2026-05-18, 23:05
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
#779 Trucker. Ytterligare en lastbilschaufför? Måste vara det mest vanliga yrket bland dessa gubbar.
Udda typer dras förmodligen till yrken där man inte behöver ha så mycket social kontakt. Därmed tror jag att de flesta yrkesförare är normala i skallen oavsett vilket. Liknande resonemang gäller även för industrin.
Citera
2026-05-19, 01:27
Medlem
Korv-Bajss avatar
Jag hoppade rakt in någonstans i #778:ans chat
och trodde att han var elektriker
eftersom han skrev om "trefas".

Nu lyssnar jag på konfrontationen och böjar känna mig lika förvirrad som #778 verkar.
Citera
2026-05-19, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrizzy
#779 kommer nog vara en av dom som avslutar sig tror jag
Den hade man ju hållt publiceringen på eftersom hans fru var döende. När hon väl dog publicerade man
Citera
2026-05-19, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Den hade man ju hållt publiceringen på eftersom hans fru var döende. När hon väl dog publicerade man

Så nu ska han både tackla att hustrun han varit gift med i stor del av livet dog på valborg (nyss), samt en publicering. Låter som perfekta receptet på suicid.

779
Citera
2026-05-19, 08:26
Medlem
EnLitenkilles avatar
Kan någon PMa vem ##779 är?
Citera
2026-05-19, 09:22
Medlem
778

Ni som har hans ID kan väl bara hämta ut domen ifrån Lexbase? Han har troligen gjort något skruvat, säkert därför han hamnade på Rättspsyk.
Citera
2026-05-19, 10:50
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Jag hoppade rakt in någonstans i #778:ans chat
och trodde att han var elektriker
eftersom han skrev om "trefas".

Nu lyssnar jag på konfrontationen och böjar känna mig lika förvirrad som #778 verkar.

En av dom märkligaste kufarna dom dragit upp helt klart, Pedofil och ärke autistisk.

788
Citera
2026-05-19, 10:56
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Udda typer dras förmodligen till yrken där man inte behöver ha så mycket social kontakt. Därmed tror jag att de flesta yrkesförare är normala i skallen oavsett vilket. Liknande resonemang gäller även för industrin.

Självklart är dom flesta truckers helt normala, men som du säger är väl yrket tilltalande om man mest vill vara för sig själv. Själva kronan på verket för detta är ju Anders Eklund. Han åkte runt i Sverige själv och åt på flottiga syltor och porrsurfade i lastbilen medans han letade lämpliga offer.
Citera
2026-05-19, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Självklart är dom flesta truckers helt normala, men som du säger är väl yrket tilltalande om man mest vill vara för sig själv. Själva kronan på verket för detta är ju Anders Eklund. Han åkte runt i Sverige själv och åt på flottiga syltor och porrsurfade i lastbilen medans han letade lämpliga offer.

Rödhåriga söderhamnare verkar vara heta på dumpen. Hjälper ju inte alls det allmänna Gingerryktet.
Citera
2026-05-19, 12:17
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff

Om man kollar hans Facebook så har han den senaste veckan njutit av naturen och även gått på fotboll så sent som i söndags.
Han var nog rätt säker på att han sluppit undan.
Citera
2026-05-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Om man kollar hans Facebook så har han den senaste veckan njutit av naturen och även gått på fotboll så sent som i söndags.

Han trodde nog han kommit undan en publicering (enligt Patriks kommentar om nya lagen, lär filmen vara från förra året) Och har levt på som vanligt, fram tills nu. Nu blir det fotboll hemma framför TV:n istället. Knappast välkommen på ståplats längre.
Citera
2026-05-19, 13:45
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille

Blev nog en härlig överraskning när han fick en påminnelse sms från Dumpen att publicering kommer ske 26/05/17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in