2026-05-20, 06:20
Medlem
WeWuzKangsNshiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
var ju kul du tycker det, din åsikt är inte noterad av mig

Men fint av dig du går in försvara dina fikusar, gör det de tar dig mera seriöst menar du?

fö så är jonas och halal bögar på riktigt, men det får jag inte skriva för dig altsså
Alltså, tack för morgonskrattet. Inte ofta det händer så här dags. Om dom är böcklingar så har jag inga problem med att dom beskrivs som sådana, men du skriver så enbart för att du inte håller på dom.
Citera
2026-05-20, 06:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WeWuzKangsNshiet
Alltså, tack för morgonskrattet. Inte ofta det händer så här dags. Om dom är böcklingar så har jag inga problem med att dom beskrivs som sådana, men du skriver så enbart för att du inte håller på dom.
nej det gör jag inte, vad gör du inte vill se verkligheten med det du hejar på är frågan? Varför förnekar du en sådan uppenbar sak? Är det det som gör dig seriös? Förneka verkligheten så den passar din?
Citera
2026-05-20, 07:09
Medlem
krachons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillfabrikoren
Han lät dem alla välja demokratiskt vem som skulle få nackdelen när han fick 10 000 kr.

Citera
2026-05-20, 09:12
Medlem
Citera
2026-05-20, 10:11
Medlem
Citat:
du gjorde ju tom en lista och visade hon inte orsakat någon skada allas för sitt lag, ganska pinsamt du ändrar dig nu
Som sagt, lär dig förstå skriven text.

Hon har inte orsakat någon skada eftersom man numera bara åker ut ur Robinson ifall man själv vill åka hem. Att hon sett till att hennes lag förlorat ett gäng tävlingar vet ju alla om.

Så så här:

- Melina var usel och var det även innan hon skadades. Att vinna en tävling med henne är närmast omöjligt.
- Melina såg ensam till att hennes lag förlorade ett gäng tävlingar. Sedan förlorade de även då hon inte var med.
- Att de satt i öråd vecka ut och vecka in har inte gjort någon skillnad. Ola är kvar, inne i Robinson. Likaså Aza och Amadeus. Och Carro och Nathalie är i Gränslandet. De enda som fått lämna har varit sjuka, halta eller idioter som modekillen från Milano.

Något annat har jag inte sagt eller skrivit. Så nej, jag har inte ändrat mig om något. Melina har inte skadat sitt lag då de alla överlevt som de kackerlackor de är.

Seså, så länge du inte fattar vad folk menar kan du låta bli att kommentera.
Citera
2026-05-20, 10:17
Medlem
Citat:
jag är inte likt dig och går in och ser mig själv i folk i robinson eller försvara deras betendee i min värd får man stå för sina handlingar själv, prova det du med.

men det är ju svårt då du försvarar varenda brud på forumet som gör bort sig
Lär dig stava och använda versaler, jag blir magsjuk av att se dina försök att skriva.

Varenda brud skriver du? Så du menar att jag har försvarat den leende hälsocoachen Carro, en av de vidrigaste (och dummaste) deltagarna genom tiderna? Eller Nathalie som tycker att livet är så orättvist (så stanna hemma då)? Eller försvarade jag hon som hamnade på Gränslandet typ dag 1 (glömt vad hon heter) och sedan ängnade resten av sin tid i Robinson med att vara ledsen för att hon inte var med i Robinson?

Finns andra brudar som inte direkt fått mig att jubla heller. Och de jag helst vill se vinna i år är Lasse eller Jonas (så nu är jag kanske bög och inte feminist).

Du är och förblir helt oförmögen att både ta till dig skriven text. Du är lika dåligt på det som du är på att stava och använda versaler. Jag gissar att du går kvar i årskurs 3 för det är där du ligger rent kompetensmässigt.

Seså, sluta nu att kommentera det du ändå inte fattar.
Citera
2026-05-20, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apalle

Citera
2026-05-20, 10:34
Medlem
1754s avatar
Jättebäbisen som kom tillbaka från Gränslandet i Söndags måste vara ett riktigt psykfall eftersom han öppet säger att han mår bra när andra mår dåligt. Att han gillar att hugga folk i ryggen.
Citera
2026-05-20, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jättebäbisen som kom tillbaka från Gränslandet i Söndags måste vara ett riktigt psykfall eftersom han öppet säger att han mår bra när andra mår dåligt. Att han gillar att hugga folk i ryggen.

Alltså jag fattar hur han menar tror jag. Han mår inte fullt lika dåligt när han inser att han inte mår sämst.

Sen verkar han vara chill nog att se det som ett spel och ha lite kul i intriger istället för att ta det på så stort allvar.

Amadeus är den som fått mig att skratta mest denna säsong så glad att han är kvar. Utan att direkt spoila så är morgondagens program underhållande.
Citera
2026-05-20, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apalle

Citera
2026-05-20, 11:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Som sagt, lär dig förstå skriven text.

Hon har inte orsakat någon skada eftersom man numera bara åker ut ur Robinson ifall man själv vill åka hem. Att hon sett till att hennes lag förlorat ett gäng tävlingar vet ju alla om.

Så så här:

- Melina var usel och var det även innan hon skadades. Att vinna en tävling med henne är närmast omöjligt.
- Melina såg ensam till att hennes lag förlorade ett gäng tävlingar. Sedan förlorade de även då hon inte var med.
- Att de satt i öråd vecka ut och vecka in har inte gjort någon skillnad. Ola är kvar, inne i Robinson. Likaså Aza och Amadeus. Och Carro och Nathalie är i Gränslandet. De enda som fått lämna har varit sjuka, halta eller idioter som modekillen från Milano.

Något annat har jag inte sagt eller skrivit. Så nej, jag har inte ändrat mig om något. Melina har inte skadat sitt lag då de alla överlevt som de kackerlackor de är.

Seså, så länge du inte fattar vad folk menar kan du låta bli att kommentera.

Nathalie har åkt hem. I övrigt klarsynt skrivet.
Citera
2026-05-20, 11:50
Medlem
CS128s avatar
Robinson idag (Onsd 20/5 på TV4 Play):

Konstigt att Ola varit så himla inne i spelet att han först NU ser sina FI (Jonas & Halil) som mänskliga varelser av kött, blod OCH känslor. Efter scenen när Ola, Jonas & Halil får sina videosamtal blir han varse det. Blir man SÅ påverkad på endast dryga 30 dgr med andra (främmande) människor att man inte kan särskilja ageranden i tävlingen av andra deltagare dvs "alla tävlar ju" fast så är man inte privat i sin hemmamiljö, då är man väldigt lättpåverkad.

Jo då det finns fler deltagare än enbart Ola som omänsklig-gör sina FI t ex Sonja, Aza, Iki, Carro, Jonas och Amadeus. Iaf i synk! Halil, Marie, Lasse, Anna verkar inte göra detsamma. De verkar kunna "se" till människan bakom tävlandet om man lyssnar på deras synkar.

Gränslandet idag (Ons 20/5 på TV4 Play):
Naturligtvis valde Sonja att Iki ska få följa med in till Utslagstävlingen. Iki är sjuk och inget hot i tävlingen för Sonja samt "mer trogen Nordare" än Anna. Carro var uteslutet att hon skulle få någon chans att tävla sig in.

Undrar vem av Anna eller Carro som vinner duellen och vem som får åka hem. Jag tror att Carro vinner.
Senast redigerad av CS128 2026-05-20 kl. 11:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in