Citat:
Du kan exempelvis titta på dokumentären som har 8.2 på imdb No Other Land från 2024 som handlar om vad som pågår idag i Israel. Det som pågår är det argumentet som tas upp i trådstarten. Du säger att det hände ”för länge sen” och kallar istället folket på Västbanken för terrorister. Det är löjligt, dagisnivå på den logiken. Småbarn håller på sådär.
Du försvarar kategoriskt religiös extremism. Varför stödjer du terror från religiösa judiska invandrare mot människor vars släkt bott i landet i flera generationer? Hade du även stöttat muslimska terrorister som kom till Sverige och terroriserat våra bostadsområden? Om du hade ställt dig frågandes till det och krävt din bostad från dom islamistiska invällarna som med våld gör anspråk på din bostad, hade du ansett dig vara terrorist då?
Du försvarar kategoriskt religiös extremism. Varför stödjer du terror från religiösa judiska invandrare mot människor vars släkt bott i landet i flera generationer? Hade du även stöttat muslimska terrorister som kom till Sverige och terroriserat våra bostadsområden? Om du hade ställt dig frågandes till det och krävt din bostad från dom islamistiska invällarna som med våld gör anspråk på din bostad, hade du ansett dig vara terrorist då?
Nej jag stödjer inga religiösa människor över huvud taget. Det jag stödjer i den här frågan är den sekulära staten Israel och det sekulära judiska folket. Trots allt så räknas Israel som ett av världens mest sekulära länder och när jag har varit där så är det tydligt att i princip alla är sekulära.
Det är deras önskan om att få leva i frihet och trygghet som jag stödjer. De vill ha slut på krig och terror. Men det finns ett problem. Muslimerna vill utrota dem eftersom det är definierat i islam.
Med facit i hand så kan vi se att muslimerna aldrig kommer ge sig och då är nog den enda räddningen för det sekulära judiska fredsfolket att ta bort islam. Vad ska de annars göra?