som hon gör. Sen säger Hannas tandhälsa mycket. Hon hade för sin hälsas skull behövt skära ner rejält på sockret. tandhälsan är så viktig och eftersom Hanna redan har problem med den så borde hon verkligen omvärdera det.

Svårt att förstå varför hon visar upp den handlingen. Är det för att provocera eller förstår hon på riktigt inte bättre? Det är verkligen bara skit i hela vagnen.
Citera
2026-05-20, 18:17
Medlem
Älskar influenceriet i att tipsa om att det är rabatt på toapapper och smör på Willys. Hahahahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in