2026-05-20, 11:10
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Temu har verkligen krupit in under skinnet på Jocke och hundarna. Att dom bor hyresfritt i deras hundar ser man i varenda video just nu. Att skylla allt på Temu är patetiskt, det var inte Temu som skickade material till Cluee. Jockes sexköp kom upp flera dagar innan Cluees program i kanalen Sanning och KOnsekvens, och jag tror knappast att någon från Temu skulle ha tipsat SoK efter att Camilla spred lögner om dom på sin kanal Bloggbevakning

Måste vara jobbigt för jockiboi med hundarna när han både har astma och allergisk mot hund 😂
Citera
2026-05-20, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Skojar du nu?!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva … jag vill skriva något som jag kanske kommer att ångra. För jag är egentligen en snäll person som inte brukar kommentera folks utseende. Men “snygg”?! Snälla lilla du

Visste du att det finns anledningar till varför vissa youtubers får en större följarskara? Den största anledningen är inte alltid att de är fantastiskt roliga eller kommer med bra content. Nej — det handlar ofta om att tittaren ska kunna identifiera sig med personen, i det här fallet JB.

Eftersom JB uppfattas som white trash, lågutbildad och mindre attraktiv finns det miljontals människor som gillar honom. Det handlar om drömmen: “Om han kan, så kan jag.” Fattar du?!

Men kom inte och säg att han är snygg. Inte ens Jonna skulle hålla med om det!
Jo, Jocke ser väldigt bra ut, nästan vacker. Det som ställer till det är hans ansiktstatueringar. Han borde träna mer och jobba på sin hållning.
Citera
2026-05-20, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jo, Jocke ser väldigt bra ut, nästan vacker. Det som ställer till det är hans ansiktstatueringar. Han borde träna mer och jobba på sin hållning.

Anjo kanske kan inspirera Jocke till att börja träna. Han behöver ju inte träna för att bli biffig utan lite mer fit bara.

Skulle hjälpa hans dåliga hållning och göra underverk för både den fysiska och psykiska hälsan.
Citera
2026-05-20, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Anjo kanske kan inspirera Jocke till att börja träna. Han behöver ju inte träna för att bli biffig utan lite mer fit bara.

Skulle hjälpa hans dåliga hållning och göra underverk för både den fysiska och psykiska hälsan.
Håller helt med!
Citera
2026-05-20, 14:17
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Håller helt med!

Men han är kort.
Citera
2026-05-20, 14:32
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Jag väljer att inte kommentera det vackra i Joakim Lundell. Men ska analysera nästa gång jag ser honom. Hållningen drar verkligen ner och gör det inte bättre eftersom han ser kortare ut än vad han är. MIndre telefon och mer styrketräning vore ngt!

Vi diskuterade längden här nyligen ..tror ngn skrev att han är 1,60. Fast det kanske inte stämmer?
Citera
2026-05-20, 14:34
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Men han är kort.
Fast det kan han inte hjälpa. Han kanske inte fick tillräckligt mkt mat under åren han blev torterad av Annika. Är lite förvånad faktiskt att det inte kommit ut ngt om svält. Eller har det det?
Citera
2026-05-20, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Men han är kort.

Blott 162 cm i strumplästen. Stackarn..
Citera
2026-05-20, 15:05
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Jag väljer att inte kommentera det vackra i Joakim Lundell. Men ska analysera nästa gång jag ser honom. Hållningen drar verkligen ner och gör det inte bättre eftersom han ser kortare ut än vad han är. MIndre telefon och mer styrketräning vore ngt!

Vi diskuterade längden här nyligen ..tror ngn skrev att han är 1,60. Fast det kanske inte stämmer?

Har för mig han är 158, 38 i skor... pincettgrepp på lillkorven
Citera
2026-05-20, 15:51
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Fast det kan han inte hjälpa. Han kanske inte fick tillräckligt mkt mat under åren han blev torterad av Annika. Är lite förvånad faktiskt att det inte kommit ut ngt om svält. Eller har det det?
Jag har en svag aning om nåt om hunger menär inte säker.
Jag vill också veta mer om detta ” Joakim Lundell mår så dåligt att han under en lång period kommunicerar enbart via sin nallebjörn”
Har nån sett/hört nåt om det i journaler? Det borde verkligen finnas med…
Citera
2026-05-20, 15:56
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Har för mig han är 158, 38 i skor... pincettgrepp på lillkorven
Oj! Jag trodde från början att han var 1,66 men sanningen har ju framkommit i tråden.

Han använder skor med inbyggd platå så han ser faktiskt ut att vara över 1,60. Hur som. Tycker lite synd om honom då detta med längd är svårt att påverka. Lillkorven verkar ju iaf fungera då han varit medproducent till tre avkommor.
Citera
2026-05-20, 15:57
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Undra om Jockiboi haft krissamtal med TV4 idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in