2026-05-18, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
De har ju börjat det största arbetet vi någonsin haft för att sätta stopp för sexbrotten mot kvinnor i Sverige genom att börja utvisa våldtäktsmännen.

Tycka vad man vill om SD men den där propagandalögnen du kom med faller platt.

Just det, dom skickade tillbaka 28 somalier och fick betala 100 miljoner av skattebetalarnas pengar till somalias president för att få göra detta.

Ge det ett par tusen år och några kvadriljoner kronor så fixar SD biffen!

Om dom inte hade ökat invandringen från Pakistan och Indien förstås.
Citera
2026-05-18, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det visar ju bara att SD är villiga att hålla dömda brottslingar skadelösa i populismens tecken när det handlar om lagstiftning som SD inte gillar.
Det är ingenting som ett parti som säger sig stå för "Lag och Ordning" skall hålla på med.

Käften, peddo. Ja. Du är en uttalad och öppen pedofil. Du har erkänt det öppet på Flashback förr. Allt du har att säga bör ignoreras.

Ja. Pedofili förtjänar ett stigma. Har någon av er kräk några invändningar mot det så kan ni ju alltid vänligen kastrera er själva utan bedövning. Det är vad jag anser om era sinnesslöa invändningar mot att rätteligen bli märkta som de avskum ni är.

För övrigt så är SD jävligt misslyckade som parti ändå vilket jag redan påpekat. Men att betala Dumpens böter och rättegångskostnader för något Dumpen inte skulle ha dömts för eller ställts inför rätta för öht var inte ett av SD:s många misslyckanden. Det är bland det enda sällsynt vettiga SD någonsin gjort. Ni peddos och Boomerbladet kan gnälla ikapp varandra bäst fan ni vill om det.

Skulle inte förvåna om SD:s väljartapp i höst kommer utgöras till viss del utav sura, blekfeta äckelgubbar som gillar att åka till Thailand väldigt ofta och som känner sig svikna utav att Jimmie ställt sig på Dumpens sida.
Senast redigerad av ThielSerDig 2026-05-18 kl. 17:11.
Citera
2026-05-19, 06:17
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Hela SD är ett stort luftslott. 4 år och vad gjorde man åt kriminaliteten? Invandringen? Deras 2 huvudfrågor och man har levererat noll resultat. Eller 1% förändring kanske. Man kan lika gärna rösta på MP och få i stort sätt samma resultat.

Antalet skjutningar har minskat, man har inför ett stort antal förändringar på straff och polisen befogenheter.
Citera
2026-05-19, 10:59
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThielSerDig
Skulle inte förvåna om SD:s väljartapp i höst kommer utgöras till viss del utav sura, blekfeta äckelgubbar som gillar att åka till Thailand väldigt ofta och som känner sig svikna utav att Jimmie ställt sig på Dumpens sida.
Det är inte sexturisterna som har något att frukta i SD's värld. Endast den lågt hängande frukten på chat-appar nås av SD's (och andra partiers) "åtgärdspaket". Allt är populism och ett spel för gallerierna.
Alla som har en hjärna vet att skolmobbing är den största enablern av alla för pedofila brott. Man måste börja där. Utstötta barn är enkla offer, och i många fall kan även skolmobbing leda till att man utvecklar pedofili.
Vi måste döda fenomenet i sin linda.
Senast redigerad av Trolltestet 2026-05-19 kl. 11:01.
Citera
2026-05-19, 13:04
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Käften, peddo. Ja. Du är en uttalad och öppen pedofil. Du har erkänt det öppet på Flashback förr. Allt du har att säga bör ignoreras.
En feminazi som inte gör någon skillnad mellan våldtäktsmän och vanliga män har försakat sin rätt att rekommendera vem som bör lyssnas på och inte.
Citat:
Ja. Pedofili förtjänar ett stigma.
De allra flesta pedofiler våldtar inte och utgör därmed ingen fara för någon. Att hålla på och stigmatisera dessa leder bara till att fler individer som inte var problematiska för samhället från början istället riskerar att bli det, med fler offer som följd.

"Du säljer barn till förmån för att" få hata på pedofiler oavsett om pedofilerna är kriminella eller ej.
Citera
2026-05-19, 13:07
Avslutad
Citat:
En feminazi som inte gör någon skillnad mellan våldtäktsmän och vanliga män har försakat sin rätt att rekommendera vem som bör lyssnas på och inte.

De allra flesta pedofiler våldtar inte och utgör därmed ingen fara för någon. Att hålla på och stigmatisera dessa leder bara till att fler individer som inte var problematiska för samhället från början istället riskerar att bli det, med fler offer som följd.

"Du säljer barn till förmån för att" få hata på pedofiler oavsett om pedofilerna är kriminella eller ej.

Tror det är första gången i mitt liv jag blivit kallad feminazi. Jag har blivit kallad mycket på internet men aldrig just det av någon anledning. Nåja. Någon gång ska ju vara den första.

Jag skiter fullkomligt i om du aldrig tagit hela klivet och faktiskt förgripit dig på barn. Spelar ingen roll. Du tänder fortfarande på barn och även det borde det vara dödsstraff på enligt mig. Jag bryr mig inte om du tycker det låter hårt och kränkande. Du tänder på barn. Det kränker mig.
Senast redigerad av ThielSerDig 2026-05-19 kl. 13:13.
Citera
2026-05-19, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max1494
Det är bra om fler åker fast för grova brott
Men alla som begår brott är inte invandrare.
Vissa SD-väljare verkar tro att de är immuna mot kontroller och misstanke
Det visade sig nyligen att en från SD åkte fast med barnporr i sin dator
Så brottslighet är inte alltid knutet till en viss politik, kultur, klass och bakgrund
Sen har vi poliskvinnan som åkte dit för ett helt smörgåsbord med olika missbruksrelaterade brott

Lamotte 2016
" Jag minns även tjejer som råkade ut för våldtäkter där jag växte upp, i en bruksort där invandrarna lyste med sin frånvaro. Men med vissa Facebookaktivisters logik är detta övergrepp som aldrig ägt rum, eftersom förövarna inte haft invandrarbakgrund.
https://www.gp.se/ledare/kronika/lamotte-ni-forminskar-och-blundar-for-mangder-av-overgrepp.36b6feee-f6bb-46c6-a21f-2af7bd3d6cdf
Citera
2026-05-19, 13:25
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Jag skiter fullkomligt i om du aldrig tagit hela klivet och faktiskt förgripit dig på barn. Spelar ingen roll. Du tänder fortfarande på barn och även det borde det vara dödsstraff på enligt mig. Jag bryr mig inte om du tycker det låter hårt och kränkande. Du tänder på barn. Det kränker mig.
Det är exakt så en feminazi resonerar..

Lyckligtvis är den pedofila icke-kriminella lobbyn starkare än vad feminazis är eftersom den pedofila gruppen driver debatten utan att infekteras av känslor, vilket ger den ett intellektuellt övertag i alla debatter. Känslor imploderar medan intellekt består.
Citera
2026-05-19, 13:28
Avslutad
Citat:
Det är exakt så en feminazi resonerar..

Lyckligtvis är den pedofila icke-kriminella lobbyn starkare än vad feminazis är eftersom den pedofila gruppen driver debatten utan att infekteras av känslor, vilket ger den ett intellektuellt övertag i alla debatter. Känslor imploderar medan intellekt består.

Näe. Ni är än så länge fortfarande till viss mån (fast det var ännu värre förr på 70-talet i synnerhet) skyddade utav den borttynande 68-vänstern. Det är vad erat övertag består utav.
Citera
2026-05-19, 13:39
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Näe. Ni är än så länge fortfarande till viss mån (fast det var ännu värre förr på 70-talet i synnerhet) skyddade utav den borttynande 68-vänstern. Det är vad erat övertag består utav.
Med din och SD's hjälp så formas nya och starka ledare för denna rörelse i detta nu. Evolutionen har sett till att människor som förtrycks och skyfflas undan för mycket motiveras till att organisera sig.
Citera
2026-05-19, 13:40
Avslutad
Citat:
Med din och SD's hjälp så formas nya och starka ledare för denna rörelse i detta nu. Evolutionen har sett till att människor som förtrycks och skyfflas undan för mycket motiveras till att organisera sig.

Näe. Vågen börjar istället vändas emot er.
Citera
2026-05-19, 13:57
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Näe. Vågen börjar istället vändas emot er.
Vi befinner oss i en storm just nu initierad av Dumpen och som underhålls av emotionell argumentation.
Känslostormar mojnar dock och vågorna dör ut.

Däremot så tror jag samhället skulle må bra av att inkludera en grupp till i den grupp som handlar om "den pedofila faran", och det är de kriminella som raggar barn utanför skolor och andra barnverksamheter.
Dessa bör ses på på samma sätt som man ser på pedofiler som raggar barn utanför skolor och de bör hängas ut på samma sidor där man också hänger ut pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in